206 posts, 11 pages, 65,439 views
Svartholma, 17.5.2006 00:20:
2005 - Dancejuhannus - Ei yhtään järjestyshäiriötä, paikalla perjantain aikana n. 1300 ihmistä!
Janus.
Individual, onhan Ilosaarirockissakin 17 000 ihmistä ja sielläkin ne häiriöt taitaa lähennellä nollaa.
Saari on aika pieni, joten jos saarella on jotain järjestyshäiriöitä, niin kyllä ne aika hyvin kantautuu joidenkin puheiden kautta järjestäjälle. Mitä nyt svartholmassa on kerran tullut vietettyä muutama hetki erään purjehduskilpailun toimitsijana, niin siellä on valmiiksi ihan oma hyvä Fiiliksensä - Nyt tosin musiikki on radiota parempaaIndividual, 17.5.2006 00:43:
Ei yhtään järjestyshäiriötä vai ei yhtään järkkäreitten ja turvamiesten korviin kantautunutta järjestyshäiriötä? Tai sitten se pitää vaan uskoa, että iso mälli suomalaisia osaa käyttäytyä.
Hexe, 17.5.2006 08:40:
---
Individual, onhan Ilosaarirockissakin 17 000 ihmistä ja sielläkin ne häiriöt taitaa lähennellä nollaa.
---
Mä olen kyl kuullu ihan päinvastasta tost. Paljon huumepidätyksiä ja väkivaltaa ainakin paikalla olleen järkkärin mukaan... Suomen pahamaineisin tapahtuma jonne ei hän ainakaan mielellään mene... Sori offtopic
Caro², 17.5.2006 08:57:
Että eiköhän lähdetä Kotkan suunnalta yhdellä tai kahdella autolla porukalla sinne hihhuloimaan
Hexe, 17.5.2006 08:40:
Mä olen kyl kuullu ihan päinvastasta tost. Paljon huumepidätyksiä ja väkivaltaa ainakin paikalla olleen järkkärin mukaan... Suomen pahamaineisin tapahtuma jonne ei hän ainakaan mielellään mene... Sori offtopic
LooPy, 17.5.2006 10:11:
btw & wtf.
Miks ihmeessä tän threadin "tapahtuma"-painiketta painaessa päädyn Body Soundin tapahtumainfoihin?
Modet? Mayah? Joku?
Tontsis, 17.5.2006 09:52:
-klip-
Tontsis, 17.5.2006 09:52:
Ootte te kyllä ihme porukkaa, ku pitää mainoksetki olla trendikkäitä, että voi ees yrittää kiinnostua ;)
Olin viime juhannuksena Svartholmassa lähinnä paikan historiallisen arvon ja erikoisuuden takia ja oli erinomainen paikka viettää juhannusta. Frendit innostu kans niin paljon, että menee tänä vuonna uudelleen. Henkilökohtaisesti en halua nähdä juhannuksena yhtään neonpiikkitukkaa lähelläkään, joten jotain muuta tänä vuonna. Mut suosittelen mestaa kyl. Käyttäytykää siivosti. Se on hieno paikka.
Ai niin, kiitos siitä, että viime vuonna tarjositte hyvän juhannuksen :)
Olin viime juhannuksena Svartholmassa lähinnä paikan historiallisen arvon ja erikoisuuden takia ja oli erinomainen paikka viettää juhannusta. Frendit innostu kans niin paljon, että menee tänä vuonna uudelleen. Henkilökohtaisesti en halua nähdä juhannuksena yhtään neonpiikkitukkaa lähelläkään, joten jotain muuta tänä vuonna. Mut suosittelen mestaa kyl. Käyttäytykää siivosti. Se on hieno paikka.
Ai niin, kiitos siitä, että viime vuonna tarjositte hyvän juhannuksen :)
Tangomarkkinat on muutes oliko Nyt-liite jokunen aika takaperin enemmän järjestyshäiriöitä sisältänyt tapahtuma kuin Provinssirock.
Individual, 17.5.2006 09:25:
---
Tangomarkkinat on muutes oliko Nyt-liite jokunen aika takaperin enemmän järjestyshäiriöitä sisältänyt tapahtuma kuin Provinssirock.