21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 275,787 views

Mikku

#741 • • Mikku

as, 23.4.2007 16:37:
---
Mikku, 23.4.2007 16:35:
---
as, 23.4.2007 16:35:
---
Mikku, 23.4.2007 16:33:
Pitäs Suomes kyl ottaa vähän riskejä noiden artistien kanssa mainstageilla..

---

Lineuphan oli imo kyl ihan loistava.

---

Eihän se ruokkinu kuin yhtä tyylilajia.

---

Proteus live? Laserpoint ei taida kuitenkaan olla hardstyle brändi mihin taisit viitata :)

nrg, hs, hc? En edes osaa laittaa proteuksen settiä mihkään genreen.. wtf mitä se edes oli?
antonsonin

#742 • • antonsonin laserpoint.

Mikku, 23.4.2007 16:38:
nrg, hs, hc?

No en näiden kolmen välillä kyllä nää mitään eroa

En edes osaa laittaa proteuksen settiä mihkään genreen.. wtf mitä se edes oli?

Mun mielestä proteuksen setti oli jotain täysin erilaista mihin jengi on tottunut :) Ei ollut läppäri + Cutoff live ainakaan!
Aamu

#743 • • Aamu you had me at hello
Kivaa oli ainakin henkilökohtaisesti minulla.
kiitos :)

--
Do you think the expansion will make me fat?

Sinza

#744 • • Sinza
Joo tosiaan aikasemmin esilletullut taksitolppaidea ei olis ollenkaan paha. Se vitutuksen määrä on niin törkee kun oot jo pari kertaa tilannut taksin eikä sitä kuulu ja venaat ties kuinka kauan siellä viimassa ja väsyneenä *eiei**dissaa*. Onneks kaveri sitten lopulta heitti meidät.

Tota photo pointia en muista bonganneeni siellä missään *ding*, oonko vähän kulkenu laput silmillä... Ja bussistakin olis näköjään saanut jotain kivaa kun bongas itsensä kuvista, mut enpä mä sitäkään tiennyt. Hö.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

hrdkvr

#745 • • hrdkvr KURGO

as, 23.4.2007 16:40:
---

Mun mielestä proteuksen setti oli jotain täysin erilaista mihin jengi on tottunut :) Ei ollut läppäri + Cutoff live ainakaan!

kyl mun broidi näytti lavalta otettua kuvaa su aamuna jossa komeili läppäri proteuksen vieressä..

vai meinasiksä et ne olis oikeasti soittanut livenä :D

kitaristilla ei ollut edes skobe päällä kun broidi kävi kysyy :D

--
-keep it hard-

antonsonin

#746 • • antonsonin laserpoint.

hrdkvr, 23.4.2007 17:00:
---
as, 23.4.2007 16:40:
---

---

kyl mun broidi näytti lavalta otettua kuvaa su aamuna jossa komeili läppäri proteuksen vieressä..

Kyllä mä sen läppärin siellä itekki näin, mutta nykypäivänä noi livet tuuppaa olee Ableton + Cutoff jos ymmärsit mitä tarkoitan? :)
#748 • • Fuzzy Guest

nrg, hs, hc? En edes osaa laittaa proteuksen settiä mihkään genreen.. wtf mitä se edes oli?

eiköhän se tonne industrialin puolelle mene! *sydän*
sts

#749 • • sts Sama pyynti aitta!

Neon & Friik? soittivat pltnm.org alueella. Mut seki taitaa olla sulle vaan kiksua.
Mikku

#751 • • Mikku

sts, 23.4.2007 17:14:
---

---

Neon & Friik? soittivat pltnm.org alueella. Mut seki taitaa olla sulle vaan kiksua.

Nyt puhuttiinkin mainstagesta, mutta kiitos hyvästä kommentista!

ps. neon&friik soitti kyl nannaa *toktok*

#753 • • ville olen oikeasti ujo

Sinza, 23.4.2007 16:54:
Joo tosiaan aikasemmin esilletullut taksitolppaidea ei olis ollenkaan paha. Se vitutuksen määrä on niin törkee kun oot jo pari kertaa tilannut taksin eikä sitä kuulu ja venaat ties kuinka kauan siellä viimassa ja väsyneenä *eiei**dissaa*. Onneks kaveri sitten lopulta heitti meidät.

Tota photo pointia en muista bonganneeni siellä missään *ding*, oonko vähän kulkenu laput silmillä... Ja bussistakin olis näköjään saanut jotain kivaa kun bongas itsensä kuvista, mut enpä mä sitäkään tiennyt. Hö.

Eka vinkki:

taksin voi tilata etukäteen, olisko raja klo 19 tjsp ja lisämaksu kai 5e. Eivät ihan kaapelin eteen suostu tulemaan mutta jollekin sivukadulle pitäisi jo onnistu. Hyvin toiminut tuo palvelu joka kerta kun sitä käyttänyt.

Toinen vinkki:

Kun ruoholahdessa on, niin kannattaa kävellä länärin loppuun. Espoosta tulee kymmenisen autoa minuutissa ja aina joku ottaa kyytiin, vaikka ei valo olisi päällä.
noemi

#756 • • noemi

SASHA F, 23.4.2007 16:13:
voi päästä pakjon paremmaks, Hollannin Hardstyle bileis:)

herttinen sentään *pökr*

--
Oikeutta koneille!

Tontza

#757 • • Tontza
Mitäs noista nyt kertos.
Mukavatahan tuolla oli. Ensimmäiset laserit, muttei missään nimessä viimiset.
Ehkä tosiaan hypetykseen nähden odottelin hieman enemmän, mutta hyvä näinkin.

Ehkä eniten jälkikäteen vituttaa eniten se, että missäs tab:in ja super8:n.
Orkidea tietty rokkas, mutta proteus taas on vähän mitä on.
4h tuli kuitenkin putkeen tampattua ja edellis iltana pre-partyissa sama 4h eli eiköhän siinä yhden vklopun kiintiö kuitenkin täyttynyt :)
SASHA  F

#758 • • SASHA F

sts, 23.4.2007 16:32:
---
-clips-

---

ai paskalla musalla ja yleisöturvallisuuden vaarantamisella ;P

en usko et toi fucking kiksu ny sen parempaa on:)) kyl luulisin et viranomaiset olis puuttunu monta kertaa Hollannin bileis laasereihin jos se niin vaarallista on
Mikku

#759 • • Mikku

SASHA F, 23.4.2007 17:41:
---
---
-clips-

---

---

en usko et toi fucking kiksu ny sen parempaa on:)) kyl luulisin et viranomaiset olis puuttunu monta kertaa Hollannin bileis laasereihin jos se niin vaarallista on

tainnu koskaan tullu juttua tuolta päin et jotain ois käyny? :/ monennetkohan qlimaxit samoil vehkeil menos ja aina pidot vaa paranee :)
SASHA  F

#760 • • SASHA F

Mikku, 23.4.2007 17:47:
---
SASHA F, 23.4.2007 17:41:
---
---
-clips-

---

---

---

Totta ei ikinä mitään ole tapahtunu tollakaan laasermääräl mikä tuol on
ja kummiski 30 000 ihmist kemuis

tainnu koskaan tullu juttua tuolta päin et jotain ois käyny? :/ monennetkohan qlimaxit samoil vehkeil menos ja aina pidot vaa paranee :)