21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI

874 posts, 44 pages, 275,831 views

DJ Rx

#561 • • DJ Rx FINRG Recordings
MISSÄ KUVAT!!!???? lol

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

#562 • • Edited ALIEN Guest

Viltsu, 22.4.2007 13:58:
JÄRJESTELYT: 10-
(Kokemuksen tuoma ammattimaisuus näkyi alusta lopppuun, ainoa miinus tulee täysien vesipullojen vientikiellosta pääsaliin, onneksi teknokoon housujen taskut pelastaa ;)

LOUNGE: 10++
Oi saatana miten mahtavan fiiliksen mesta!! Musa, Yleisilme!<3, Ruoka!, <3 Säkkituolit! <3, FIILIS! <3
Cosmon soittama musa on kyl pysyny samana (kirosana poistettu, l. ei niin "omaan makuun" maistuvalta) kaikki nämä vuodet
....mut ei se enää loistavan illan jälkeen mihinkään päässy vaikuttamaan.

YLEISFIILIS 10+
En muista koska mulle ois tuntunut ei-ug bileet näin miellyttävän lämpimältä yleisfiilikseltään.

PÄÄSALIN MUSA: 6-
tasapaksua paskaa nykykiksua 95% ajasta (pl. Open the floodgates mutta toikaan biisi ei tuossa tilanteessa toiminut)

PÄÄSALIN VALOT JA ÄÄNI: 7+
Ristiriitaista, valot olivat edessä loistavasti sijoitettu, potku puuttui vain kokonaan, tuli mieleen pyörivät taskulamput. Olisin kaivannut isoja videoskreenejä eteen, matsku oli hyvää mut meni puoliks hukkaan sivuille ripotelluilla näytöillä. DJ ja esitanssijat oli surullisesti pistetty vaille mitään koroketta että dj jäi sinne populan taakse varjoon. Laserit oli imo melko munatonta, laby2001 laserit on edelleen jäänyt mieleen voimakkaimmin hyviä viboja jättäneenä.

LOPPUSALDO: /ME TUKEE
Toudella hyvät bileet vaikka toi pääsali olikin melkoinen pettymys, kaapeli lunasti jälleen kerran, KIITOS!

Toi keltainen osio varsinkin on mun mielipide about Thrillseeks / Solar stone.

Loput missanneena vois sanoa, et viina pilas mun pileet :)
aj_

#563 • • aj_
Järjestelyistä näkyi kokemus ja homma pelas, tästä muut järjestäjät voi ottaa mallia. Alkuillasta kun tulin niin pääsi suoraan narikkaan ja Proteuksen lopetettua oli ehkä 5min jonotus. Juomapisteitä tuntui olevan hyvin ja siten Hima&Salissakaan ei joutunut liian pitkään juomaa odottamaan.

Lounge oli melkein parasta koko bileissä. Oli aika mukava lösähtää Fatboyn päälle ja nautiskella juomasta. Musiikki oli kohdallaan ainakin silloin kun itse loungessa vierailin.

Pääsali oli ihan ok, mutta siltikin pieni pettymys. Laserit näytti hyvälle kuten ennenkin, mutta onhan tuota samaa nähty jo monesti. Valot edessä oli ihan hienot, mutta keskellä ja takana oleva trussi oli lähestulkoon tyhjänpanttina, ei paljon niitä valoja tunnuttu käyttävän. Musiikillisesti kuulin pätkän Orkideaa ja se oli ihan ok. Proteuksen live oli ajoittain menevää, mutta ei vaan oikein mulle toimi tuo rumpuhomma. Grasherit meni suurimmaksi osaksi ohi eivätkä vastanneet hypeen.

Puristamo taisi olla musiikillisesti se paras huone ainakin mun makuun. Genki <3 !!! ja muut junkkajukat sai tanssimaan niin, että tuli helv* kuuma. Plattarihuoneessa Galrav & Surreal yllätti.

Hyvät bileethän nämä oli, mutta eivät säväyttäneet sen suuremmin kuitenkaan lopulta.
Dzad

#564 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!

tasapaksua paskaa nykykiksua 95% ajasta (pl. Open the floodgates mutta toikaan biisi ei tuossa tilanteessa toiminut)

Jaaa. En käsitä miten tätä nykypäivän nu-trancea edes voida kutsua tranceksi.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

#565 • • Equalizer Guest
Solarstonen alotus tais olla age of love..tulipa siitä sitten tanssittuu 3 tuntia putkeen*jiihaa*
Mai

#566 • • Mai Villikisu
No nyt täytyy sanoa että oli kyllä pettymys! Ensinnäkin alussa heti fiilistä laski se, kun lähti kiertelemään niin totesi paikan näyttävän aivan joltain messualeelta??!! Mikä hiton älyväläys oli ne pelikoneet ja vittu irc-galleria pisteet sun muut?*eiei* Suurimmassa osassa hallista oli ihan valosaa mikä oli aivan perseestä. En oo ikinä tanssinu näin vähää ja voin sanoa suoraan että oli huonoimmat bileet missä olen ollut.*dissaa*
#567 • • emppu Guest
lolstep
KooKie

#568 • • KooKie aka. Petress Pan
Kyllä siinä tytön jalka nousi Tabin&Super8:n ja Solarstonen settien ajan. Oli siinä suht väljissä fiiliksissä hyvä tanssia eturivissä, ihmisillä oli oikea, iloinen asenne bileilyyn ja oli kiva viuhkia ahkerasti tanssivia kanssatovereita.

Junkkapuolella Nuance (mun salainen idoli) pisti kyllä niin perkeleen taagia muzakkia, että jalathan siinä menivät tuhanne p*llun päreiksi ja loppuilta meni enemmän tai vähemmän huilaillessa, mut en kyllä valita, oli sen arvoista.

Tuli oltua selvinpäin, etteivät bileet menisi ohi ja hyvä valinta oli! Kyllä ekat Laserpointit rokkasivat, vaikka nyt voiskin antaa miinusta siitä, etteivät ne laserit säväyttäneet ollenkaan. Kyllä (esim. em.) Planet of Loveissa toimi fiiliksen luojana paremmin, mutta toisaalta olihan se silloin vastuutonta kohdistaa niitä lasereita yleisöön.

Musiikki toimi ja tuttuja oli paljon. Hymyilyttää. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Displacer

#569 • • Displacer

Viltsu, 22.4.2007 13:58:

PÄÄSALIN VALOT JA ÄÄNI: 7+
Ristiriitaista, valot olivat edessä loistavasti sijoitettu, potku puuttui vain kokonaan, tuli mieleen pyörivät taskulamput. Olisin kaivannut isoja videoskreenejä eteen, matsku oli hyvää mut meni puoliks hukkaan sivuille ripotelluilla näytöillä. DJ ja esitanssijat oli surullisesti pistetty vaille mitään koroketta että dj jäi sinne populan taakse varjoon. Laserit oli imo melko munatonta, laby2001 laserit on edelleen jäänyt mieleen voimakkaimmin hyviä viboja jättäneenä.

LOPPUSALDO: /ME TUKEE
Toudella hyvät bileet vaikka toi pääsali olikin melkoinen pettymys, kaapeli lunasti jälleen kerran, KIITOS!

Aika samoissa fiiliksissä itekin, varsinkin ton boldatun suhteen. Esitanssijat (ilmeisesti siellä sit oli sellaisiakin, ei näkyny sinne taakse ja eteen ei jaksanu ryysätä... ) ja DJ olisi ehdottomasti kaivannut koroketta.

Onneks psy/dnb ja plattariareenal tuli hyvää settiä. Sai kunnon hien päälle pomppiessa Friikin ja Neonin tahtiin sekä pääsi heilumaan laatujunkkaa Nuancen tahtiin.
yoni k

#570 • • yoni k disko
Bileet kokonaisuutena ihan älyttömän hyvät, pleikkari osasto, sessions2 bussi, irc-galleria, RAD:n piste (kiitti tulpista ja karkeista) -nää kaikki toi sellasen messumaisen tunnelman sinne, joka mun mielest oli pirun hyvä juttu, ettei tartte kokoajan musan ääressä olla.

Pääsalin musa oli tosiaan suhtkoht tasapaksua ainakin The Thrillseekersiltä ja osittain Solarstonelta, mut Matt Hardwick soitti kokoajan kivoja biisejä ku tuli käytyä pääsalissa, orkidean setti oli kans tosi kermanen. Proteus taas lopussa ei mua sytyttäny yhtään, paitsi Metal sai jalan vähä nousemaan.
Muut salit oli tosi hyviä kukin jossai vaiheessa iltaa, chillout /lounge ounas kokoajan kivoil biiseillä, varsinki lopun kiksuproge -hittiparaati oli hyvä!
D&B/psyke areena oli tosi jees kanssa, pendulumit teki poikaa! *iloinen*
Polkka/hc areenallaki tuli käytyä pari kertaa, Neonin setti piti sit siel lattial kauiten, muuten tuli liian monotonista mun makuun kun käväsin siellä, mut siel oli kiva tunnelma kokoajan ja pääs välillä reivaan jalat rikki. *pahis*

Noista tuoppien panteista paljon plussaa. aina kun siirty pääsalista muualle, niin otti samalla pari tyhjää stobea mukaan ja sai ittelleen sitte uuden tuopin. *hih*

laserit oli ihan älyttömän hienoja ja hellvetin iso discopallo kans oli älyttömän komee! *tähti*
#571 • • ALIEN Guest

Dzad, 22.4.2007 14:15:
---
---

Jaaa. En käsitä miten tätä nykypäivän nu-trancea edes voida kutsua tranceksi.

heh, vika on sinussa ja minussa ;)

Ei se vie transsiin sit millään :D
remotion

#572 • • remotion nostatus guru
kiitos ja anteeksi. oli ihan huippu bileet mut oma käytös ja muisti jälkeenpäin oli sit vähän mitä oli....
alkuilta oli täydellisesti pelattu boolilla ja superhyvällä porukalla mut älkää antako niitä skumppapulloja lahjaksi ei niitä osaa olla juomatta ja sit käy näin :D

kiitos Lauri, kiitos kaikille sietokykyisille kavereille nyt oli vähän hapokasta :D
makeet bileet, täytyy laittaa kamun kuvia varmaa eteenpäin, oli kuulemma roiskinu 300kuvaa päälavalta lähinnä vissii... :)
gerry

#573 • • Edited gerry
Joo-o... Aika tyhjentävä kokemus:)

Kaikki toimii ja meno oli katossa! Niin ja ne laserit;)

Kiitoksia tutuille ja uusille tuttavuuksille ja toivottavasti saavat Lahen linkun vessan korjattua:D

--
by B.C.S

CM

#574 • • CM

ALIEN, 22.4.2007 14:25:
---

Juu ei kyl.. toi peruskiksu siis
Viltsu

#576 • • Viltsu noname

thomas, 22.4.2007 14:39:
---
CM, 22.4.2007 14:29:
---
ALIEN, 22.4.2007 14:25:
---

---

Juu ei kyl.. toi peruskiksu siis

---

agreed. wheres the soul, wheres the melody, wheres the drive

Jaahas, P.ojat O.ikean A.sian P.uolesta
<3

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

odecca

#577 • • Edited odecca
Jees kiitos vaan kaikille, mukavaa oli. Oma aika meni lähinnä tuolla plattarin puolella loppuun asti tampaten, tai eihän meit lopus ollu koko salis ku n.10 mut meno oli sitäkin vauhdikkaampi *sydän* Iso kiitos viellä tassulle mun paidasta ja tanssi seurasta, paremmin ei ois ilta voinut mennä....jalat tosin joutais nyt vaihtoon *nauru*
Mai

#578 • • Mai Villikisu

yoni-, 22.4.2007 14:25:
Bileet kokonaisuutena ihan älyttömän hyvät, pleikkari osasto, sessions2 bussi, irc-galleria, RAD:n piste (kiitti tulpista ja karkeista) -nää kaikki toi sellasen messumaisen tunnelman sinne, joka mun mielest oli pirun hyvä juttu, ettei tartte kokoajan musan ääressä olla.

Aijjaa, mä luulin että sinne tultiin musan takia? Kyllä se 30 euroa kannatti maksaa et pääse irc-galleriaan!*kyllä* Tai sitten ei?*toktok* Kunnon limudisko meininki kyllä...*justjoo*
Samu81

#579 • • Samu81 kokolihaa
Eipä sitten taaskaan onnistunut lauantai mallia koti-ilta ei. Olin tarkotuksella välttänyt Lasereiden ennakkoketjua ja keskustelua ym. ja itsekuri piti .. melkeen loppuun saakka; Tuossa vaille kuus illalla tuli sellainen fiilis, että tänne täytyy lähteä. Vielä kun oma ”ostetaan lippu” –ilmoitus ehti vanheta klubbarissa kokonaiset 10 minuuttia niin, rokrok! Ja oli erittäin joustavasti toimitettu lippu, kiitos Aadelille :)

Itse kekkereistä sitten. Tulipa jälleen kerran todistettua se vanha viisaus, että parhaimmat keissit lähtee ihan ex temporesta. Niin myös tämä ilta. Vaikka olin kulmilla vasta 23.00 jälkeen, ehti hyvin nautiskella koko rahan edestä. Tilaa tanssia oli, känniääliöt loistivat totaalisella poissaolollaan ja se tuoppien vientikielto tanssipuolelle rokkas huolella! Paljon iloisia ja kauniita ihmisiä joiden tanssimista oli ilo seurata. Mieleen jäi varsinkin pääareenan vasemmalta sivustalta eräs lettipäinen blondi joka tanssi aivan mielettömän hyvin *jiihaa* Lisäksi näin Laserpointtien ensikertalaiselle valot kokonaisuudessaan tekivät aikamoisen vaikutuksen :D Tosin samaan aikaan DJ:t hävis jonnekin, tiedä minne. Ainakaan suht taakse ei meinannut nähdä mitään.
Se tuoppipanttisysteemi oli toimiva ja niitä jos jaksoi roudata tiskille, sai ilmaisia kossubatteryitä :) Kiitti paukuista sille Housenationeista tutulle klubbaritutulle, jonka nikkiä en juuri nyt muista :D

Kaikenkaikkiaan todella nasta reissu ja omaan korvaan homma toimi. Aamujen 15e rahastus tosin tökki sen verran, että stadissa arpomista ja lopulta himaan.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Amnesia

#580 • • Amnesia

Mea

Aijjaa, mä luulin että sinne tultiin musan takia? Kyllä se 30 euroa kannatti maksaa et pääse irc-galleriaan!*kyllä* Tai sitten ei?*toktok* Kunnon limudisko meininki kyllä...*justjoo*

Onko se jotenkin sinulta pois että on joku irc-galleria-tiski kävelyreittien varrella? Minulle ainakin aivan vitun sama.