[reiv:] Kaksivuotisjuhlat - Farley 'Jackmaster' Funk @ Klubi, Turku 22.7.2006

28 posts, 2 pages, 6,434 views

samlainio

Posts: 1,264

#21 • • samlainio

Karski, 23.7.2006 11:43:
tälle oli jo topikki



ai niinku mis?? hesan bileistä kyl juu, mut en mä kyl turun kemuista mitää löytäny... mut korjaa jos olen väärässä.
Karski

Posts: 6,049

#23 • • Karski Pomon kätyri

samlainio, 23.7.2006 12:39:
---
Karski, 23.7.2006 11:43:
tälle oli jo topikki

---


ai niinku mis?? hesan bileistä kyl juu, mut en mä kyl turun kemuista mitää löytäny... mut korjaa jos olen väärässä.



ups, my bad :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#24 • • Hexe Guest
Go Turku! Jessus mikä meininki taas oli kuten aina [reiv:]eis :)
Loistavat bileet jälleen, eli oli Turun reissu taas käymisen väärti. Varsinkin Nessi pisti monia iha sika-loistavia biisejä ja Farley oli kans aika tules ja spiikit toimi kumman hyvin.
Kiitos Tuulal ja Lainion boijjaal viel hyväst seurast!
Taattua laatua!
Amuck

Posts: 2,396

#25 • • Amuck dub-i-dub
TODELLAKIN!!!

Voi huh, onko Klubilla koskaan ollut noin mahtava fiilis - vai olinko se vaan mä? Tanssilattialta ei päässyt hievahtamaankaan mihinkään kun sinne kerran meni. Siinä oli sekin hyvä puoli että kun en raaskinut lähteä edes baaritiskillä käymään, en ollut niin kaatokännissä kun on paha taipumus joskus olla.

Kiitos tästä, iso <3 niin järjestäjille, esiintyjille kuin kanssatamppaajillekin. Erityismaininta yöpymispaikasta. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

vergio

Posts: 218

#27 • • vergio barbaari
Noniin! Täällä oli kyllä ihan sairaan hauskaa!!! Musa oli *sydän* Ja tuntu et klubilla oli niinku kaikki tutut! Pitkästä aikaan oli kyl KIVAAA!!!!

--
Anna mun bailaa...

[reiv:]

Posts: 769

#28 • • Edited [reiv:]
Klubi sai nauttia Farleyn hieman Helsinkiä puristisemmasta setista, tosin lopussa mehusteltiin todella huolella Turussakin. Setti taisi loppua 20 minuuttia yliajalla, ja ihmiset ulvoivat lisää vielä senkin jälkeen. Ehkä upein hetki oli kun Farley veti mikseristä kanavat alas ja lauloi acapellana "Love can't turn around" -kappaleensa. Huh huh.

Kiitos kaikille turkulaisille reivaajille!