Klubitus Camping @ RMJ 2006

60 posts, 3 pages, 19,740 views

Timce

Posts: 5,381

#21 • • Timce

Niño, 15.6.2006 14:35:
Voisipa tulla tsekkaamaan mitä teltassa tapahtuu...
Kertokaapa samalla hyviä vinkkejä mahdolliselle autopaikalle Raumalla. Tarkoitus olisi jättää auto jonnekin vähän kauemmaksi itse RMJ alueesta. Löytyykö Raumalta esim. jonkinlaista parkkihallia vai mikä olisi turvallisin/helpoin ratkaisu auton sijoitukselle, sillä tarkoitus olisi päästä ajelemaan takaisin heti sunnuntain vastaisena yönä.



Ei löydy raumalta mitään parkkihallia, mutta voishan tuon jättää esimerkiksi Cumuluksen pihalle, joka on n. 1½km:n päässä festarialueesta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

T-Bird-

Posts: 120

#22 • • T-Bird-
Tänne tullaan!!! :)

Parin kilsan päästä festarialueesta on yksi parkki / leirintäalue, jonne jollain 5:llä voi jättää auton...
Funktion

Posts: 1,720

#23 • • Funktion over 9000
update, Aki A. liittyi soittajiin.

Soittoaika perjantaina 13:00 - 14:00.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

TEBA

Posts: 75

#24 • • TEBA stadin kunkku
olisko kellään autos tilaa yhdelle jäbälle helsingistä raumalle torstaina? Voin vaikka ajaa jos son siitä kiinni..*hymy* -teemu 0407754528
Fornarina

Posts: 283

#25 • • Fornarina
Vielä ei siis ole selvinnyt, että kummalla leirintäalueella tää tulee olemaan?
Funktion

Posts: 1,720

#26 • • Funktion over 9000

Fornarina, 19.6.2006 19:56:
Vielä ei siis ole selvinnyt, että kummalla leirintäalueella tää tulee olemaan?



99% varmuudella Otan kentällä.

Sijainti Otan kentällä on meistä riippumattomista syistä edelleen hämärän peitossa.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Kinli

Posts: 782

#27 • • Kinli
Sijainti on nyt suht selvä. eli "melkein" sama ku viime vuonna.

klik (don't mind the red arrow)

tollanen on näkymä kun saavut pääportista sisään. me ollaan ton punaisen raamin sisällä, vasemmassa laidassa. kävelet siis periaatteessa vain suoraan pääportilta parkkiksen läpi metsään niin olet tarpeeksi lähellä bongakseen banderollit...
Funktion

Posts: 1,720

#28 • • Funktion over 9000
Liitetty ylempänä mainittu kuva ekaan viestiin.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

iLJA

Posts: 218

#29 • • iLJA
Viime vuonna en (kai) päässyt edes festarialueelle *hmph* Yritetään nyt edes klubitusteltalle *pepsodent*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

dncr

Posts: 249

#31 • • dncr aika notkee
I'm there! *jiihaa*

--
The love we give away is the only love we keep.

Samu81

Posts: 1,224

#32 • • Samu81 kokolihaa
Toivottavasti minäkin *hymy*

Ja toivottavasti tällä kertaa ne kaikenmaailman barnis-pelimies-apinat jättävät tulematta haastamaan riitaa siihen..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Timce

Posts: 5,381

#33 • • Timce
Huomenna jo. *aplodit* Itseltä luvassa torstaina ja lauantaina ainakin näitä: previkka + rutosti pianoa. Perjantaina mennäänkin "tanssilattiateknon" tahtiin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#35 • • Timce
Mesta varmistui ja on tuo sama, mikä jo ensimmäisessä postauksessa ilmoitettiin. Paikasta ei voi erehtyä, sillä RMJ painautti "sopivan" kokoiset banderollit, niin että sokeatkin löytävät paikalle. :)
Klo. 11:00 alkaa pauhu.

Bongaa banderolli.

RMJ_klubitus_v2.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jahas

Posts: 1,435

#36 • • Jahas
Jeh, hyvällä mallilla toi leiri eilen illalla oli jo. Toivottavasti tuuli ei vienyt yön aikana paviljonkeja mukanaan :)

Tänne siis tänään!
Avatar
#38 • • Hexe Guest
Just alko aurinko paistaa pienten sateiden jälkeen. Ihan hyvä keli tääl tälhetkel :) Ja ääntä lähtee!