On suorastaan nerokas keksintö ruveta nimittämään "turisteja" taviksiksi ja samalla nostaa oma itsensä jalustalle iltaelämän ja musiikkimaun perusteella. Propsit topiikin aloittajalle.
Jos "tavikset" ovat ihmisten ongelmia, niin kylläpä on elämä teitä silkkihansikkain kohdellu. Tässä tosi-bilettäjän pari varteenotettavaa vinkkiä aloittelijalle:
Laukut:
Jos häiritsevät, niin huomauttakaa siitä omistajalleen. Itse olen usein näin tehnyt ja aina on järkipuhe mennyt perille.
Suomenruotsalaiset pappa betalar-tsubut:
Heitä on liian vähän bileissä, we want more!!! Kuka promoottori keksii ekana painattaa flyerin ruotsiksi? Jos heidän tanssinsa häiritsee, niin kannattaa huomauttaa, ettei bileissä kuulu tanssia laukkujen ympärillä.
Tavikset:
Jätä bileet väliin. Himassa eivät tavikset häiritse.
Jo hyvän tovin bileissä käyneenä mä lunasta itselleni kultaisen viiden tähden skene-passin ja jätän eroanomukseni tavis-kerholle. Mä oon salettiin skenempi kuin kukaan teistä valittajista!
Muistakapaa sitten ihmiset, että tästä lähtien vaan turisti kutsuu turisteja turisteiksi. Tosi-bilettäjälle he ovat taviksia.
Lounge_Lizard:
tavalliset ihmiset pysykööt tavallisten ihmisten kemuissa.
Sinä siis et ole tavallinen? Mikä susta tekee erikoisen? (Loistava kommentti IMO)
[muokattu 8.4.2003 03:30]