Svartholman Juhannus 2006

206 posts, 11 pages, 62,075 views

Exlex

Posts: 497

#21 • • Exlex
Nuo alkuperäiset pääesiintyjät ei hirveästi kiinnostusta herättäneet, mutta nyt alkaa line-up näyttää aika maittavalta. Pitää laittaa vakaaseen harkintaan. *joo*
Individual

Posts: 10,942

#22 • • Individual HYPNO!

Svartholma, 17.5.2006 00:20:
2005 - Dancejuhannus - Ei yhtään järjestyshäiriötä, paikalla perjantain aikana n. 1300 ihmistä!
Janus.


Ei yhtään järjestyshäiriötä vai ei yhtään järkkäreitten ja turvamiesten korviin kantautunutta järjestyshäiriötä? *vink* Tai sitten se pitää vaan uskoa, että iso mälli suomalaisia osaa käyttäytyä. Noh, onhan Ilosaarirockissakin 17 000 ihmistä ja sielläkin ne häiriöt taitaa lähennellä nollaa. (Eli luotan tässä järjestävän seuran sanaan. *joo* ) Ei oo ainakaan hinnalla pilattu nämä kemut ja toi kattaus ja miljöö kyllä houkuttelis aika tavalla. Varsinkin ne reggaevedot ja toi erillinen house yms. puoli muurien kätkössä. *hihu*
Avatar
#23 • • Hexe Guest

Individual, onhan Ilosaarirockissakin 17 000 ihmistä ja sielläkin ne häiriöt taitaa lähennellä nollaa.


Mä olen kyl kuullu ihan päinvastasta tost. Paljon huumepidätyksiä ja väkivaltaa ainakin paikalla olleen järkkärin mukaan... Suomen pahamaineisin tapahtuma jonne ei hän ainakaan mielellään mene... Sori offtopic
Caro²

Posts: 5,301

#24 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Individual, 17.5.2006 00:43:
Ei yhtään järjestyshäiriötä vai ei yhtään järkkäreitten ja turvamiesten korviin kantautunutta järjestyshäiriötä? *vink* Tai sitten se pitää vaan uskoa, että iso mälli suomalaisia osaa käyttäytyä.

Saari on aika pieni, joten jos saarella on jotain järjestyshäiriöitä, niin kyllä ne aika hyvin kantautuu joidenkin puheiden kautta järjestäjälle. Mitä nyt svartholmassa on kerran tullut vietettyä muutama hetki erään purjehduskilpailun toimitsijana, niin siellä on valmiiksi ihan oma hyvä Fiiliksensä - Nyt tosin musiikki on radiota parempaa *iloinen*

Että eiköhän lähdetä Kotkan suunnalta yhdellä tai kahdella autolla porukalla sinne hihhuloimaan *joo*
Individual

Posts: 10,942

#25 • • Edited Individual HYPNO!

Hexe, 17.5.2006 08:40:
---
Individual, onhan Ilosaarirockissakin 17 000 ihmistä ja sielläkin ne häiriöt taitaa lähennellä nollaa.
---

Mä olen kyl kuullu ihan päinvastasta tost. Paljon huumepidätyksiä ja väkivaltaa ainakin paikalla olleen järkkärin mukaan... Suomen pahamaineisin tapahtuma jonne ei hän ainakaan mielellään mene... Sori offtopic


No siellä kolme kertaa olleena, kerran myös päivän kakkoslavan roudarina, olen nähnyt ja kuullut täysin päinvastaista. Olen kyllä kuullut, että kaupungilla voisi jotain olla sattunutkin, mutta niin tapahtuu aina, oli festarit tai ei. Suurimmalta osalta siellä vierailleista voisi kysyä, niin vastaus on aina, että kyseessä on Suomen leppoisampia, ellei leppoisin festari. Onhan se myynyt loppuunkin ties kuinka monta vuotta putkeen, vaikka line-upit eivät välttämättä ole olleet mitään megaluokkaa, tähtien sijaan asenneosastoa, valtavirrasta poikkeavaa musiikkia yms.

edit: Asuin siis Joensuussa noihin aikoihin ja aika lailla tuli studiotekniikan opintojen johdosta pyörittyä paikallisessa "rokkiskenessä" eikä sieltäkään kuulemani jutut millään tavalla puolla tuota "Suomen pahamaineisin tapahtuma"- leimaa. Siis jos tällä viittaa järjestyshäiriöihin, joista tässäkin topikissa oli alunperin puhe. *piis* Noita doussipidätyksiä nyt lienee aina, jopa Pori Jazzissa. Tangomarkkinat on muutes oliko Nyt-liite jokunen aika takaperin enemmän järjestyshäiriöitä sisältänyt tapahtuma kuin Provinssirock. *tirsk*
UzU

Posts: 2,361

#27 • • UzU [33100]

Hexe, 17.5.2006 08:40:

Mä olen kyl kuullu ihan päinvastasta tost. Paljon huumepidätyksiä ja väkivaltaa ainakin paikalla olleen järkkärin mukaan... Suomen pahamaineisin tapahtuma jonne ei hän ainakaan mielellään mene... Sori offtopic



Mitä lähteitä sulla on? Joku huonosti rahansa saanut diileri?

Itse 3 kertaa joensuussa olleena voin sanoa että se tuntuu olevan kyllä niin rauhan ja rakkauden festari kuin olla voi :)

Onko sievempää kuin hippirokkityttö oksentamassa aamu kuudelta teltan ulkopuolella <3
UzU

Posts: 2,361

#28 • • UzU [33100]
Ja jotta tulee jotai aiheeseen niin voi sanoa että on ainakin edulliset liput ja kova line-up :)
Avatar
#29 • • Hexe Guest

UzU, Mitä lähteitä sulla on? Joku huonosti rahansa saanut diileri?


No en kyl yllättyis vaik oliski diileri se mimmi :D 2003 kuulemma eniten huumepidätyksiä ja sellast tuol... Muuutta kuulopuheita vain...
(Janiin, korjaus: Kehui pahimmaksi festariksi eikä tapahtumaks)
villelope

Posts: 2,846

#31 • • villelope Lope of Lope & Kantola
btw & wtf.

Miks ihmeessä tän threadin "tapahtuma"-painiketta painaessa päädyn Body Soundin tapahtumainfoihin?

Modet? Mayah? Joku? *ding*
Caro²

Posts: 5,301

#32 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

LooPy, 17.5.2006 10:11:
btw & wtf.

Miks ihmeessä tän threadin "tapahtuma"-painiketta painaessa päädyn Body Soundin tapahtumainfoihin?

Modet? Mayah? Joku? *ding*


Ilmeisesti bugittaa. Ilmotus on vissiin kirjotettu suoraan foorumiin, eikä kalenteriin. Mielenkiintosempaa on, että tuossa otsikossa ilmotetaan "vanha tapahtuma", vaikka "vanhan tapahtuman" ilmoittaja on eri henkilö kuin tämän postauksen lähettänyt kaveri *joo*
Tän vois vaik joteki laittaa kalenteriin tän tapahtuman, ni löytys sitte oikeesta paikasta tää tapahtuma.
Anselmi

Posts: 2,578

#34 • • Edited Anselmi And sell me

Tontsis, 17.5.2006 09:52:
-klip-


No näin alkuun täytyy kysyä että luitko kyseisen mainoksen?
Siis sen alkuperäisen.

--
sen pituinen se

Anselmi

Posts: 2,578

#35 • • Anselmi And sell me

Tontsis, 17.5.2006 09:52:
Ootte te kyllä ihme porukkaa, ku pitää mainoksetki olla trendikkäitä, että voi ees yrittää kiinnostua ;)


Trendikkäitä? Mainoksessa puhuttiin paljon mutta sanottiin vähän. Mainoksesta jäi
maku että se oli otettu suoraan jostain "mainospohjia joissa ei kerrota kunnolla mistään
mitään mutta hehkutellaan muuten vaan" kansiosta. Jos mainos ei anna mitään syytä
kiinnostua, vaan päin vastoin, niin silloin on vaikea kiinnostua.

Olin viime juhannuksena Svartholmassa lähinnä paikan historiallisen arvon ja erikoisuuden takia ja oli erinomainen paikka viettää juhannusta. Frendit innostu kans niin paljon, että menee tänä vuonna uudelleen. Henkilökohtaisesti en halua nähdä juhannuksena yhtään neonpiikkitukkaa lähelläkään, joten jotain muuta tänä vuonna. Mut suosittelen mestaa kyl. Käyttäytykää siivosti. Se on hieno paikka.

Ai niin, kiitos siitä, että viime vuonna tarjositte hyvän juhannuksen :)


En yhtään epäile tuota, siksi juuri sanoinkin että on hyvä että mainos rukattiin
paremmaksi ja houkuttelevammaksi.

--
sen pituinen se

Skenemursu

Posts: 1,568

#36 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Olin viime juhannuksena Svartholmassa lähinnä paikan historiallisen arvon ja erikoisuuden takia ja oli erinomainen paikka viettää juhannusta. Frendit innostu kans niin paljon, että menee tänä vuonna uudelleen. Henkilökohtaisesti en halua nähdä juhannuksena yhtään neonpiikkitukkaa lähelläkään, joten jotain muuta tänä vuonna. Mut suosittelen mestaa kyl. Käyttäytykää siivosti. Se on hieno paikka.

Ai niin, kiitos siitä, että viime vuonna tarjositte hyvän juhannuksen :)



öö... niinhän me kaikki suomalaiset tehdään juhannuksena tutkitaan historiallisia paikkoja ja pohdiskellaan filosofiaa ehkä hieman siematen viskyä tai 100 vuotta vanhaa punkkua...

voi perse mä lähden tänne ja pukeudun valotolpaksi niin että perse vilkuttaa punaista maha keltaista ja naama vihreätä.
Anselmi

Posts: 2,578

#37 • • Anselmi And sell me

Individual, onhan Ilosaarirockissakin 17 000 ihmistä ja sielläkin ne häiriöt taitaa lähennellä nollaa.
Tangomarkkinat on muutes oliko Nyt-liite jokunen aika takaperin enemmän järjestyshäiriöitä sisältänyt tapahtuma kuin Provinssirock. *tirsk*


Kahdeksan kertaa provinssissa ja pari kertaa Tangomarkkinoilla (muissa kun tanssimis asioissa)
paikalla olleena täytyy sanoa että Nyt-liite on oikeassa. Tangomarkkinoilla
välinpitämättömyys ja sikailu rulettaa*eiei*. Samaa mieltä on Seinäjoen poliisi ja
muut viranomaiset.

--
sen pituinen se

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#38 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

Individual, 17.5.2006 09:25:
---

Tangomarkkinat on muutes oliko Nyt-liite jokunen aika takaperin enemmän järjestyshäiriöitä sisältänyt tapahtuma kuin Provinssirock. *tirsk*



hehe, tangomarkkinat on kyl salettiin vaarallisin ja alkoöverein
festari koskaan... esim. viime vuonna näin siellä niin paljon
väkivaltatilanteita ja omaan oksennukseensa keskelle katua
sammuneita keski-ikäsiä pukuäijiä, ettei tosi. joku roskildekin
jää salettiin toiseksi :P

(ja älkää kysykö miksi kävin tangomarkkinoilla *igor*)

mut tää svartholma on aika houkuttelevan oloinen tapahtuma
kyl... se eka ilmoitus kylläkään ei pahemmin herättänyt munkaan
kiinnostusta, mut ihan kova line-up lopulta <3

--
dasinoaisnvs

Svartholma

Posts: 31

#39 • • Svartholma
Bileilmoitukset ovat nyt lisättynä kalenteriin!
Perjantai & Lauantai.

Kalenteri-ilmoituksiin on myös soittajatiedot päivitetty, Tervetuloa!
Caro²

Posts: 5,301

#40 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Varmistui tuossa jokunen päivä sitten, että pääsen paikalle kameran kera jo perjantaina. Saa juhannusbileistäkin sitten kuvia esille ihan molemmilta päiviltä *joo*

EDIT: sElvEnNYs