tissit

262 posts, 14 pages, 307,001 views

Tarsu

Posts: 2,449

#81 • • Edited Tarsu
Lyylikki ->

Ja mua pelottaa tissit, joissa näkyy isot vihreät verisuonet!
*hikoil*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Timce

Posts: 5,381

#82 • • Timce

Fyraett, 31.5.2006 15:34:
pyramiiditissit sux :(

mut niit taitaa vaa esiintyy pissiksil..



:D Senkin ruoja!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

COBALT

Posts: 1,407

#83 • • COBALT akitaattori
Rrrakettitissei ja Sporrrttipakaroi, yammieee...!!! *hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Anselmi

Posts: 2,578

#84 • • Edited Anselmi And sell me
Tarina tisseistä:

Tämä tapahtui vuonna 1992, olin silloin kymmenen vuotta vanha. Oli vappu ja muutimme samana päivänä toiselle puolelle kaupunkia. Muuton keskellä äitini antoi minun mennä käymään kavereiden kanssa vapputorilla, taisin saada mukaankin vähän rahaa että voin ostaa jotain kivaa krääsää. Aikamme kierreltyä ja kaikki markkinoiden ihmeet, kuten possujunan, pomppulinnan ja huutavan karkkikauppiaan nähtyämme, tuli rahojen käyttö ajankohtaiseksi.

Koska leikkipyssyt eivä olleet enää tuossa iässä kovin ajankohtaisia, eikä serpenttiininkään osto kiehtonut, päätin tuhlata rahat johonkin hauskaan. Ei tarvinnut kauaa kävellä kun ne oli edessäni, muovisen rihkaman keskellä; TISSIT, muoviset tekotissit jotka maksoivat 30 markkaa. Koska kavereiden ja omasta mielestä olisi aika kovis juttu ostaa tekotissit, niin
ei mennyt kauaa kunnes kauppias oli rahansa saanut.

Voi sitä cooliutta kun käveli kavereiden kanssa muovitissit kädessä himaan, osa kavereista halusi pitää tissejä osan matkaa ja kaikista nössöimmät kaverit eivät edes uskaltaneet pitää näitä muovisia kovis-statuksia käsissään. Kotiin päästyämme liimasin tissit uuten oveeni ja lähdin kavereiden kanssa jatkamaan päivän viettoa. Siinä ne tissit komeilivat, kunnes joku ne siitä vuosien varrella hajotti (tissit oli tehty ohuesta muovista, joka ei paljoa kestä).

Mutta vielä tänä päivänäkin kun näen muovitissit markkinoilla, tulee kaihoisasti mieleen nuo nuoruuteni vapauden vuodet, jolloin tissit olivat vielä muovia, rahat markkoja ja karkit myytiin erikseen.

--
sen pituinen se

ipe

Posts: 1,845

#85 • • ipe X-Rust / Holvi

Timce, 31.5.2006 15:29:
---
Lyylikki, 31.5.2006 15:22:
Pitääkö miehet kaikista tisseistä (ja naiset kanssa, jotka tisseistä pitää, toki)? Noin niinkun yleisesti vai tuleeko kohtaamisia myös semmoisten tissiparien kanssa, joista ei varsinaisesti pidä? Ja miksi niistä ei sitten pidä?

Enkä mä nyt halua semmoisia vastauksia, että mun mummon tissit on ihan kauheet. Vaan noin ajatelmalla siitä, että suurinpiirtein samoissa ikähaarukoissa/yleisesti semmoisista tisseistä, joita voi kohdata. Ymmärsittekö?

Mul on omat ja näillä mennään. Ihan kivat, en ainaskaa onnistu kolkkaan itteeni *vink*

---


1. Ei, miehet eivät diggaa kaikista tisseistä.
2. Jos tisut on navan kohdalla, tai reputtaa "kynä-testissä", niin mulle ei kannata tulla edes puhumaan.



Mä tykkään kaikista tisseistä! Jos nyt ei mennä ihan äärimmäisyyksiin asti... Mutta jos saa valita niin mieluummin isot kuin pienet. :)
(oYo)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Cloud

Posts: 2,162

#87 • • Cloud Game Freak

Lyylikki, 31.5.2006 15:22:
Pitääkö miehet kaikista tisseistä (ja naiset kanssa, jotka tisseistä pitää, toki)? Noin niinkun yleisesti vai tuleeko kohtaamisia myös semmoisten tissiparien kanssa, joista ei varsinaisesti pidä? Ja miksi niistä ei sitten pidä?

Enkä mä nyt halua semmoisia vastauksia, että mun mummon tissit on ihan kauheet. Vaan noin ajatelmalla siitä, että suurinpiirtein samoissa ikähaarukoissa/yleisesti semmoisista tisseistä, joita voi kohdata. Ymmärsittekö?



Kyllähän sitä tulee noitakin katsottua, ja kyllä toinen rinta miellyttää enemmän kuin toinen. Ei mulla niin koolla väliä ole.. kunhan se rinta on kaunis. Itse ehkä pidän tärkeimpänä kohtana "nännin pihaa" hehe.. jos se on kaunis niin jesh.. jos se on sellanen noh.. ei kaunis niin sit niistä ei oikein tykkää.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#88 • • niomic Guest

IInesAnkka, 31.5.2006 19:40:
TISSIT uuh



Very nice indeed ja tossa voi taas todeta et mieluummin tommoset ja hillitympi vatsa ku himmeet kuhmurat vatsassa ja roikkuvat kilotissit - miehillä siis :G
Riku

Posts: 3,187

#89 • • Riku The Little Prince
Liikaa puhetta, liian vähän kuvia :/

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Beliar

Posts: 1,361

#91 • • Beliar

IInesAnkka, 31.5.2006 19:40:
TISSIT uuh



No hyi!! Vähän sä oot perverssi!!! Me täällä keskustelemme sivistyneesti tisseistä ja sitten sä meet länttään tommoiset päiväuniesi kostuttajat keskelle konservatiivista paneeliamme. Hyi sinnuu! *släp**tirsk*

Mutta LISÄÄ TISSIN KUVIA TÄNNE! NYT! HETI! KAIKKI! *kuolaa*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

IInesAnkka

Posts: 656

#92 • • IInesAnkka

DjBeliar, 1.6.2006 19:09:
---
IInesAnkka, 31.5.2006 19:40:
TISSIT uuh

---


No hyi!! Vähän sä oot perverssi!!! Me täällä keskustelemme sivistyneesti tisseistä ja sitten sä meet länttään tommoiset päiväuniesi kostuttajat keskelle konservatiivista paneeliamme. Hyi sinnuu! *släp**tirsk*

Mutta LISÄÄ TISSIN KUVIA TÄNNE! NYT! HETI! KAIKKI! *kuolaa*



Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi tätä uskomatonta tahdittomuutta.

Mutta NÄYTÄ TISSIT! HETI!
Beliar

Posts: 1,361

#93 • • Beliar

IInesAnkka, 1.6.2006 19:13:
---
DjBeliar, 1.6.2006 19:09:
---
IInesAnkka, 31.5.2006 19:40:
TISSIT uuh

---


No hyi!! Vähän sä oot perverssi!!! Me täällä keskustelemme sivistyneesti tisseistä ja sitten sä meet länttään tommoiset päiväuniesi kostuttajat keskelle konservatiivista paneeliamme. Hyi sinnuu! *släp**tirsk*

Mutta LISÄÄ TISSIN KUVIA TÄNNE! NYT! HETI! KAIKKI! *kuolaa*

---


Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi tätä uskomatonta tahdittomuutta.

Mutta NÄYTÄ TISSIT! HETI!



Joo! Mähän uhkasin ottaa ens kesän liQuid flabaa varten ne silarit... sitten vilauttelen niitä yhtenään! Kamerat valmiiksi ja videot äänittämään! *aplodit*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#94 • • Beliar
Sitäpaitti toi jenkki-boxeri-tyyppi pölli mun kroppani Viialan uimahallin pukkarissa ja jätti tämmöisen möhköruodon tilalle... *grr*

Mutta anteeksi saat tahdittomuutesi - ei mullakaan se tahti ole ihan aina puikossa... HAH!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

%

Posts: 568

#95 • • %
Mun favorite tissit on tällä naisella:

halleberry4.jpg

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

wiwi

Posts: 1,575

#98 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Anselmi, 31.5.2006 16:38

...Mutta vielä tänä päivänäkin kun näen muovitissit markkinoilla, tulee kaihoisasti mieleen nuo nuoruuteni vapauden vuodet, jolloin tissit olivat vielä muovia, rahat markkoja ja karkit myytiin erikseen.



*nauru**nauru*

Mahtava tarina!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Rupale

Posts: 93

#99 • • Rupale Huoran toiminnan joukot
tämä topikki on kulttuuriteko *pystinojentel*

--
hot piss.

KoskiLintu

Posts: 254

#100 • • KoskiLintu Sataman Duunari
Pyhä kolminaisuus: Tissit, TISSIT ja TISSIIIIT!!!*kuolaa*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen