104 posts, 6 pages, 13,218 views
luode:
loppuillasta valot alko ottaa silmiin. enpä tiedä miksi.
murhis, 19.8.2006 18:11:
Oli kivat kemut, vaikkakin musapuoli muistissa vähä hämärässä, oli muuta puuhaa. Sen verran muistan et Leama(Laama) ei upponu Sensijaa sen jälkee setti lähti uutee nousuu
remotion, 19.8.2006 18:36:
Oli muuten kiva tutustua mar6:een ja ALIEN:iin! meinasin hetken jopa ehdottaa tuppautuvani jatkoille mutta se ois ehkä ollu huono idea.
---
murhis, 19.8.2006 18:11:
Oli kivat kemut, vaikkakin musapuoli muistissa vähä hämärässä, oli muuta puuhaa. Sen verran muistan et Leama(Laama) ei upponu Sensijaa sen jälkee setti lähti uutee nousuu
---
äijä on piilopuuhaillu jotain koska mä en havainnu mitää tällästä :D
Sallakat, 19.8.2006 18:49:
aina joku vauhtiveikko sai vesipullonsa ensin vaikka olin jonottanut itse ties kuinka kauan aikaa heilutellen käsiäni/seteliäni baarimikon nenän edessä toistuvasti.
Juhgu, 19.8.2006 18:58:
---
Sallakat, 19.8.2006 18:49:
aina joku vauhtiveikko sai vesipullonsa ensin vaikka olin jonottanut itse ties kuinka kauan aikaa heilutellen käsiäni/seteliäni baarimikon nenän edessä toistuvasti.
---
:D
Setelin/käsien huitomisellako sitä palvelua pitäisi saada? :P Järjestyksessähän ne palvelee, tai ainakin yrittää. Ongelma taisi enemmänkin olla että niitä baarimikkoja oli liian vähän.
Juhgu, 19.8.2006 18:58:
Ja vesipullot piti täyttää baaritiskillä (maksua vastaan, luonnollisesti), kun mistään muualta ei saanut vettä. Ja sitähän tuossa kuumuudessa meni litrakaupalla jos viihtyi tanssilattialla. T. Vauhtiveikko.