Källit, jekut ja kepposet

84 posts, 5 pages, 85,067 views

Miika

Posts: 893

#81 • • Miika
Pitää näiden perään lisätä etten nykyään enää harrasta mitään ilkeänlaatusia jekkuja. Musta on tullu tosi kiltti tapaus *hellokitty*
Mellu-

Posts: 4,006

#82 • • Mellu-
Jeppistä.. harrastettiin vähän källejä naapureitten kanssa :D

Kaikkihan tietää tän legendaaaaarisen källin, eli ruuvataan suihkun suutin auki, laitetaan vesivärinappi ineen ja kasataan suutin takasin.Mahtaa seuraava suihkussa käviä ihmetellä ku tulee punasta vettä "apuva! verta!" *pahis**nauru* toivottavasti ei vaa satu mitää kummosempaa ku säikähdys.

Jemmattiin kaikki vessojen paperit katonrajaan teipin avulla (meil o aina semmoset 12rullan paketit joka vessassa) :D hauskaa täs on se et meijän kerrokses asuu yks jenkki joka kiroo tätä taloo ja sitä ku täält välil loppuu vessapaerit jne. "just like living in fucking ghetto man!" *lmao*

Sit addattiin yhteiseen jääkaappiin vähän piiloon (joidenki purkkine taakke jne) oikeelta näyttävä lelurotta/hiiri xD toivottavasti oon paikal ku joku löytää sen :D

keittiön ovenkahvaan laitettiin hammastahnaa (silleen siis et se ei näy päällepäin) *tirsk*

jeppistä.. ei meil tylsää ole :D noh.. eiköhä me viel jotain keksitä xD

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#83 • • niomic Guest

remotion, 3.10.2007 12:54:
Duunissa aina ku joku meistä kaveruksista on lomilla niin tehään kaikkea mahdollista.
Itse tulee yleensä ruuvailtua työkaverin pöydänjalat vääriin paikkoihin
sitten litteet näytöt, telakat ja muut sälät piilotetaan jonnekin kaappeihin ja tilalle raijataan aina se painavin mahdollinen vanha kellastunut kuvaputkimonitori ja samaan tyyliin kaikki muukin vaihdetaan.

Sitten hyvä källi on kanssa se kun pitää kaikki normaalin näkösenä mutta onkin irroittanut laitekaapelit ja teipannut ne pöydän alle ja sit laittanut toiset kaapelit kiinni toisesta päästä.
Siinä sitä sitten mietitään että miksi mikään ei toimi vaikka piuhat on kiinni jne..

Mulla ja työkaverilla oli heinäkuu lomaa ja viereisel jampalla vasta elokuu. päätettiin sitten tehdä sen seinällä olevaan tauluun uusi kuva, tulostettiin joku mahdollisimman siisti rantakuva etelästä muistuttamaan siitä et eräät on lomilla eräät ei.



Meillä esiintyy aika samanlaista, tosin pääosin just kesällä. Muina aikoina vaan pientä. Enpä nyt voi sanoo et on hirveen siisti tulla takas duuniin ku tietää et on tyyliin koko pöytä täynnä pulloi, johdot miten sattuu, hiiressä teippi optisen silmän edessä, julisteet modattu ihan eri kuntoon jne.

Ite oon aika kiltti näis, ku ei tiedä millä tuulella kukin tulee takas pisteelleen kun källi paljastuu :F
Avatar
#84 • • Edited REivaaja Guest
Kaveri kännissä riivas et se haluu hatsia, ni kävin kerää partsilt persiliaa ja poltatin sil pari sätkää.
Kuulemma pärähti kivasti (ei polta enää, halus vaa tekosyyn vetää röökii)
Repesin ihan huolella ja kerroin sille siitä. Se meni ihna punasex ja jouduin vetää sanani takaisin ettei pävä menny pilalle. Noh, hyvin päris :D ja se ei tiedä siitä vieläkään vaikka tunnustin...