Mitä ootte voittanu arvonnoista?

128 posts, 7 pages, 38,921 views

zenny

Posts: 1,145

#1 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ootko voittanut mitään arvonnoista? Osallistutko arvontoihin yleensä?

Ite oon voittannu pienenä jonkun pehmolelun jostain lehdestä, siihen big brother juttuu lipun ja club solstice vip- kortin.. ja 50mk leipää.... siin taitaa olla mun kaikki voitot tollasist arvonnoist.. voittaispa joskus vaik jonku arvokkaamman jutun.. *joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jusna666

Posts: 1,447

#2 • • Jusna666 Diablo
Voi kun ois siistii voittaa joskus ihan vaikka jotain pientäkin *haikail*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Individual

Posts: 10,942

#3 • • Individual HYPNO!
Kerran pääsylipun Trinity-bileisiin Kaapelille ja Koff:in kisassa liput itselleni ja kaverilleni The Offspringin keikalle, which was nice. Muuta ei kyllä tule mieleen, mutta eiköhän tuossa ole yhdelle ihmiselle ihan nokko.
Kolera

Posts: 4,256

#4 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Turos hevi gee t-paidan pari vuotta sitten. En ees muistanu et olin ihan läpällä täyttäny lapun anttilassa ja sitten soittavat sieltä. Ennenkuin sanoivat mitä voitin niin olin ihan pihalla et mitä helvettiä.

Niin ja voitin joskus 12vuotiaana semmosen n. 50 mikropopcornipussin lootan. Kyseisen voitto tuli jo sillä että se arvottiin siinä myymälässä ja täytin niitä lappuja varmaan jonku 30-50minsaa ennenkuin yks täti lihatiskiltä tokas ettei toi varmaa oo kuitenkaa tarkotus et sä täytät sen täytee lappuja omal nimelläs *hih*

Eikös sitä melkeen kaikki oo voittanu autoja ja muita kaikkia niinkuin niissä mainoskuorissa aina sanotaan. "Onneksi olkoon Keijo-Annikki Tursas! Olette voittaneet uuden Fordin!"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

embie

Posts: 531

#5 • • embie Shwoopsie poo
Joskus iiiiiiiiiiihan pienenä taisin voittaa jossain bingossa (joka ei kylläkään ole arvonta, mutta aika tuuria sekin) postilaatikon *nauru*

Myöhemmin elämässä muistan voittaneeni ainakin kassillisen Pirkka-tuotteita kisasta, jossa piti arvata kuinka paljon kassin sisältö painoi/maksoi (en muista kumpaa kysyttiin).

Ja viimeksi muutama viikko sitten voitin 50e Stockmannin lahjakortin Taloustieto Oy:n kyselyyn vastaamisesta.
pirpeli

Posts: 5,533

#6 • • Edited pirpeli
Puujunan pienenä, sitte myöhemmin lounaslahjakortin, cd:itä pari....hmmmm....Herkkukorin, sellasen pötkötyynyn....Yhestä Nokia-kilpailusta Kosheenin keikalle makasiineille liput...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

z

Posts: 1,146

#7 • • z
nokian kommunikaattorin rekrytapahtumasta yliopistolla. tyypillistä, sillä olin varmastikin ihan viimeinen paikallaolijoista, joka olisi kalikan itselleen halunnut. muut oli vähän katkeria ja itse mietin, että mitä ihmettä mä tällä teen.. (myin *pahis*)

sit pentuna voitin surffilaudan jostain citymarketin arvonnasta. sekin meni myyntiin, kun olin ilmeisesti turhan skidi hukuttamaan itseni sellaisella.
tomppi

Posts: 1,600

#8 • • tomppi thzombie ™
Pesukone, Ecco-kengät, polkupyörä, Nokian kumisaappaat, Toblerone reppu jossa oli suklaata ja jäätelökuponkeja, Gilette urheilulaukku, pehmoleluja, kahvipaketteja ym. Jos nyt lotto lasketaan mukaan niin sit rahaa muutama kerta vuodessa mut vaan pieniä summia.

Täytän niit arvontalippuja aina silloin tällöin.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
-CD-levy (joku Kiss FM kokoelma! *nauru*)
-Apu-lehden 3 kk tilaus
- 2 viikon Havajin matka!! (En tosin päässyt sinne, otin rahana n. 12 000 mummoo!) *tanssittel*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

silencio

Posts: 401

#10 • • silencio el
En mitään.
Ikinä.
Vaikka olen yrittänyt, voi kuinka olenkaan yrittänyt. :(

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

embelino

Posts: 239

#11 • • embelino
Joskus pienenä voitin sellasen vaaleanpunaisen Duracell-pupun ja rahaa oon voittanu vain pieniä summia (5-25 ).
Jutu

Posts: 3,054

#12 • • Edited Jutu Blondi
Joskus voitin Finnkinon leffa-arvonnassa xXx t-paidan, joka oli ruma ku saatana. Sit pienempänä voitin sellasen Jaffa -biisin vinyylin, joka vieläkin löytyy siskon nurkista. Hyvä biisi! *plur*

Enpä mä oo sit vissiin muuta voittanut *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

pupuankka

Posts: 869

#13 • • pupuankka poly-wtf?!
Osallistuin yhteen juoksutapahtumaan ja voitin sieltä huulirasvan *nauru* En koskaan voita mitään, joten olin Naantalin aurinkona *plur*
mia-ow

Posts: 387

#14 • • mia-ow Mörrimöykky
CD-levyjä (en mitään mieluisia *hmph*), t-paitoja , VHS-musavideon yms. Nuorempana olin kova tyttö osallistumaan erilaisiin kilpailuihin ja arvontoihin. *blush*

Paras voitto on ollut 2:n hengen matka Ranskaan Alpeille muutamaksi päiväksi. *iloinen*

Ja lotossa oon voittanut max. 55, mutta paremmat potit on vielä tähtäimessä. *vink*
Chatte

Posts: 4,085

#15 • • Chatte Team Teknolipat :)
Voitan tappavan tasaiseen tahtiin aina jotain, kun vaan jaksan osallistua. Viimeksi voitin maaliskuussa vapaavalintaiset tapetit yhteen huoneeseen. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Bio

Posts: 4,429

#16 • • Bio The Bullies / Pinky
hmm.. oon voittanu:
- rannekellon
- krissen "vähäks oon ihana"-pipon, jonka sisko sai :)
- 14" matkatv:n
- kurgo-cd:n (jotain suomipoppi-kakkaa)
- mansikkakakun (lukiossa jonkun luokan järjestämässä arvonnassa)

muuta ei nyt tuu mieleen..
Epailija

Posts: 5,636

#17 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tekniikan Maailman vuodeksi kotiin. Saivat minusta kestotilaajan samalla, joten ei mennyt ihan hukkaan heidän näkökulmastaan. Muuta en muista voittaneeni, vaikka joskus noihin arvontoihin osallistuu ihan yrittämättä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

oooo

Posts: 1,249

#18 • • Edited oooo
matkan, heijastimia, kännykkäpusseja... varmaan vielä jotain muttei muistu mieleen *joo*

juu ja paidan ja kaikkea pikkusälää ja lapsena kyllä vaikka millasta roinaa
Jocular

Posts: 1,359

#19 • • Jocular Janni
Voilevi vyön, jonka sisäpuolella luki "toiset osaavat ottaa kevyemmin. Kevyt Voilevi". Oli muuten mun lempivyö kunnes kulu vanhuuttaan siihen jamaan ettei enää voinu käyttää..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Dave

Posts: 1,750

#20 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Viimeks 1000e:lla ruokaa.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.