Källit, jekut ja kepposet

84 posts, 5 pages, 85,105 views

Epailija

Posts: 5,636

#21 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Itis, 8.5.2006 17:49:
Tähän kepposeen mä vastaisin haulikolla.



No ei yksikään noista kepposista ole sellainen, mikä mielestäni tulisi ottaa hymyillen vastaan ja nauraa "pojat on poikia" tms. Alkoivat vain kepposet mennä jo aika mauttomaan suuntaan, joten ajattelin että miksi kursailla. Keppostellaan saman tien toinen kuoleman partaalle, jos kerran keppostellaan. Perkele.

Tahallista ylilyömistä siis. Ei missään nimessä toteutettaviksi tarkoitettuja ideoita.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Miksan

Posts: 1,464

#22 • • Miksan
Eik täs topicissa ylipäätänsä ollu tarkotus puhua kepposista joita joskus tullut tehtyä eikä miettiä mitä vois olla kiva tehä?
No melkeenpä sama asia se on mut mua ainaki kiinnostais lukee enemmän ihmisten kokemuksista kepposista.
NextAce

Posts: 2,505

#23 • • NextAce Alienated

Miksan, 8.5.2006 18:02:
Eik täs topicissa ylipäätänsä ollu tarkotus puhua kepposista joita joskus tullut tehtyä eikä miettiä mitä vois olla kiva tehä?
No melkeenpä sama asia se on mut mua ainaki kiinnostais lukee enemmän ihmisten kokemuksista kepposista.



Niinhän täällä on suurimmaksi osaksi puhuttukin.

--
-Alienation-

-----

Lyylikki

Posts: 2,975

#24 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä en tiedä, että toimiiko tää oikeesti, mutta haluisin kyllä tietää.

Pakastaa partavaahtopullon ja sitten nopskasti avaa sen purkinavaajalla sieltä pohjasta. Sitten vaan pullo kaverin autoon, kämppään tms. ja hups keikkaa, kun paikat on vaahdossa.

En oo vielä testannu, mut aina kun nään partavaahtopullon, niin käy mielessä *pepsodent*
A-E

Posts: 528

#25 • • A-E Detroit Techno Militia
Tässä varma ja vittumainen kepponen, mutta toimii vaan jos uhrilla on auto.

Osta kala ja laita se muovipussiin. Seuraavan kerran kun olet menossa frendin kyytiin istu takapenkille ja piilota muovipussissa oleva fisu kuskin penkin alle. Tämän jälkeen kestää parisen päivää (hyvällä tuurilla), kun fisu alkaa mätänemään ja haisemaa autossa.

Haju on tuon kepposen jälkeen autossa aivan sietämätön ja kaverisi on sinulle sata varmasti kiitoollinen hauskasta jekusta.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

phear

Posts: 804

#26 • • phear <X>

Lyylikki, 8.5.2006 18:52:
Mä en tiedä, että toimiiko tää oikeesti, mutta haluisin kyllä tietää.

Pakastaa partavaahtopullon ja sitten nopskasti avaa sen purkinavaajalla sieltä pohjasta. Sitten vaan pullo kaverin autoon, kämppään tms. ja hups keikkaa, kun paikat on vaahdossa.

En oo vielä testannu, mut aina kun nään partavaahtopullon, niin käy mielessä *pepsodent*



Toimii. *iloinen* Se purkki on vaan vähän hankala aukaistava.

Ei ole kyllä mihinkään autoon tai kämppään tullut laitettua, uskoisin olevan kohtuuvittumainen siivottava. Mä olen muutenkin aina pyrkinyt vähän tollasiin "victimless crime"-tyyppisiin jäyniin, vittuuntuneisuuden ja todellisten ongelmien aiheuttamisen sijasta.
-henu-

Posts: 67

#27 • • -henu-
Yksi hauskimmista källeistä mitä olen koskaan nähnyt/kuullut tehtiin poliiseille*aplodit*
Elikä Liedossa(Turun lähellä) olis siviilipoliisiautona Lada(mallia legenda) niin pojat nosti auton tunkilla ylös vei renkaat alta ja laski auton tiiliskivien päälle tekemättä vahinkoa ja renkaat siististi nippuun auton viereen.

Etkoilla/jatkoilla kaataa jotain väkevää alkoholia kukille ja parin päivän päästä kukkien juuret alkaa haista kivasti oksennukselle.
kamu-

Posts: 243

#28 • • kamu- Skojare
Pirpelin vinkki:

- vesivärinappi tai hammastahnaa kaverin suihkun suutinosaan(käännetään siis suuosa auki ja sitte takasin kiinni). Toimii, kun suihkun suuttimesta saa esim. vihreää vettä tai raikasta Pepsodenttia naamalle. Itse koettu rankan hiihtoreissun jälkeen Lapissa lainatessani kundien suihkua :D

--
Minä itse! *nauru*

Late

Posts: 3,441

#29 • • Late team Lasse

kamu-
- vesivärinappi tai hammastahnaa kaverin suihkun suutinosaan(käännetään siis suuosa auki ja sitte takasin kiinni). Toimii, kun suihkun suuttimesta saa esim. vihreää vettä tai raikasta Pepsodenttia naamalle. Itse koettu rankan hiihtoreissun jälkeen Lapissa lainatessani kundien suihkua :D




Toimii myös kenkäplankilla.

Nimimerkillä kokemusta on...
Olin vähän ihmeissäni kun olin intissä ekaa kertaa suihkussa ja yhtäkkiä alko olemaan mustia pisteitä siellä-täällä. *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?
Onpas ilkeitä piloja... *eikä*

Ite oon vähän kiltimpi, ja ainoa pila minkä muistan moneen vuoteen tehneeni oli se kun mentiin yks kerta Supercooleihin ja huomasin matkan varrella yhden kaverin auton ja tiesin että se aina hiiltyy jos se saa parkkisakon (kukapa ei hiiltyisi?). No, mulla oli semmonen about oikeankokoinen paperilappu mukana ja sen sitten livautin sinne pyyhkijän alle, tietäen että pimeällä kun ollaan lähdössä kotia päin niin sen näkee kaukaa mutta pystyy lukemaan vasta kädessä. Ja kyllähän sieltä vähän kirosanoja sit lenteli. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

PieceOfMind

Posts: 628

#31 • • Edited PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Me viriteltiin kerran ennen poikien saunavuoroa hammaslangalla makkara saunan kattoon niin, että kun oven avasi, niin saunakypsä hk:n sininen lämähti otsaan.

Pikkutyttönä maustekaappia tutkiessani keksin houkutella pikkuveljen syömään ruokalusikallisen tabascoa "nam, tää on _tosi_ hyvää", ja sen jälkeen onnistuin vielä uskottelemaan sille, että polttava tunne neutraloituu vihreällä elintarvikevärillä. Tulos: pikkuveli itku silmässä ja puolet naamasta kirkkaanvihreänä huuhtoo suutaan vessassa. Siskolle tuli kyllä paha mieli tekosistaan, ja pikkuveljeä lohduteltiin ja hyviteltiin ton jälkeen kauan.

Ai niin, ja sellaisiakin oon tehny, että teippaan oveen suklaapatukan, soitan ovikelloa ja juoksen piiloon. Mut se on vaan sellanen kiva juttu, ei mikään kunnon kepponen.

Mun mielestä Amelie (samannimisessä leffassa siis) on ihana, kun se laittaa sen faijan puutarhatontun matkustamaan ympäri maailmaa, ja faijalle tulee postissa valokuvia, joissa tonttu poseeraa milloin minkäkin monumentin edessä *tirsk*
martina

Posts: 1,875

#32 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ex-työpaikalla yhellä pelivarastolla tehtiin jekkuja toisillemme joka päivä. mulle tehtyjä jekkuja on mm. keräilykärryjen nostaminen trukilla widunmoisten hyllykköjen päälle korkeuksiin, mut on muovitettu tolppaan kiinni, myös mun kaikki tavarat on muovitettu penkkiin kiinni, röökiaski muovitettu ja teipattu kattoon roikkuu, ja seinälle liimattuna aasinkokosiks printattuja tekstejä mm. 7 päivästä "martinan tissi pullahti" jne...

*nauru* voi niitä poikia...

tehtiin myös niin, että kiivettiin hyllyihin ja heiteltiin pahvilaatikoilla muita työntekijöitä, rakennettiin pahvilaatikoista linnakkeita ja aseita ja yllätettiin muita hyökkäyksillä.
enrg

Posts: 2,040

#33 • • enrg
kaikkea painokelvotonta on tullut tehtyä ja todistettua..


pari kevyempää källiä...

- kesätöissä raksalla valettiin työkaverin lenkkarit sementtiä täyteen
- juhannusfestareilla -9x poltettiin kaverin kaikki vaatteet kokossa
- sammuneen kaverin puhelimesta deitti-ilmoitus gay chattiin ja tapaamisten sopiminen seuraavaksi päiväksi. Oli kaveri ihmeissään kun päiväkahvitarjouksia tuli seuraavana päivänä, eikä kerrottu mistä on kysymys.
Zandy

Posts: 273

#34 • • Zandy

Itis, 8.5.2006 17:16:
Armeijassa kannattaa ehdottomasti Lankata kaverin Kypärän hikinauha.

Vaihtoehtoisesti jos kassullanne on kivilattia, voi kiireistä alikersanttia harmittaa kengänpohjaan tukevasti naulatut hevosenkengät

....

....



pojat ja poikien inttijutut *lmao*
Umbala

Posts: 769

#35 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Mullakin edellises duunis harrastettiin tota muovin kans leikimist. Pakkausmuovilla päällytettiin pomon auto. Muuten tosi hyväläppä mut sillä oli oikeesti kiire kotiin sinä päivänä..*nauru* Toinen mitä tehtiin oli noitten rengas stoppareiden laitto renkaan taakse.. siinä kun lähtee liikkeelle, ei sit oikeen lähekkään. Samanen pomo vaan paino sit enempi kaasua ja nykäs niiden yli. (sellaset perus koljmiot siis painettiin renkaan alle. Ja heti perään kyseleen palkankorotusta. *pepsodent*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

itis

Posts: 2,518

#36 • • itis Morning Star
Toimii toimistossa *joo*

Olinkin jo unohtanut tämän... mut kerran laitettiin porukalla yhden työkaverin kirjotuspöydän ja tuolin ja jokaisen niillä olevan esineen pinta niin täyteen post-it-lappuja ku ikinä pystyy... oli hiukan hilpeetä katsoo kun heebo tulee ovesta "tuuhean" pöytänsä luokse haavi auki päivittelee että mitäuittua... *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Sunflower

Posts: 363

#37 • • Sunflower
Ite en (ainakaan muista) ole syyllistynyt kepposteluihin enää pitkii aikoihin, mutta pari vuotta sitten työkaverilla oli hiukka tylsää ja päätti tehdä pikku jekut kämppikselleen. Se oli irrottanut kaikki lamput ja nyysinyt kaikki sytkärit/tulitikut, paitsi tietysti jättänyt ikkunalaudalle yhden tikkulootan, jossa oli palanut tulitikku. Sitten oli vessanpöntön päälle laitettu kelmua ja suihkuun kaakaojauhetta. Sängyn vierusta oli ripoteltu täyteen sokeria.. jne. Tytsy oli siis oikeasti tehnyt varmaan kaikki joskus kuulemansa jekut ja häipynyt sitten himasta. Kämppis oli tullut joskus 23 kotiin töistä (tais olla vielä pitkä päivä) ja saanut mm. kuset kintuilleen ja kaakaot päälleen. Ei ollut tällä neidillä huumorintaju riittänyt vaan oli tylysti pakannut työkaverini kamat ja paiskannut ne rappukäytävään. Kyllä ne kämppiksiä oli vielä tuonkin jälkeen, mutta useamman päivän riita tuosta seurasi. Työkaveri vain ihmetteli, että mitä se kämppis nyt pikku pilasta päreensä polttaa. (Ite oisin varmaan tuossa tilanteessa paiskonu kämppiksen kamat ikkunasta alas...)

Itekin oon kyllä nuorempana jekkuja tehnyt ihan riittämiin, mutta jotenkin ne tuntuvat nyt kadonneen päästä. Ehkä kerron myöhemmin, jos vaikka jotain palautuisi mieleen..
hrdkvr

Posts: 3,929

#38 • • hrdkvr KURGO
koulussa viimeisten keittiötuntien jälkeen siivottiin keittiö, mutta kyllä meidän piti jättää muisto meistä tämän 3 vuoden jälkeen..

piiloteltiin raakoja munia kaikkiin sellaisiin paikkoihin mistä niitä ei nähnyt.. varmaan oli suht kovat ödöörit kun kesä oli lämmittänyt niitä 3kk :D

--
-keep it hard-

kml

Posts: 1,142

#39 • • kml Keyhole Markup Language
En tiedä kuinka hauskaa tää tekijöiden mielestä oli, mutta mulle kuitenkin tehtiin eräällä mökkireissulla..

Mä kun oikeesti syön melkein mitä tahansa, mutta sinapista mä en tykkää. En yhtään. No, kaverit kyllä ties tämän. No, aamuyöllä sitten kun olin nukkumassa, herään siihen kun sinappituubi suupielessä ja suuhun tulee sinappia *nauru*. Kyllä sen verran oli huumorintajua krapulaisena aamukuudelta, että hyväkin kaveri lähti niskalenkillä maahan.. *hih*. Ja muistaakseni samaan aikaan mulle yritettiin tunkea hiusharjaa perseeseen, housujen läpi. *lmao*

Toinen mikä nyt tulee mieleen, tuli tehtyä eräissä venyneissä illanistujaisissa. Porukka nukkuu ympäri taloa, eri huoneissa, sängyissä kuitenkin. Kaverin kanssa kun vielä energiaa riitti, otettiin mankka, laitettiin Aquan levy sisään ja vietiin mankka huoneeseen sängyn alle... volat täysillä tietenkin. Sitten nopeesti huoneesta ulos, ja ovenraosta kurkkii kun toinen herää, ihan pihalla *lmao*. Alkoholia oli nautittu, joten uhreilla meni tovi ennenkuin tajusivat mistä meteli tulee *nauru*.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

bates

Posts: 707

#40 • • bates Tirehtööri
Firmassa napattiin digikameralla kuva eräästä "ei-niin-herttaisen-näköisestä-työkaverista" ja printattiin joku pari sataa A4-naamakuvaa siitä.

No jemmailtiin ruokkiksen aikana niitä erään duunikaverin huoneeseen joka paikkaan; laitettiin niitä tulostimen paperisäiliöön, liimattiin kattoon ja seiniin kauttaaltaan, laitettiin jäbän asiakirjapaprujen joukkoon, lähetettiin postissa sen himaan niitä ja digiversio tietty kompun taustakuvaksi jne jne jne.
Paras oli kuitenkin kun jannu meni joku kuukausi tämän jälkeen oikeuteen edustamaan firmaa, niin kesken oikeudenkäynnin oli asiakirjapapereiden välistä löytynyt vieläkin muutama kiva printti.. *nauru*

Samainen duunikaveri-poloinen joutui myös aiemmin näytenumero-källin kohteeksi. Eli etsittiin netistä kaikki mahdolliset ilmaista näytenumeroa tarjoavat lehdet, kuvastot, julkaisut yms yms ja tilattiin ne tietty duunikaverin nimellä sen himaan.
Sinne tuli Kaks Plussaa, Mondoa, Sinä Minää, postimyyntikuvastoja mitä kummallisimmilta firmoilta, erilaisia poliittisia julkaisuja, uskonnollista lehteä ja ties mitä varmaan useampia kymmeniä.
Bonuksena tässä on tietty se, että lehtimyyjät alkavat soitella perään "kun sinulle on nyt tullut tämä näytenumero, niin eiköhän laiteta samalla kestotilaus..." *nauru*

No vastavuoroisesti on kyllä itsekin joutunut erinäisten pilojen kohteeksi...

Hauskaa.

--
The best way to predict the future is to invent it.