Mitä ootte voittanu arvonnoista?

128 posts, 7 pages, 39,184 views

anthocyan

Posts: 1,511

#101 • • anthocyan Kohti valoa...

sapeli, 15.8.2006 23:13:
---
anthocyan, 6.6.2006 20:40:
lumilaudan ja siteet. *hihu*

---


Kävikö pahastikin? *vink*



*nauru* *släp* Senkin hassu!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

tomii

Posts: 3,594

#102 • • tomii kallion herttua
Adidaksen pinkin repun *tirsk* , Suomen lätkämaajoukkueen pelipaidan ja sit joitakin sipsipusseja jne. elitarvikejuttuja. Noi nyt tulee äkkiseltään mieleen, eli eipä ole onnetar arvonnoissa suosinut mitenkään älyttömästi :)

--
reivaan kunnes kuolen

Alley Cat

Posts: 489

#103 • • Alley Cat Jedi Master
Kaikenlaista pikkusälää on tullu voitettua myyjäisten yms. tapahtumien arvonnoista. Ihan kunnon tavaraakin oon vuosien varrella voittanu, mm. leivänpaahtimen, maton, wipeout3-pleikkaripelin (harmi vaan etten omistanu pleikkaria) ja viimeisimpänä Magnum-jäätelön arvonnasta rannekorun.

Jos jotain haluaisin voittaa, niin auton tai ulkomaanmatkan. Sellasiin ei itellä tuu olemaan varaa viel pitkään aikaan. *haaveil*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

T-Justice

Posts: 892

#104 • • T-Justice
mää voitin luontoarvasta tikkavehkeet!

Oikeesti en ikinä mitään! ehkä arvalla kynän joskus torilla pikku pojuna... *iloinen*
Burncycle

Posts: 106

#105 • • Burncycle Konttorirotta
MÄ oon voittanut kaks kertaa korillisen limpparia koulun jouluarvonnoissa ja kerran yhden lentolipun kahdelle edes takas matka minne vain suomessa. Se meinas mennä vanhaks, niin piti sitten käydä kaverin kanssa ahvenanmaalla käymässä. Ei edes menty ulos koneesta, vaan suoraan takas. Eli todella hyödyllinen tempaus :)
dawn

Posts: 41

#106 • • dawn guilty by association
Osallistuttiin kerran kaverin kanssa huviksemme johonkin stokkan arvontaan kodinhoito-osastolla, katsomatta sen tarkemmin mitä oli palkintona. Parin viikon kuluttua mun matematiikan tunti sit keskeyty, kun stokkalta soitettiin ja kerrottiin et oon voittanut vuoden CHIFONET-liinat *justjoo* kaverit piteli mahaansa kun kerroin hienosta voitostani.. Tää tapahtu joskus viisi vuotta sitten ja niitä samperin liinoja on edelleen vaikka kuinka iso kasa jäljellä. *grr*

--
pleasure. happiness. success.

luode

Posts: 287

#107 • • luode
mie en oo voittanu ikinä mitään, vaikka jokaiseen vastaantulleeseen arvontaan oon kyllä osallistunu. *nyyh*
J-Gear

Posts: 204

#108 • • Edited J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Muutamia levyjä oon voittanu, mm

knight's tale - soundtrack, osoittautui dj:n hommissa ihan päteväksi kokkariksi. Hyvää junttipaikkoihin sopivaa rokkia.

Soda - sodapop (jonkun paskan eurodance bändin levy.) En ollut koskaan aikaisemmin kuullut edes mokomasta bändistä.

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

larzizi

Posts: 1,661

#109 • • larzizi
Enpä muista, että olisin nyt ainakaan pariin vuoteen voittanut mitään mistään arvonnasta. On sitä joskus ehkä tullut voitettua joku kynä tai vastaavaa.

Sellaisissa "Aina voittaa" - arvonnoissa mulla on onneksi käynyt tuuri *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

yonia

Posts: 149

#110 • • yonia
paristokäyttispöytärikkaimuri
^T^

Posts: 167

#111 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
"Syntymälotossa" oli syntymähetkellä konstellaatio kohtuullisen kivasti...sen jälkeen on ollut arvonnoissa aika hiljaista...ainakin tähän asti.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Tukaanl

Posts: 139

#112 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Naisten tekoripset ja Tony Montanan levyn .. kyllä nakers mut nauratti kans ..


Joo levyy ei oo tullu kuuneltuu *nauru*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

hrdkvr

Posts: 3,929

#113 • • hrdkvr KURGO
arvasta tuli laivalla haluatko luxusristeilijäksi skabaan pääsy..

voitin siellä sit sen pääpalkinnon eli matka sviitissä ruokineen ja juomineen, saunoineen ja drinkkilippuineen

--
-keep it hard-

tidii

Posts: 131

#114 • • tidii d a n c e m a c h i n e s / team Duracell
-leffalippuja
-liput viime Aeroihin+hotellihuone+drinkkilippuja+skumppapullo*jiihaa* oli kivaa*sydän*
-sokkotreffit*tirsk*
Timce

Posts: 5,381

#115 • • Timce
mm.

Kinkun
Pyyhkeen
4 hengen matkan Disneylandiin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hila

Posts: 77

#116 • • Hila
- Pallogrillin
- Pioneerin CDJ-t-paidan (arvonnan pääpalkintona oli kai CDJ-800). Pyysin vastauslomakkeessa miesten M-kokoa, postissa tuli naisten malli XL:nä. Jäi käyttämättä...
Miinapiina

Posts: 3,494

#117 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mä en ikinä voita mistään arvonnoista mitään, mutta joskus ku olin ala-asteella, ni osallistuin anttilassa reissumies (leipä siis) kilpailuun, jossa piti keksii mihin reissumies matkustaisi (tai jotain sellaista, enkä ees muista mitä vastasin...)

njoo, elikkäs olin siis jo kokonaan unohtanut koko kilpailun ku sielt anttilasta sit soitettiin että olen voittanut reissumies pyörän... ja sit lähettiin porukoitten kaa sinne anttilalle, ja hirvee jänskäys päällä että millanen pyörä siellä odottaa...

no, se oli sellanen keltanen reissumies potkupyörä, missä on iiiiiso eturengas ja pieni takarengas ja siinä eessä sellanen musta kori, ja tietty kilikello *nauru*


se onki sit ainut juttu mitä oon ikin mistään arvonnasta voittanut.

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#118 • • Fuzzy Guest
No en oo kyllä arvonnoista ikinä mitään voittanu, mutta oon voittanu fanihakemuksella kaks kutsua 50 centin keikalle Tavastialle. Olikohan se 2004...
Mut se oli ihan huikee juttu silloin ku olin vielä tosiaan fani.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#119 • • WiljamiDzay Nyypiö
Joskus moooooooooooonta vuotta sitten voitettiin siskon kanssa liput kaunotar ja hirviö-leffaan (siis aikana jolloin se oli uusi leffa)... siinäpä ne taitaa sit ollakkin.. *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

NinnuX

Posts: 132

#120 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Mä oon voittan ehkä tasan kerran,mut sillä voitolla mentii sit kaverin kanssa viikoks espanjaan..*tirsk*
Olis kyl tervetullu tommonen voitto uudestaankin.*sydän*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.