Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

352 posts, 18 pages, 144,413 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#342 • • Aurinkoneiti
Tänään keltaisenoranssin ruusun <3
peikkolapsi

Posts: 1,180

#343 • • peikkolapsi miisa the maskotti
synttäreillä viimeks keväällä... eiku hetkonen eipäs ne taiskin olla naistenpäivän kukat vähän ennen sitä.

haa ja sit sain linntulta ruusun, ku se kinus sen puskan itelleen whiteoutin vippiloossista pilkun jälkeen.
kai sekin lasketaan.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Oj

Posts: 1,349

#344 • • Oj Keep it FILTHY
5 vuotta sitten kun pääsin ripiltä :)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

[Siru]

Posts: 259

#345 • • [Siru]
Eilen kävi eräs herra repimäs jonkun helvetin tulppaanin mua ajatellen.. tais hukkua illan aikana johonki

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

noena

Posts: 3,138

#346 • • noena first breath after coma
Synttärilahjaksi pari kuukautta sitten sain parhaalta ystävältäni pienen ruusupuskan ruukussa <3 ...mut sen tarina loppui lyhyeen, kun jatkoilla oli sit yksi sankari istunut sen päälle *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

anis

Posts: 2,451

#347 • • anis
Mies toi ystävänpäivänä kimpun ruusuja :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#349 • • Aurinkoneiti
Tänään sain keltaisenoransseja neilikoita potilaalta, koska olin osannut pistää injektiot oikeaan kohtaan kankussa. *iloinen*
[Siru]

Posts: 259

#350 • • [Siru]
Eilen.. se oli sellainen "anteeks, olen pahoillaan" ruusu... oi voi.. kun ei ne ruusut/kukat aina joka tilanteessa oikeen auta.. no eilen se autta vähän*hihu*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

¡ Previous post a few years ago !
Daavid

Posts: 18

#351 • • Daavid
Äitee osta jotain saatanan tulppaaneja kun tuli kylään :D Kysy vaa et onko maljakkoa. Ei ollu ni laitettiin sitten tyhjään kurkkupurkkiin