21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 275,925 views

yoni k

#581 • • yoni k disko

Mea, 22.4.2007 14:48:
---
yoni-, 22.4.2007 14:25:
Bileet kokonaisuutena ihan älyttömän hyvät, pleikkari osasto, sessions2 bussi, irc-galleria, RAD:n piste (kiitti tulpista ja karkeista) -nää kaikki toi sellasen messumaisen tunnelman sinne, joka mun mielest oli pirun hyvä juttu, ettei tartte kokoajan musan ääressä olla.

---

Aijjaa, mä luulin että sinne tultiin musan takia? Kyllä se 30 euroa kannatti maksaa et pääse irc-galleriaan!*kyllä* Tai sitten ei?*toktok* Kunnon limudisko meininki kyllä...*justjoo*

Woot? *whaat* Mun kohalla ainakin nää oli hyvä lisä 8 tunnin musankuuntelulle, kyllä siel galleriassakin oli kiva käydä. Tottakaihan sinne musan takia tullaan, sehän on selvä juttu mut tosiaan noi oli kivoja lisiä kuten just mainitsinkin. *hymy*
Mai

#582 • • Edited Mai Villikisu

Amnesia, 22.4.2007 14:56:
---
Mea

Aijjaa, mä luulin että sinne tultiin musan takia? Kyllä se 30 euroa kannatti maksaa et pääse irc-galleriaan!*kyllä* Tai sitten ei?*toktok* Kunnon limudisko meininki kyllä...*justjoo*

---

Onko se jotenkin sinulta pois että on joku irc-galleria-tiski kävelyreittien varrella? Minulle ainakin aivan vitun sama.

No kyllä on kun siihen härpätykseen yhdistää pelikoneet, muut ihmepisteet ja liiallisen valaistuksen. Silloin mun bilemeininki ainakin kärsi ihan helvetisti. Katsos on niitä messuja erikseen, mä tulin joraamaan. Tai luulin. Oisin tykännyt hämyisemmästä fiiliksestä, tuola sitä ei kyllä ollut. Housenationit taas rokkas noi 10-0.
Turri

#583 • • Turri
Kuka sai ilmaiseksi lipun ovelta?!?? *täh*
Kavereitten kanssa piti tulla ulos lahjoittaa ylimääräinen släpäri "Tuhannelle asiakkaalle" mutta eivät päästäneet ovelta *dissaa*

--
Furrrrrry

yoni k

#584 • • yoni k disko
Kyl IMO polkka/hc areenalla oli tarpeeks "hämyinen" fiilis. *pahis*
Makuasioista ei tosin voi kiistellä, ainakaan järkevin tuloksin.

Ettei offtopiciks mee kokonaan, niin ainoo mitkä vähän häiritsi oli että ne keskimmäisten ja taaimmaisten trussien valot ei olleet kokoajan pyörimässä, tai sitten en vaan hogannu niitä kossubatteryjen takia. *hih*
Hila

#586 • • Hila
Näin kaapelibileet pitäisi järjestää. Narikka, turvatarkastus, baaritiskit jne... kaikki toimivat sujuvasti ainakin omalla kohdalla. Pääsalin jako oli myös onnistunut, tuopit pois tanssilattialta! (ja pysty showta seuraamaan juomapuolellakin ihan kivasti). *joo*

Ensimmäistä kertaa kun kunnon laserefektejä näin, niin jättivät kyllä lähtemättömän vaikutuksen. Valot toimivat mielestäni helvetin hyvin pitkässä salissa; näkymä oli joka kohdassa vähän erilainen, ja lähempänä lisäsivät tamppaustunnelmaa potensseissa *nauru*

Musiikki oli kyllä melko yksitoikkoista. Päälavalla pyöri samanlaisia artisteja alusta miltei loppuun... noh joka tapauksessa Orkidea soitti odotetusti maistuvimman setin. Äänenlaatukin oli kohdallaan siihen asti, kunnes Proteus aloitti. Siinä vaiheessa kaiuttimista kuului vaan epämääräistä pörinää, jotenkin oli rummut sun muut miksattu ihan päin mettää.

Kiitosksia näistä kuitenkin, ei varmasti tule ihan heti unohdettua!
Peltsi

#588 • • Peltsi ElectroHead
Oli kyllä aivan uskomattomat pippaloinnit taas vaihteeks.. :)) Näin alkuun annan Proteukselle ison käden. *pepsodent* Kiitoksia myös #klubituksen tyypeille miitistä, oli hienoa tavata. *hih* Sitten ei muutakuin kuvia odottelemaan. *jiihaa*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Ita

#589 • • Ita pikkune
Jalkoihin koskee ja väsyttää niin vimmatusti -> hyvien bileiden merkki.

Tuli liekitettyä kyl täysillä siel polkkahuonees Galrav&Surreal *pihkassa*
ja sitte Neon&Friik *uros*

Laserit oli kyl nättejä ja muutenki homma toimi ku junan vessa. Pääarenalla tuli ihan kivaa settiä sen verran mitä siellä sitte viihdyin ja itse tykkäsin myös proteuksen bänditreeneistä :)
peepe

#590 • • peepe
Juu hienosti oli bileet järjestetty. Ja mielestäni "messutunnelma" sopii juuri tämän kokoluokan kemuihin. Ainoo valitus tulee pääsalin ilmanlaadusta.

Niin ja omaan makuun sopivinta saundia soitteli Bobby S :)
Air

#592 • • Air
Hyvät bileet! Solarstone ja Hardwick soitti hyvää settiä. Viina pilas sit loppuillan joten Orkidea ja Proteus on hieman pimennossa..Ihan kivoja ne galtsu- ja pleikkaosastot, se on kovin ikävää jos jonkun ilta meni pilalle niiden takia.
frequent

#593 • • frequent
kaikki lienee jo sanottu, hiton hyvät bileet kaikin puolin!

kiitti bussiosallistujille.
Karski

#595 • • Karski Pomon kätyri

---
Bileet kokonaisuutena ihan älyttömän hyvät, pleikkari osasto, sessions2 bussi, irc-galleria, RAD:n piste (kiitti tulpista ja karkeista) -nää kaikki toi sellasen messumaisen tunnelman sinne, joka mun mielest oli pirun hyvä juttu, ettei tartte kokoajan musan ääressä olla.

---

Ajatellaanpa niinpäin, että ilman niitä sponsoritiskejä
lipun hinta olisi ollut huomattavasti suurempi. En
itsekään niin hirveän innoissani noista ollut, mutta
realistina olen tyytyväinen niin kauan kuin dj-settejä ei
keskeytetä mainoskatkoilla. (toivottavasti kukaan
ei nyt ota tästä ideasta onkeensa *nauru*)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

thomas

#596 • • thomas

Karski, 22.4.2007 15:55:
---
---

Ajatellaanpa niinpäin, että ilman niitä sponsoritiskejä
lipun hinta olisi ollut huomattavasti suurempi. En
itsekään niin hirveän innoissani noista ollut, mutta
realistina olen tyytyväinen niin kauan kuin dj-settejä ei
keskeytetä mainoskatkoilla. (toivottavasti kukaan
ei nyt ota tästä ideasta onkeensa *nauru*)

kuitenkin maikkari tekee kohta bileet jossa on 15min välein mainoskatko :)
antonsonin

#597 • • antonsonin laserpoint.

---

---

Pöh sanon minä! Mun mielestä noiden kaikkien sponsoritiskejen takia pousaamisestakin tehtiin bileissä tosi viihtyisää puuhaa! :)
Parker

#598 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD
Vihkoinkin tuli noustua kuoleista...

Mea, 22.4.2007 15:02:
No kyllä on kun siihen härpätykseen yhdistää pelikoneet, muut ihmepisteet ja liiallisen valaistuksen.

Sori, mutku munlaiset vanhat puolisokeet papat tarvii vähän valoo, ettei kokoaikaa törmäile pinkeiden kissojen tisseihin, ja pelikoneet oli oltava sen takia, koska meidän vehkeet ei toimi enään niin hyvin, niin oli pakko päästävä jotain vehjettä näplään. *uuh*

Mutta mutta... Laserit oli viimevuotiseen verrattuna parantuneet, ei ollu samanlaisia "tehdään ny randomilla jotain kuvioita", vaan oli smootheja animaatioita. Tietysti olis noistakin lasereista olis vieläkin enemmän saanu iloo irti *vink*

Ja mun lempiaiheeseen, valoihin. Jykylä on *sydän*. Hienon näköset valot suunitellu. Välillä olisin halunu vähän enemmän munaa niihin, mutta ajoittain ne kyllä näytti hemmetin hyvältä, varsinkin Orkku-sedän setin loppupuolella kun tuli kylmänväreitä! Kyl huomaa, ku on ollu ammattilainen suunittelemassa, eikä munlainen wanabi *hih*.

Plattarihuoneen aaltoileva trussihärpäke näytti hassulta ja toimivalta.

Pyske ja dnb huone oli onnistunu omasta mielestä.

Ehkä eniten harmittaa bileissä, KU EN OLLU ITE VALOISSA!!1 *nyyh*

Iso muikee kiitos Lerssille, Jonnelle, Jykylälle, Goostalle, Punokselle, Davidille, (m)uzulle, tumpsille, wailylle, JK-leizuren tyypeille, Esalle, mini-Laurille, miljoonille roudareille ja sille kokille *sydän*. Ja tietenkin karhuhali ihanille ihmisille joihin tuolla törmäsin *hymy*.

Flash- ja valofriikki kiittää ja pyytää anteeksi.
Duukkis

#599 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Pääsalilla musiikki oli ihan hyvää heti alusta alkaen, varsinkin myöhemmin The Thrillseekersillä ja Orkidealla. Laserit oli tosi hienot ihan mistä suunnasta hyväänsä katsottuna. *iloinen* Matt Hardwick jäi kai kokonaan kuuntelematta, koska vaihdoin Puristamon ja Valssaamon puolelle. Kummassakaan niissä ei äänentoisto minusta toiminut ollenkaan (basso puuroutui) ainakaan Genkin aloittaessa, joka oli harmi, koska Genki ja Nuance olivat suurimmat ennakkosuosikit Proteuksen lisäksi. Kertoisko joku vielä mulle, oliko äänentoistossa oikeasti jotain vikaa vai mun korvissa?

Eli olis voinut olla alusta asti päälavalla ja lähtee sitten kotiin Orkidean jälkeen, nimittäin myöskään Proteuksen aikana äänentoisto ei toiminut ollenkaan, vaikka sitä ennen ei ollutkaan ongelmia. Odotin häneltä ihan vaan hard trancea vähän orkesterilla höystettynä, mutta nyt siitä sitten puuttuivat kaikki kivat elementit. *grr*

Kaikki oli muilta osin järjestetty todella hyvin ja kuvakin tuli kavereiden kanssa otettua. Ei ehkä ihan rahanarvoiset bileet ollut tällä kertaa *hmph* mutta jos äänentoisto olis ollut kunnossa (omasta mielestä), olisin voinut maksaa lipusta vaikka 50 e. *hymy* Tanssittua tuli tarpeeksi. *jiihaa* Oon kaikesta huolimatta varmaan tulossa ensi vuonnakin.
Duukkis

#600 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

as, 22.4.2007 16:14:
---
Duukkis, 22.4.2007 16:13:

---

Äänentoisto kusi millä tapaa? :o

"(basso puuroutui)" ja jätti muut äänet taakseen. Esim. se Genkin eka kappale (Pendulum) kuulosti aika pahalta, ja minusta samassa huoneessa oli paljon parempi äänentoisto viime Housenationissa. *täh*