21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 268,516 views

:D

Posts: 3,707

#821 • • :D
Siis ei helvetti, huomasiko muuten joku, et tuol lavalla oli 8 laseria ja kaksi
niistä oli ihan eri värisiä. Mua alkoi niin paljon häiritsemään toi erivärisyys,
et joudin poistumaan heti jo puolen yön aikoihin taksitolpalle - joka puuttui!
Sit ajattelin, et menen takaisin sisälle ja etsin järjestävän tahon käsiini ja
kierjoitan virallisen nootin asiasta. Mut sit mä sokastuinkin pelinurkkauksen
valoista enkä nähnyt enään mitään. Kyl mä voin sanoa et odotin vähän
parempaa kyl ! !

Anteeks vaan!
Auacusha

Posts: 1,097

#823 • • Auacusha Koneradio
Hmm, alkaa pikkuhiljaa olo oleen sen suuntainen et pystyy muisteleen la tapahtumia...

Mistähän sitä aloittaisi, noh valot olivat pääsalissa mielestäni erittäin hienot, koska tarkempaa valotuntemusta en omaa en ala spekuloimaan miten niitä olisi pitänyt muuttaa.

Musiikki oli vaihtelevaa ja se on vain plussaa, Jean Peterin ja Neonin&Friikin setit upposivat todella hyvin ja oli mukavaa pitkästä aikaa tanssahdella.
Suuresti odotin Proteuksen liveä, ennen sitä piti tosin kuunnella hetki Tressin settiä, mutta mites siinä kävikään, Tres soitti sellaista korvaseksiä että eihän siitä enää mihinkään voinut loppuillan aikana liikkua *sydän*

Sponsoreiden pisteet olivat mielestäni mukavaa vaihtelua, varsinkin Sessions/Canon piste oli mielestäni erittäin hyvä idea *joo*
Ja vaikka olihan se tiedossakin jo niin bussissa on tunnelmaa, joten matkatkin sujuivat leppoisesti.

Yhteenveto:
Kaapeli: *pihkassa*
Tres *sydän*
Olotila: *känni*
Valot: *joo*
Matkat: *nauru*

Ensimmäiset mutta eivät viimeiset laserpointit kohdallani.

Kiitos ja anteeksi

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

antti83

Posts: 206

#824 • • antti83
Ensimmäinen kerta Laserpointissa ja Kaapelitehtaalla ja kylläpäs oli mahtavat bileet. Tulin paikalle siinä heti kasin jälkeen jolloin ovet olivat vielä kiinni. Siinä sitä sitten odoteltiin helvetin kovassa ja kylmässä tuulessa ja sisälle päästiin vasta 25 yli.

D.N.A soitteli vielä suht tyhjälle salille, mutta Super8:n ja Tab:in aloittaessa porukkaa oli kertynyt paikalle jo varsin mukavasti. Pojilta tuli taas niin maistuvaa settiä että oli oikein hyvä aloitus illalle. Solarstone kuulosti suurimmaksi osaksi ihan hyvältä, mutta The Trillseekers ei kyllä napannut yhtään. Matt Hardwick oli kyllä aivan loistava, pelkkää herkkua koko setti alusta loppuun. Orkidea oli jälleen aivan omaa luokkaansa, illan ehdottomasti parhaan setin kyllä soitti. Proteuksen aloittaessa se rumpukaaos kuulosti niin kammottavalta että poistuinkin saman tien Lounge-tiloihin jossa Cosmo soitteli kyllä niin hyvän setin että kyllä se Proteuksen bänditreenit ilman muuta voitti 10-0.

Poistuminen tapahtumasta sujui vaivattomasti, joskin se ilma siellä narikassa oli niin hirvittävän kuumaa että hyvä jos pystyi hengittämään kunnolla(ei tainnut ilmastointi oikein loppuillasta pelata).

Kaiken kaikkiaan valot ja visuaalit oli kyllä aivan mielettömän siistit ja ääntäkin löytyi juuri sopivasti(tulppia ei juuri illan aikana tarvinnut käyttää). Ne oheistarjonnat pelinurkkauksineen oli ihan asiallinen lisä, eikä joku IRC-Galleria tai fotopiste iltaani pilannut, päinvastoin. Porukka käyttäytyi siististi eikä känniörveltäjiä näkynyt missään. Kiitokset hyvästä illasta, tulen kyllä toistekin Laserpointtiin. *sydän*
pauli

Posts: 14

#825 • • pauli
Olin aluksi vähän skeptinen, että eiköhän tämä konsepti "kikkelireivit Kaapelilla" ole jo tullut nähtyä liian monta kertaa, mutta loppujen lopuksi bileet olivat aivan upeat ja hyvää musaakin tuli etenkin Genkiltä, Nuancelta ja Orkidealtakin. Kiitos!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#826 • • Jussi Soro choon!

LooPy, 23.4.2007 11:02:
Jussi Soro yllätti vetäisemällä housempaa matskua.


Joo alunperin tosiaan piti pHazen kans soitella voksuprogtrancen parhaat helmet, mutta tuntia ennen keikkaa varmistui, ettei pHaze pääse paikalle, ja sit joutu hiukan improvisoimaan noin yksikseen. Koitin pitää loungefiiistä sen verran mitä pakki antoi periksi, eikä biitti tainnut nousta sentään yli 133:n lainkaan :)
nuance

Posts: 1,963

#827 • • nuance cov ops, combat, sunrise
kyllä sydäntä lämmittää lukea, että mun itkupotkuraivarijunkkametelöinti on jäänyt joillekin positiivisesti mieleen. soittaminen oli kivaa kun yleisö oli hyvin messis (mitä nyt sieltä stagelta vastavalolta näki) ja oma suoriutuminen oli vähintäänkin tyydyttävää.

aivan hervottoman jättimäiset rispektit niille, jotka ei ton tapahtuman toteuttamisesta tuntiliksoille päässeet. teitte kaikki aivan ennennäkemättömän hyvää duunia ja lopputulos oli tuotannollisesti paras tapahtuma missä oon suomessa käynyt. sponssiständitkin oli jotain aivan muuta ku sipsejä solumuovisissa kebablaatikoissa ;)

messumainen tunnelma aulatiloissa oli mielestäni siisti juttu, loi semmosta positiivista uteliasta kuhinaa, eikä vaan kännissä stondailevia pousausrinkejä.

ps. kookie, vitti siun kanssas.
nuance

Posts: 1,963

#829 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Zenni, 25.4.2007 00:33:
Ne kalsarit tais miellyttää? :D



"nyrjäyttää" ois ehkä parempi verbi :D

sääli et osumatarkkuus oli sitä luokkaa et ne lens seinään ja sitä kautta stagen alle, josta en sit muistanu niitä onkia keikan jälkeen.
odecca

Posts: 41

#830 • • Edited odecca
unohtu tuolta aikasemmasta mutta kysästäänpä nyt eli tietääkö/muistaako joku mikä oli se Tresin biisi joka soi vikana tai tokavikana se oli sellanen jännä meni aika hitaaks muuhun settiin verrattuna.....tää voi olla aika epätoivonen kysymys koska siel oli enää kourallinen väkeä silloin
asdf

Posts: 3,155

#831 • • asdf

nuance, 25.4.2007 00:51:
sääli et osumatarkkuus oli sitä luokkaa et ne lens seinään ja sitä kautta stagen alle, josta en sit muistanu niitä onkia keikan jälkeen.



Aijai, nyt se suuttuu.. kannattaa keksiä joku hienompi selitys!
Karski

Posts: 6,049

#832 • • Karski Pomon kätyri

odecca, 25.4.2007 00:58:
unohtu tuolta aikasemmasta mutta kysästäänpä nyt eli tietääkö/muistaako joku mikä oli se Tresin biisi joka soi vikana tai tokavikana se oli sellanen jännä meni aika hitaaks muuhun settiin verrattuna.....tää voi olla aika epätoivonen kysymys koska siel oli enää kourallinen väkeä silloin



Ihan viimenen biisi oli
O/V - Killing European sons

luulen että tarkotat tota koska sitä edelsi
Lord Lloigor - Ray of Darkness jota ei
voi sanoo hitaaks. *pepsodent*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mark

Posts: 7,311

#833 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Trubaduuri Iso-D, 24.4.2007 22:29:
Siis ei helvetti, huomasiko muuten joku, et tuol lavalla oli 8 laseria ja kaksi
niistä oli ihan eri värisiä. Mua alkoi niin paljon häiritsemään toi erivärisyys,
et joudin poistumaan heti jo puolen yön aikoihin taksitolpalle - joka puuttui!
Sit ajattelin, et menen takaisin sisälle ja etsin järjestävän tahon käsiini ja
kierjoitan virallisen nootin asiasta. Mut sit mä sokastuinkin pelinurkkauksen
valoista enkä nähnyt enään mitään. Kyl mä voin sanoa et odotin vähän
parempaa kyl ! !

Anteeks vaan!



:D *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

KooKie

Posts: 4,338

#834 • • KooKie aka. Petress Pan

nuance, 25.4.2007 00:51:

"nyrjäyttää" ois ehkä parempi verbi :D

sääli et osumatarkkuus oli sitä luokkaa et ne lens seinään ja sitä kautta stagen alle, josta en sit muistanu niitä onkia keikan jälkeen.



:'( Mun rakkaudella valitsemat ja tampatessa hiostamat pitsipöksyt meni siis ihan hukkaan, oisin vähintään odottanut sun pitävän niitä aina lompakossa mukana!

Ei mut, kiitosta vaan, tapoit mun jalat mäiskeelläsi. They will never be the same.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mumuli

Posts: 28

#835 • • Mumuli UG-///
Mahtavaa oli
Kiitos ja anteeksi

Suuri kiitos lohjan vahvistuksille, olisin kuollut ilman teitä

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Kolera

Posts: 4,256

#836 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

KooKie, 25.4.2007 10:17:
:'( Mun rakkaudella valitsemat ja tampatessa hiostamat pitsipöksyt meni siis ihan hukkaan, oisin vähintään odottanut sun pitävän niitä aina lompakossa mukana!

Ei mut, kiitosta vaan, tapoit mun jalat mäiskeelläsi. They will never be the same.


Mistäs tiedät ettei ne oo jo jonku toisen hellässä huomassa isketty nuppineuloilla johonki vitriinii ja olohuoneen aitiopaikalle?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

KooKie

Posts: 4,338

#837 • • KooKie aka. Petress Pan

Kolera, 25.4.2007 10:37:
Mistäs tiedät ettei ne oo jo jonku toisen hellässä huomassa isketty nuppineuloilla johonki vitriinii ja olohuoneen aitiopaikalle?



Silloin ne saisivat arvoisensa kohtelun!

Mitä h*lvetin perverssejä sitä nykypäivinä liikenteessä onkaan! *silmiä pyörittel*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Trixie

Posts: 1,342

#838 • • Trixie
Mul oli kyl ihan pirun kivaa, en tosin huomannu kovast mitään laasereit tai muutenkaan pistäny merkille et kuka soittaa millonki, mut meno oli hurjaa ja kivaa oli ja kiitos siitä kaikille ihanille tutuille/kavereille/ystäville jne. jotka oli paikalla*plur*
Teukkis tais olla jossain välis vähän nakit mut ei se kuitenkaan menoo haitannu ja anteeksi kaikille jos saatoin höpistä omiani, sellast sattuu paremmissakin piireis *hih*

Mut olipas kemut ja tuli taas käytyy *joo*

P.S oli se musa kyl hyvää niilt osin mitä sitä tuli kuunneltuu *joo*

--
face your fears and live your dreams

nuance

Posts: 1,963

#840 • • nuance cov ops, combat, sunrise
kappas jonia. tiukka kuvasetti. bigup.