262 posts, 14 pages, 315,404 views
Fyraett, 31.5.2006 15:34:
pyramiiditissit sux :(
mut niit taitaa vaa esiintyy pissiksil..
Timce, 31.5.2006 15:29:
---
Lyylikki, 31.5.2006 15:22:
Pitääkö miehet kaikista tisseistä (ja naiset kanssa, jotka tisseistä pitää, toki)? Noin niinkun yleisesti vai tuleeko kohtaamisia myös semmoisten tissiparien kanssa, joista ei varsinaisesti pidä? Ja miksi niistä ei sitten pidä?
Enkä mä nyt halua semmoisia vastauksia, että mun mummon tissit on ihan kauheet. Vaan noin ajatelmalla siitä, että suurinpiirtein samoissa ikähaarukoissa/yleisesti semmoisista tisseistä, joita voi kohdata. Ymmärsittekö?
Mul on omat ja näillä mennään. Ihan kivat, en ainaskaa onnistu kolkkaan itteeni
---
1. Ei, miehet eivät diggaa kaikista tisseistä.
2. Jos tisut on navan kohdalla, tai reputtaa "kynä-testissä", niin mulle ei kannata tulla edes puhumaan.
Lyylikki, 31.5.2006 15:22:
Pitääkö miehet kaikista tisseistä (ja naiset kanssa, jotka tisseistä pitää, toki)? Noin niinkun yleisesti vai tuleeko kohtaamisia myös semmoisten tissiparien kanssa, joista ei varsinaisesti pidä? Ja miksi niistä ei sitten pidä?
Enkä mä nyt halua semmoisia vastauksia, että mun mummon tissit on ihan kauheet. Vaan noin ajatelmalla siitä, että suurinpiirtein samoissa ikähaarukoissa/yleisesti semmoisista tisseistä, joita voi kohdata. Ymmärsittekö?
IInesAnkka, 31.5.2006 19:40:
TISSIT uuh
TISSIT uuh
DjBeliar, 1.6.2006 19:09:
---
TISSIT uuh
---
No hyi!! Vähän sä oot perverssi!!! Me täällä keskustelemme sivistyneesti tisseistä ja sitten sä meet länttään tommoiset päiväuniesi kostuttajat keskelle konservatiivista paneeliamme. Hyi sinnuu!
Mutta LISÄÄ TISSIN KUVIA TÄNNE! NYT! HETI! KAIKKI!
IInesAnkka, 1.6.2006 19:13:
---
DjBeliar, 1.6.2006 19:09:
---
TISSIT uuh
---
No hyi!! Vähän sä oot perverssi!!! Me täällä keskustelemme sivistyneesti tisseistä ja sitten sä meet länttään tommoiset päiväuniesi kostuttajat keskelle konservatiivista paneeliamme. Hyi sinnuu!
Mutta LISÄÄ TISSIN KUVIA TÄNNE! NYT! HETI! KAIKKI!
---
Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi tätä uskomatonta tahdittomuutta.
Mutta NÄYTÄ TISSIT! HETI!
Anselmi, 31.5.2006 16:38
...Mutta vielä tänä päivänäkin kun näen muovitissit markkinoilla, tulee kaihoisasti mieleen nuo nuoruuteni vapauden vuodet, jolloin tissit olivat vielä muovia, rahat markkoja ja karkit myytiin erikseen.