DELERIUM 18.8.2006 @ Helsinki w LEAMA (UK)

104 posts, 6 pages, 13,048 views

rose

Posts: 1,047

#81 • • rose vakaasti epävakainen
Oli sitten vähän erilaiset bileet *hymy* Oxid pisti pepun heilumaan alakerrassa *jiihaa* Et kiitti vaan, hiki tuli *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Oliwer

Posts: 799

#82 • • Oliwer
Hyvää musaa tuli kyllä mielestäni paljon. Mainioita veisuja kuulin niin Eliot Nessiltä, Leamalta kuin Proteukseltakin. Monipuolista, kaikilla oli jotain erillaista tarjolla *hihu*
Petter - These Days (Luke Chables Those Days Remix) ja monet monet muut namut kuuli mielellään *sydän*
Alhaalla tuli mukavaa musiikkia myös, vaikken sinne viitsinytkään sekaan sit ahtautua.

luode:
loppuillasta valot alko ottaa silmiin. enpä tiedä miksi.



Yksi syy saattaa olla se strobovalo, jota piti jostain syystä vilkuttaa koko yö lähes tauotta.
Strobo (vaikka onkin jo niiin nähty) on ihan ok efekti välillä sopivasti annosteltuna, mutta kun se välkkyy koko yön, hävii siitä "se juttu" ja se rupeaa enemmän ärsyttämään, ja kokevatpa jotkut sen jopa epämiellyttäväksikin.
Highlight toimi tilana äkkiseltään mielestäni ihan hyvin, väkeä oli yllättäen aika sopivasti ja ainakin itse sain juomat tiskeiltä kohtuu ajassa n.5-10 minuutissa about.
fourth

Posts: 1

#83 • • Edited fourth
diggasin *sydän*
poliisi veti kovan setin, jäin sitä eniten ikävöimään.

Kiitos Delerium hyvästä synttärilahjasta!
Jago

Posts: 4,039

#84 • • Jago un-trained monkee
oxid*sydän*
mahtavaa settiä.. pääs todella villiintyy tanssilattialla.. kuulin sitä vaan aivan liian vähän aikaa*nyyh*

kivaa oli ja kännäilystä huolimatta jakso tanssahdellakkin aika paljon. musa vaan oli niin pirun hyvää että istuessakin alko perseheilumaan, eikä pystynyt pysyy paikallaan.. kiitokset siitä kaikille djlle(en vaan sattunut näkemään kuka soitti milläkin hetkellä)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

murhis

Posts: 152

#85 • • murhis team hullut
Oli kivat kemut, vaikkakin musapuoli muistissa vähä hämärässä, oli muuta puuhaa. *vink* Sen verran muistan et Leama(Laama) ei upponu *nauru* Sensijaa sen jälkee setti lähti uutee nousuu *jiihaa*
remotion

Posts: 5,283

#86 • • Edited remotion nostatus guru
Oli muuten kiva tutustua mar6:een ja ALIEN:iin! meinasin hetken jopa ehdottaa tuppautuvani jatkoille mutta se ois ehkä ollu huono idea.



murhis, 19.8.2006 18:11:
Oli kivat kemut, vaikkakin musapuoli muistissa vähä hämärässä, oli muuta puuhaa. *vink* Sen verran muistan et Leama(Laama) ei upponu *nauru* Sensijaa sen jälkee setti lähti uutee nousuu *jiihaa*



äijä on piilopuuhaillu jotain koska mä en havainnu mitää tällästä :D
Juhgu

Posts: 7,921

#87 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Itselleni kyllä Leaman setti toimi paikoitellen oikein hyvin, välillä tuli oikein euforisia bassoja. Ja tietysti Poliisin setti upposi myös. Proteuksen aikana alkoi jo olla liikaa tungosta ja muutenkin vähän sellainen meininki että ei meikäläisen kuppi teetä, ja baaritiskin jonoista pitää itsekin antaa miinukset, kun vettä ei saanut edes vessasta. Muuten ei isompaa kitisemistä, tulipahan tuokin paikka nähtyä.

Aika huvittavaa miten orgasmeissaan jengi on Proteuksen lavalle saapumisesta vaikkeivät vielä ole kuulleet kuin 2 bassorummun iskua tms. Mutta mikäs siinä, kiva että on fiilis katossa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

murhis

Posts: 152

#88 • • murhis team hullut

remotion, 19.8.2006 18:36:
Oli muuten kiva tutustua mar6:een ja ALIEN:iin! meinasin hetken jopa ehdottaa tuppautuvani jatkoille mutta se ois ehkä ollu huono idea.




---
murhis, 19.8.2006 18:11:
Oli kivat kemut, vaikkakin musapuoli muistissa vähä hämärässä, oli muuta puuhaa. *vink* Sen verran muistan et Leama(Laama) ei upponu *nauru* Sensijaa sen jälkee setti lähti uutee nousuu *jiihaa*

---


äijä on piilopuuhaillu jotain koska mä en havainnu mitää tällästä :D



Naulankantaa *iloinen* ... tai sit näin vaa vihreitä miehiä *ding*
Claudi0

Posts: 255

#89 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
kiitos ja kivaa oli. ala kerta oli jotain nin superia*aplodit* harmi että jouduin poistumaan jo kovin aikaisin.
Sallakat

Posts: 2,220

#90 • • Sallakat jungle, baby !
bileet itsessään oli ihan jees, Poliisin setti lähinnä kiinnosti. Siinä tulikin muutama tosi helmi. Mikäli oikein muistan niin nessi ja leama oli sellasta tasapaksu huttua paikoitellen. Proteusta ei ees kiinnostanu jäädä kuuntelemaan kun oli aikainen herätys.
Myönnettäköön myös etten ole ikinä missään räkäläisimmässäkään ravintolassa saanut niin luokatonta palvelua baarista kuin hightlightissa. Baarimikot kulki kuin hidastetusta filmistä ihan kuin ekaa kertaa kyseisessä baarissa töissä ja aina joku vauhtiveikko sai vesipullonsa ensin vaikka olin jonottanut itse ties kuinka kauan aikaa heilutellen käsiäni/seteliäni baarimikon nenän edessä toistuvasti. Yksikin kaveri oli muutamaan eri otteeseen jonottanu 15-20 minuuttia kerrallaan ja poistunut paikalta aina ilman bisseä kun hermot petti jonottamisen takia.
Pelihoitajakin ylläkerrassa oli kilissyt kaverille täysin asiattomasti ja huolella, mikä kummastutti tosi paljon.
Ei silleen paska maku mitenkään suuhun jäänyt, oli niin mukava kaveriporukka itsellään että hauskaa riitti sen puolestakin. Highlightissa kyllä täytyy seuraavaksi olla aika pirun kovat bileet, että sinne enää raahaudun.
Juhgu

Posts: 7,921

#91 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Sallakat, 19.8.2006 18:49:
aina joku vauhtiveikko sai vesipullonsa ensin vaikka olin jonottanut itse ties kuinka kauan aikaa heilutellen käsiäni/seteliäni baarimikon nenän edessä toistuvasti.



:D
Setelin/käsien huitomisellako sitä palvelua pitäisi saada? :P Järjestyksessähän ne palvelee, tai ainakin yrittää. Ongelma taisi enemmänkin olla että niitä baarimikkoja oli liian vähän.

Ja vesipullot piti täyttää baaritiskillä (maksua vastaan, luonnollisesti), kun mistään muualta ei saanut vettä. Ja sitähän tuossa kuumuudessa meni litrakaupalla jos viihtyi tanssilattialla. T. Vauhtiveikko.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Sallakat

Posts: 2,220

#92 • • Sallakat jungle, baby !

Juhgu, 19.8.2006 18:58:
---
Sallakat, 19.8.2006 18:49:
aina joku vauhtiveikko sai vesipullonsa ensin vaikka olin jonottanut itse ties kuinka kauan aikaa heilutellen käsiäni/seteliäni baarimikon nenän edessä toistuvasti.
---


:D
Setelin/käsien huitomisellako sitä palvelua pitäisi saada? :P Järjestyksessähän ne palvelee, tai ainakin yrittää. Ongelma taisi enemmänkin olla että niitä baarimikkoja oli liian vähän.



huitomisella yritin ilmaista tässä etten vain hiljaa kyykistellyt baaritiskillä odotellen vaan todellakin annoin olettaa että olen siinä ostoaikeissa ja odotellut jo jonkin aikaa. Minkään näköinen järjestyksen noudattaminen ei ainakaan niinä hetkinä baareissa toiminut kun minä siinä odottelin, ehkä paska tsäkä tai mitä lie. Enkä suinkaan ollut ainoa kuka tästä mainitsi. Kyllä alakerran pyöreässä baarissa oli mielestäni ainakin ajoittain 4, vähintään 3 baarimikkoa tarjoilemassa, joten ei ainakaan totaalinen alimiehitys ollut.
Kummaa, että jokaisessa muussa baarissa saa vaikutelman että baarimikot hieman alitajuntaisesti tsiikaavat naaman ja missä järjestyksessä he ovat mahtaneet tulla odottelemaan ja palvelevat sen mukaan. Yksi kaverini oli odotellut bisseä ja tsiikannut kun hänen jälkeen tullut tyyppi sai bissen ensin ja palannut bissensä kanssa pöytäänsä. Siinä vaiheessa oli kuulemma hermo mennyt kun sama tyyppi haki toista bisseä ja sai sen ennen kaveriani *toktok*
neppu*

Posts: 111

#93 • • neppu* Neppu
Ihan hyvät bileet oli, tosin muutama tähän musiikkilajiin tottumaton kaveri oli sitä mieltä, että Nessin ja Leaman aikana biisi ei vaihtunut kertaakaan... Ja no, ehkä siinä oli osittain perääkin. Vettä sai jonottaa kauan ja kolmen maissa miespuoliset känniääliöt alkoi kiusaamaan. Mutta oikein hauskaa meillä kuitenkin oli *jiihaa*
Raider

Posts: 7

#94 • • Raider
Varsin hyvät setit oli!

Kukakohan soitti underworldin Rez:in? Meni tanssiminen aika agren puolelle tosiaan *jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#95 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 19.8.2006 18:58:
Ja vesipullot piti täyttää baaritiskillä (maksua vastaan, luonnollisesti), kun mistään muualta ei saanut vettä. Ja sitähän tuossa kuumuudessa meni litrakaupalla jos viihtyi tanssilattialla. T. Vauhtiveikko.



Pari vinkkiä highlightiin: tyhjä tuoppi + miestenvessasta vettä + ilmaiseksi jäitä baarista / tyhjä tuoppi + naistenvessasta kylmää vettä *joo* Toimii *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

dawn

Posts: 41

#96 • • dawn guilty by association
"Hyvä Hannu!" *super* (meil oli vähän omaa kivaa..)

Noh, olipahan taas bileet...tuli tanssittua ja kompuroitua polvi kipeäksi! Leama ja Ness olivat imo aika mitäänsanomattomia, mutta protskua olisin jaksanut tamppailla varmaan vaikka kuinka pitkään *pepsodent* Seura oli taas kerran mahtavaa ja se oli varmaan oman illan pelastus! Meil oli murun kans mukana yks kaveri, joka ei oo bileissä ennen käynyt, mut jakso kuitenkin meidän seurana dance floorilla kiitettävästi ja innostu sit loppuillasta proteuksen setin aikana vähän revittelemäänkin *sydän* Alakerran musasta kyllä ehdotonta plussaa.

--
pleasure. happiness. success.

Bäck

Posts: 73

#97 • • Bäck SESSIONS2
heikosti jäi musiikki mieleen... käsittämätöntä ettei se uponnu muhun ku veitsi sulaan voihin. no onnistuin ainaki nolaamaan itteni joten mua ei nää enää ikinä highlightis *eiei* ... alkomaholi ei siis sovi mulle edes pienissä määrissä *ding* ...

no mut hauskaa oli kunnes tajusin mitä tuli tehtyä *lmao* *nauru*
Avatar
#98 • • Fuzzy Guest
Joo oli ihan älyttömän siistiä! Leama...noh... BORING! kuulosti kokoajan samalta... ei tehny hirveesti mieli jorailla... joka on muuten harvinaista ..! Kaikki muut + ALAKERTA(!!!!!!!!!!!!) =niiiiin hyvää musaa!!
Ja samantien ku tultii, rupesin ettii aikatauluja, joita on AINA joka puolella, mutta nyt ei ollu! Niitä kaipasin...
Nii joo! Sit tosiaan ihmiset jotka ei mahtunu joraa sinne Dj:n eteen, joraili tietty siinä alhaalla! No ei se mitään, mut ku joku vajari päätti kiskasta sitte sen yhen sheetin alas niin, että alhaalla olijat ei VARMASTIKKAAN nähny Dj:tä(joka on mun mielestä hirveen kiva nähdä, koska osa hyvästä fiiliksestä lähtee niistä)! Mut ei se mitään! Kivaa oli silti!
Danskuh

Posts: 675

#99 • • Danskuh pikku-Dee
alakerras oli niiiiiiiiin kivaa...mut sit noi muutamat shotit pisti vähä sekasin...haha...hukkasin jopa laukkuni mutta se löytyki sit seuraavan päivän..onneks..ois taas menny kaikki kännykät rahat ja passit ja muuta tosi tärkeet:) oli kiva tutstuu uusiin immeisiin ja kaikkee:( jee pus..paikast en kauheesti pitäny mut muuten aivan loistavaa:)