21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 276,063 views

zAo

#801 • • Edited zAo
[img]http://www.pltnm.org/phpbb/album_pic.php?pic_id=8057[/img]

Valokuvia tapahtumasta.

Tapahtuman viralliset valokuvat tulevat SESSIONS2:lta
sts

#803 • • sts Sama pyynti aitta!

zAo,
-clips-

Aika jees. *piis*

Sääli etten tajunnu kysyä ketään napsasee ittestä kuvaa, enkä käydä photopointis :(
asdf

#804 • • asdf
Fiuuu, aika päheiltä näyttää kuvat. *joo*
Flight

#805 • • Flight Groove Me Baby

Laserpoint, 24.4.2007 01:07:
-clip-

Kiitos Laserpoint.

Oli kyllä mahtava palkinto dj-kilpailusta; todella hienoa päästä mukaan tällaiseen tapahtumaan. Oikein nasta oli soitella ja mikserin päälle yleisöstä lentänyt paita sekä nimihuutojuttu setin loppupuolella olivat kyllä piste I:n päälle <3 Eikä soittoaikamuutos nakertanut kuin hetkittäin, kun ihmiset tulivat kyselemään: "tultiin just 11, mikset ollu soittamassa". Soittoaika siirtyi siis aivan logiisista syistä, isoissa tapahtumissa on monia asioita, jotka voivat vaikuttaa moniin asioihin :)

Bileet olivat alusta loppuun aivan omaa luokkaa, täyttä laatua verrattaessa muihin suomalaisiin klubitapahtumiin. Laadukasta soundia oli moneen makuun, vaikka mielellään kuulisi isommissa tapahtumissa enemmänkin jonkinmoista house-soundia jollain areenoista - Itsellä meni pyörimiseksi, kun bileiden loppupuolellla, loungea lukuunottamatta, joka areenalla tuli rankempaa materiaalia. Mutta Laserpointin musiikkilijaus tietenkin "omansa" mukainen ja organisaatio tekee omat sekä varmastikkin oikeat ratkaisut.

Turvallisuustoimet ja yleensäkkin asiakaspalvelu pelasi. Tekniikka valoineen ja äänineen toimi mielestäni joka stagella ja näyttävät yhteistyökumppanit toivat viimeisen silauksen. Kaikki tämä vaatii tunnollisen ja osaavan organisaation taakseen... mutta siis näin se pitää tehdä.
uncatchable

#807 • • uncatchable
ehkäpä parhaat bileet missä mä olen ollut paikalla :)...tällassii lissää !
sts

#808 • • sts Sama pyynti aitta!
...and the beat goes on...

*nuotti* np: Laserpoint Anthem *nuotti*
blau_

#809 • • blau_
Ekat laserit onnellisesti takana. Oli kiva päästä pitkästä aikaa vähän bailaamaan ja viettää hyvää aikaa hyvän musiikin kanssa. Kiitos siitä järjestäjille. *aplodit* Tunnelma oli hyvä, jengi oli mukavaa ja aika lailla muuta samaa mitä tässä on jo edelliset kertonu. Aamulla kun heräs basso hakkas vielä jaloissa.. *hih* Seuraavia odotellessa.....
Mark

#810 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

ville, 23.4.2007 17:25:

Eka vinkki:

taksin voi tilata etukäteen, olisko raja klo 19 tjsp ja lisämaksu kai 5e. Eivät ihan kaapelin eteen suostu tulemaan mutta jollekin sivukadulle pitäisi jo onnistu. Hyvin toiminut tuo palvelu joka kerta kun sitä käyttänyt.

Toinen vinkki:

Kun ruoholahdessa on, niin kannattaa kävellä länärin loppuun. Espoosta tulee kymmenisen autoa minuutissa ja aina joku ottaa kyytiin, vaikka ei valo olisi päällä.

Daa, mut jos järjestäjä saa yhdellä puhelinsoitolla paikalle tolpan joka palvelee lähes kaikkia bilettäjiä, ois astetta helpompaa sekä taksikeskukselle, cabeille ja bilettäjille, not?

PS. ei vaan ykskään v***n taksi ottanu länärilt tulles kyytiin. :/

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#811 • • Edited Dorka Guest

Mark, 24.4.2007 19:06:
PS. ei vaan ykskään v***n taksi ottanu länärilt tulles kyytiin. :/

Ongelma siinä on et taxit ei saa ottaa "lähellä" tolppia ketään kyytiin tai jos ottaa niin siitä voi tulla pahimmassa tapauksessa datakieltoa. Olen kyl itsekin samaa mieltä et järjestävä taho teki mokan kun ei hommannut sinne tolppaa.

Joskaan en ole varma onko mahdollista saada tilapäisiä tolppia tuohon aikaan, kun on muutenkin ruuhkaa joka paikassa.
punos

#812 • • Edited punos luojanne
Nyt hei järki käteen, kuinka moni tapahtuma (ei edes elektronisen musiikin tapahtuma) on KOSKAAN hankkinut erikseen taksitolppaa bileisiin? Itse en ole kuullut yhdestäkään.

Ja lisättäköön tähän se että itse kävelin tyytyväisenä keskustaan bileiden loputtua jatkobileisiin koska olen tottunut että sunnuntaina aamuyöstä kolmen jälkeen ei keskustasta takseja vaan saa, vaikka kuinka ottaisi päähän. Vaikka olisi kuinka taksitolppa niin se jono olisi ollut niin pitkä että siitä ei kauheasti riemua irtoa.

Nimimerkillä "tietokoneen ja midikiipparin kanssa keskustassa haahuilemassa aina sillointällöin, kun ei ole etukäteen kyytiä tilannut".

--
punos // luojanne

sts

#813 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

punos, 24.4.2007 21:09:
-clips-

Ehkä tsägäl koneisto jos sekään :) Eipä kauhean moni rokkitapahtumakaan ole tuota tehnyt :)
Esa

#814 • • Esa

Nyt hei järki käteen, kuinka moni tapahtuma (ei edes elektronisen musiikin tapahtuma) on KOSKAAN hankkinut erikseen taksitolppaa bileisiin?

Pacifique on, ainakin kerran. Mutta Serena onkin vähän eri lailla syrjässä kuin Ruoholahti.
punos

#815 • • Edited punos luojanne

Esa, 24.4.2007 21:13:
---
Nyt hei järki käteen, kuinka moni tapahtuma (ei edes elektronisen musiikin tapahtuma) on KOSKAAN hankkinut erikseen taksitolppaa bileisiin?

---

Pacifique on, ainakin kerran. Mutta Serena onkin vähän eri lailla syrjässä kuin Ruoholahti.

no, sanotaanko että hieman, tai vaikkapa pikkasen?

--
punos // luojanne

#816 • • ville olen oikeasti ujo
Henk koht veikkaus: vaikka se tolppa siellä olisi, sinne ei kuitenkaan ajaisi takseja vaan ne menisi paremmin tunnetuille tolpille ydinkeskustaan. Ilmiö on noin muutenkin havaittavissa keskustassa ts jo parin kilsan päässä ytimestä tolpat saattaa olla tyhjiä välillä 02-05.

Ehkä markilla oli todella huonoa tuuria tuon länärin kanssa, me kävellään sinne vaavun kanssa joka kerta kun tarvitaan taksia ja kertaakaan ei olla odotettu yli 5min vapaata autoa. Taksinkäyttökertoja kuitenkin ihan kohtalainen määrä takana...
Sallakat

#817 • • Sallakat jungle, baby !

ville, 24.4.2007 21:44:
Henk koht veikkaus: vaikka se tolppa siellä olisi, sinne ei kuitenkaan ajaisi takseja vaan ne menisi paremmin tunnetuille tolpille ydinkeskustaan. Ilmiö on noin muutenkin havaittavissa keskustassa ts jo parin kilsan päässä ytimestä tolpat saattaa olla tyhjiä välillä 02-05.

Vaihtoehto taksitolpalle on taksitarkastaja. Tilataan jollekin tietylle kellonajalle. Esim klo 01-04. Ei maksa maltaita. Ideana, että taksitarkastaja tulee paikan päälle. Hän on suoraan yhteydessä takseihin puhelimitse (tai radiopuhelimitse, en nyt ole varma) ja varmistaa, että takseja on tarpeen mukaan paikalla. Erittäin kätevää. Olen järjestänyt yritystapahtumapuolella tapahtumaa, jossa n. 400 henkeä saatiin sujuvasti kotiin illan päätteeksi tällä keinolla.
punos

#818 • • punos luojanne
Niin joo, pitikin kiittää kaikkia niitä jotka kestivät humalaista olemustani paikalla, päätin olla maksamattomana asiakkaana enkä töissä, koska täytin vuosia.

Itselläni oli ainakin ihan tolkuttoman hauskaa. En rupea kehumaan sen enempää järjestelyjä yms. kun olen hieman jäävi, mutta oli kivaa ja mielestäni homma toimi.

Kiitos ja anteeksi.

--
punos // luojanne

Temazepam

#819 • • Temazepam Forever N00B
Fabulous... *plur*
Ei voi kuin kehua, illan Isot miinuksetkin oli suurimassa osassa järjestäjä- tai muista tahoista riippumattomia (esim. kusipäinen taxikuski kotimatkalla *igor*)

+ Sunnuntaina jonkin verran raiskattu sorsa -olotila (liiallisesta?) tanssimisesta (Kiitokset Orkidea *iloinen*)
+ Istumis-/makoilumahdollisuus & koko Lounge-systeemi *hihu*
+ Jonoja ja odottelua ei missään vaiheessa
+ 'Messuilualueet' toivat hieman vaihtelua, sponsorit eivät olekaan aina pahasta *joo*
+ Ruokailumahdollisuus aina hieno asia, harmi kun ei tullut tarvetta käyttää, ruokakin olis varmaan ollu *kuolaa*
+ Ei kääliöitä tai muita häiriköitä tavalliseen verrattuna!

- Tuttuja naamoja tuli vain ohimennen moikattua, mutta ehkis ensikertaan...
- Odotukset vähän korkeammat laserien ym suhteen, mutta kyllä nyttenkin oli nannaa *pepsodent*
- Musiikki tuntui ajoittain jotenkin tasapaksulta, kotiin tuli lähdettyä kuunneltuaan tovin Proteusta *ding*
- Parina edellisvuonna lipusta on vain leikattu kulma, mutta nyt siitä repäistiin osa. Erittäin epäolennainen asia, mutta jotenkin häiritsee ettei ole niin siistinnäköinen kuin edellisvuosina...

*tähti*x4 Yleisfiilikset kaiken kaikkiaan (olo melkein kuin kotonaan *jiihaa*)

--
-Your Lordy Mistress-

sts

#820 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Sallakat, 24.4.2007 21:47:
-clips-

400 =! 3000

Minäkin olen järjestänyt 700 ihmisen tapahtumia, enkä mene missään nimessä väittämään että osaisin tehdän kaapelitapahtuman. Imho ei ole järjestäjän homma säätää niitä takseja. Olen edellisinä vuosina kun olen ollut artistina soittamassa kaapelilla tilannut itselleni ennakkoon kovasen taksin jolla olen rullaillut välijatkoille ennen illuja. Jos se taksi on välttämätön, niin sitten tilaa sen ennakkoon.