DanceteriA 2.6.2006 @ Helsinki

97 posts, 5 pages, 14,271 views

Dallas Superstars

Posts: 4

#81 • • Dallas Superstars
Tässä ois illan setin tracklisti siitä kiinnostuneille*Hymy*

Dallas Superstars :: Danceteria @ DTM 2.6.2006

Kris Menace - Jupiter
Ercola feat. Annie - Follow Me
Dallas Superstatrs - Subliminal (Komytea Remix)
Ben Macklin - Release
Freeform Five - No More Conversation (Mylo Remix)
The Egg - Walking Away (Tocadisco Remix)
Kings of Tomorrow - Finally (accapella)
Starkillers - Diskoteka (Kobbe & Austin Leeds Mix)
Supermodels From Paris - End Of Game
Steve Lawler - That Sound (Angello & Ingrosso Remix)
Jussi Polet - Positive (Supermodels From Paris Remix)
Mashtronic - Force
Modulation - White Flame (Supermodels From Paris Remix)
DJ Rage - Dat Funk
Mode Hookers - Breath (Angello & Ingrosso Remix)
Dallas Superstars - Love Me
Glueless - Secret
Supermodels From Paris - Let The Bass Kick
Cirez D - Knock Out
Supermodels From Paris - Keep On
First Time (Dallas Superstars Remix)
rose

Posts: 1,047

#82 • • rose vakaasti epävakainen

pirpeli, 4.6.2006 13:11:

---


Tästä ei oo valitettavasti muuta todistusta kuin se näky, joka luultavasti piirty rosen verkkokalvoille (lue. paloi :D)...



Voin kyl kuvailla, jos haluutte lisäinformatsuunia *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#83 • • Janneko Guest
Loistobileet ja mahtava settiä sekä Mr A:lta sekä Dallasilta *pihkassa*
-Santtu-

Posts: 1,965

#84 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Eipä olis parempia ylppärijuhlia voinu olla *tanssittel*

Kiitos Ana ja Hessu. Ja isot kiitokset vielä kaikille onnittelijoille!
Mar6

Posts: 2,178

#85 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Erittäin mahtavaa! *hymy*
Aika seukkaamiseks meni mut mageet bileet ja hyvää saundia!

--
-Where there is house there is a home-

Charlotte

Posts: 303

#86 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Aivan huippu kinkerit *jiihaa**tanssittel**sydän*
Kiitos Ana *pus* soot best!
Ja kiitos vielä kaikille ihkuille tyypeille*hali*
ville

Posts: 3,780

#87 • • ville olen oikeasti ujo
Oli kyllä loistomeno, mut taas kerran täytyy kyllä todeta, että mr a selektio on niin lähellä omaa makua, että muut jää taakse... eihän hessun setti huono ollut, mut kokonaisuus oli analla imo pikkusen paremmin hallussa.

Ensi kerta jää valitettavasti väliin, kun ei olla kaupungissa, mutta elokuussa ehdottomasti mestoilla :)
moskiitto

Posts: 332

#88 • • moskiitto moska

ville, 5.6.2006 09:43:
Oli kyllä loistomeno, mut taas kerran täytyy kyllä todeta, että mr a selektio on niin lähellä omaa makua, että muut jää taakse... eihän hessun setti huono ollut, mut kokonaisuus oli analla imo pikkusen paremmin hallussa.




..samaa mieltä! ana osaa ottaa jengin herranhaltuun *pihkassa*
dtm toimii tilana kyl tosi hyvin. tuttujakin oli tosi paljon mestoilla.*plur*

--
just, share it...

Josba

Posts: 322

#89 • • Edited Josba Anjunadiggari
Ei voi sanoa muuta kuin holy f*** mitkä bileet!!!
Aivan huikeaa menoa alusta loppuun. Kannatti tulla kauempaakin...

*sydän* Freeform Five: No More Conversations (Mylo remix) *sydän* elektroa pienen kylän tarpeiksi...

Ei muuta kun seuraavia odottelemaan!

[muoks] Ai niin, ne kuplat... *sydän* [/muoks]

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

daffy

Posts: 737

#90 • • daffy duck and cover
Kiitos ja anteeksi jne. *sydän*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Kon-tiki

Posts: 1,936

#91 • • Kon-tiki The Unsinkable

Pekko Haimi, 4.6.2006 05:22:
Jäi mietityttään että mikä oli abouttis toka tai kolmanneksviimonen biisi, semmonen hassu vokaalisample ja paljo bongoa, congoa ja runpua :)



Mun mielestä toka- tai kolmanneksi vika biisi oli Green Velvetin Flash, jossa miesääni toistaa "Cameras ready, prepare to flash". En mä siin mitään percussioo kuullut, mutta vähän oli paras biisi joka tapauksessa.

Birdien kellari kohtasi voittajansa. Ihan tajuttomat bileet.
Avatar
#92 • • Galadhan Guest
Pitkästä aikaa liikenteessä. Turhan tukevat *känni* joutui ottamaan että sai kunnolla rentouduttua, mutta oli se sen arvoistakin. *iloinen* Kunnes joutui evakuoitumaan paikalta happea haukkaamaan ettei väsymys iske. Tuoppeja ei sentään kaatunu tai muutakaan, vaikka sievä ei ollutkaan enää ihan pieni.
Pekko Haimi

Posts: 282

#93 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X

Kon-tiki, 5.6.2006 15:14:
---
Pekko Haimi, 4.6.2006 05:22:
Jäi mietityttään että mikä oli abouttis toka tai kolmanneksviimonen biisi, semmonen hassu vokaalisample ja paljo bongoa, congoa ja runpua :)

---


Mun mielestä toka- tai kolmanneksi vika biisi oli Green Velvetin Flash, jossa miesääni toistaa "Cameras ready, prepare to flash". En mä siin mitään percussioo kuullut, mutta vähän oli paras biisi joka tapauksessa.

Birdien kellari kohtasi voittajansa. Ihan tajuttomat bileet.



tangjuu tangjuu, täähän se sitte oli. :)
Tapi

Posts: 1,437

#94 • • Tapi Dreamstate
Yleensä Dallas Superstarsin setit ovat menneet about täysin ohi, mutta tällä kertaa parit biisit olivat jopa kohtuullisen hyviä. *vink*

Ana on ollu tulessa jokaisella keikalla jo pidemmän aikaa ja nytkin mentiin rautaisella otteella. Maan paras levylasse atm!

Soittopisteen sijoittaminen lavalle toimii paljon paljon paremmi kuin vanha järjestely, sillä nyt ihmiset jakaantuvat alakertaan aiempaa huomattavasti tasaisemmin, eikä tukoksia synny. Pisteet myös illan saundista - mukavaa, että DTM:ssä ollaan vihdoinkin tajuttu, että basson pitää tuntua. *piis*

Kon-tiki, 5.6.2006 15:14:
Mun mielestä toka- tai kolmanneksi vika biisi oli Green Velvetin Flash


Mä en tuohon aikaan enää bileissä ollut, mutta ylimääräisen skenerispektin toivossa on pakko arvuutella sen verran, että ks. biisin versio on varmaankin ollut Danny Tenaglian nitrous oxide mix.
juju

Posts: 1,050

#95 • • juju a e r o

Tapi, 5.6.2006 22:45:
Yleensä Dallas Superstarsin setit ovat menneet about täysin ohi, mutta tällä kertaa parit biisit olivat jopa kohtuullisen hyviä. *vink*

Ana on ollu tulessa jokaisella keikalla jo pidemmän aikaa ja nytkin mentiin rautaisella otteella. Maan paras levylasse atm!

Soittopisteen sijoittaminen lavalle toimii paljon paljon paremmi kuin vanha järjestely, sillä nyt ihmiset jakaantuvat alakertaan aiempaa huomattavasti tasaisemmin, eikä tukoksia synny. Pisteet myös illan saundista - mukavaa, että DTM:ssä ollaan vihdoinkin tajuttu, että basson pitää tuntua. *piis*


---
Kon-tiki, 5.6.2006 15:14:
Mun mielestä toka- tai kolmanneksi vika biisi oli Green Velvetin Flash
---

Mä en tuohon aikaan enää bileissä ollut, mutta ylimääräisen skenerispektin toivossa on pakko arvuutella sen verran, että ks. biisin versio on varmaankin ollut Danny Tenaglian nitrous oxide mix.




mitäs vittuu tapi, mä oon kerrankin sun kans täysin samaa mieltä *nauru*

paitsi et hessun setit on kyl jo pidemmän aikaa ollu rautasii ja perjantaina oli mun makuun yks toimivimmista seteistä mitä oon kuullu piiitkään aikaan! ei kyl pahemmin harmittanu vaik 2many djs peruutti ja joutu siirtyyn kaapelilta mamaan jo aikases vaihees *sydän*

ja joo, tenaglian flash-remixihän se oli minkä ana soitti.
Jago

Posts: 4,039

#97 • • Jago un-trained monkee

Tapi, 5.6.2006 22:45:
Soittopisteen sijoittaminen lavalle toimii paljon paljon paremmi kuin vanha järjestely, sillä nyt ihmiset jakaantuvat alakertaan aiempaa huomattavasti tasaisemmin, eikä tukoksia synny. Pisteet myös illan saundista - mukavaa, että DTM:ssä ollaan vihdoinkin tajuttu, että basson pitää tuntua. *piis*


täysin samaa mieltä. dromeissa huomasi heti miten paljon huonommin vanha systeemi toimi

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe