21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 275,728 views

AnderS

#721 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Olipas lauantai! Pääsin töistä lauantaina kolmelta ja vatsa oli sekaisin ku mikä. Aattelin että vittu voi tulla kurja viikonloppu! Mutta onneksi tässä tapauksessa ihmismieli on niin perkuleen heikko että se ei tarvi ku kaverilta puhelun pikku hehkutuksella niin meikä istui jo autos nokka kohti helsinkiä, pienet vaivat unohtaneena! Eikä ristus tarvinnu katua pätkääkään!

Mä tykkäsin ihan hullusti päälavan tunnelmasta ja musiikista. Siinä oli kaikki sillä hetkellä mitä mä bileiltä oon aina toivonu, musiikki, valot, ihmiset, tunnelma, tutut ja vieraat. Huomas heti että näihin bileisiin oli panostettu huolella. Yksittäisen bile-eläjän ei kyllä tarvinnu ku keskittyä siihen oleellisempaan, eli pitämään hauskaa. Drinksua jonotin pahimmillaan varmaan kaks minuuttia narikas toinen mokoma, eihän toi ole edes odottamista! Ja henkilökunnalle pirun iso kiitos! Olitte erittäin mukavia ja ystävällisiä!

Päälavan lopetus ei ehkä ollu ihan mun kuppi teetä. Siitä ehkä illan ainoo pikku miinus. Paskaakos sillä ku sielä kuitenkin osa jengistä oli tullu melkein sitä varten.

Iso Kiitos järjestäville tahoille!*sydän*
Wegez

#722 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Oli kyl loisto bileet! *hymy* Sen mitä oon kaapelin bileissä käyny ja yleensäkkin Suomessa isommissa, niin iiiiiso plussa tekniikasta ja koko organisoinnista! Ulkona ei tarvinnut kenenkään (voin olla väärässäkin, mut sen mitä näin) jonottaa, äänet oli parasta mitä koskaan oon kuullu isoissa bileissä esim.voksut tuli puhtaasti eikä muuttunu semmoseks mössöks niiku useesti [voi johtuu kyl myös siitä, et ekaa kertaa en ollu ns.'perseet' isoissa bileissä], baareissa näytti janoiset saavan nopeasti juotavansa, musiikki oli main stagelle koko illan *sydän* ja muilla taas ei niin mun mielee, mutta niin sen pitääki olla...jos on useampi stage niin aivan erityyppiset musat niihin ja näin on jokaiselle jotaki ja tämä pelasi joka näkyi siinä että jokaiselle stagelle näytti riittävän porukkaa..chilli/lounge oli kyllä loistavasti toteutettu myös! *hymy* Nii ja ne leizerit!!! *sydän* *hymy* ..voin ainakin sanoa, että bileet ylitti odotukset! *joo* *jiihaa*

Iso kiitos järjestäjille (ja artisteille/dj'lle) ! ! ! *plur* *aplodit* ..ens vuonna lissää..(?) *iloinen*

--
...we´re all made of stars...

Tarsu

#724 • • Tarsu

DJ Rx,
edit: menee TOSI offtopikiks mut eiks Exclusive ollu samana vuonna?

ai virroilla?
ne oli -2000!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

kinderi

#725 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Joopajoo.. Olipas taas jotain ihan muuta kuin mitä odotin..
Hetki meni ennen kuin löydettiin kaikki paikat,jotenki vaan ei sokeen silmään osunu valssaamo siellä dramändbeismestan takana..

Kivasti oli taas ajateltu meitä selviä,loppuillasta sai vähän metsästää vettä..

Ihmisiä paikalla,jooh.. Odotin näkeväni paljon enemmän ihania ihmisiä,jotka sitten melkein kaikki jätti bileet väliin,syystä tai toisesta.. Sen sijaan silmille hyppi jos jonkinnäköstä tekopyhää kihertäjää joiden on joku helvetin PAKKO tulla hehkuttaan itteensä.. Jos ei oikeesti ole mitään asiaa tai sanottavaa,niin kyllä se riittää että ohi mennessään moikkaa ja jatkaa matkaa..

Musiikki oli oikein kivaa,pitää kyllä selkeesti miettiä että missä järjestyksessä kuuntelee mitäkin.
Galrav&Surreal - Neon&Friik - kiksua *igor*
Ei toimi ei.

Noh,mitäpä tässä muuta.

Kaiksesta huolimatta,mulla oli kuitenkin kivaa *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Tarsu

#726 • • Tarsu

as,
En tiedä voiko tosta enään paremmaks päästä :)

öö.. :D
eihän tos kovin hääppöstä maalailua oo!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Caro²

#727 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Techa, 23.4.2007 11:34:
Joo ymmärrän et sielä ois voinut olla lievä pullomeri, mut ketä se
ois haitannu jos siinnä sivussa olis tampannu muovia samalla! NoBoDy. .

Varmaan sitä, joka taittaa nilkkansa astuessaan pullon päälle - sitä kautta mahdollisesti myös järjestäjää.. ja sitä kautta mahdollisesti firmaa joka vastasi tietyistä osista järjestelyjä, ja firman vaihtuessa sekä kulujen noustessa mahdollisesti myös itse bilettäjää.

Nimimerkillä: Suljettu 0.5litran vesipullo ei mene rikki jos sen päälle astuu, sisälsi sitten vettä tai ilmaa.
cod

#729 • • cod
mä oon niiiin loppu. ja mukavaa oli tosiaan.
SESSIONS2

#730 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]

yoni-, 23.4.2007 15:55:
Voiko noita SESSIONS2 Laserpointbooth -kuvia uppia galleriaan, jos pistää (c) Jone tms. ? *iloinen*

Kyllä voi eikä meitä tarvitse erikseen mainita sen kummemmin. Kuvat ovat niissä esiintyvien henkilöiden vapaassa käytössä. *joo**piis*
kimbbo

#732 • • kimbbo
Hyvät bileet oli *jiihaa* ja varsinkin kun ei takerru pikkuseikkoihin ja ala whineämään niistä *hymy*
Isot plussat:
-Ruoka ja ne säkit missä oli hyvä huilaskella.
-Silmillekkin oli ruokaa aika mukavasti*pihkassa**pahis**kuolaa*
-Jonoista ei tarvinnut paljoa kärsiä.
-Neon&Friik laitto odottaamaani paremmin.
Mikku

#733 • • Mikku

SASHA F, 23.4.2007 16:13:
---
gravel, 23.4.2007 12:24:
---
as, 22.4.2007 23:51:

En tiedä voiko tosta enään paremmaks päästä :)

---
voi päästä pakjon paremmaks, Hollannin Hardstyle bileis:)

Heh just piti pastee sama. Tuli vaan mieleen, että eihän noi laserpointin laserit ole mitään tohon verrattuna. Huom ku Pila alkaa soittaa ni joka ikine laaseri vilkkuu ja välkkyy tonne yleisöön.
Mikku

#735 • • Mikku
Pitäs Suomes kyl ottaa vähän riskejä noiden artistien kanssa mainstageilla..
Mikku

#737 • • Mikku

as, 23.4.2007 16:35:
---
Mikku, 23.4.2007 16:33:

---

Lineuphan oli imo kyl ihan loistava.

Eihän se ruokkinu kuin yhtä tyylilajia.
sts

#739 • • sts Sama pyynti aitta!

Mikku, 23.4.2007 16:35:
-clips-

Taisin kyl itse kuulla, kiksua, junkka, housea, psykeä, polkpolkreivreiv... mut kai se sit oli kaikki sitä yhtä tyylilajia nimeltä: Nokka-akselin kolina.
Duukkis

#740 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Mikku, 23.4.2007 16:35:
---
as, 23.4.2007 16:35:
---
Mikku, 23.4.2007 16:33:

---

Lineuphan oli imo kyl ihan loistava.

---

Eihän se ruokkinu kuin yhtä tyylilajia.

Totta. Proteuksen tilalla olis voinut olla vaikka joku rumpubasso-DJ. *hymy*