Makasiinit liekeissä...

126 posts, 7 pages, 29,252 views

anton fine

#41 • • anton fine myspace.com/finethedj
noniin, päätepysäkki
styge

#42 • • styge

Shaz, 6.5.2006 01:35:
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.

Tämäkö oli sun päällimmäinen ajatus aiheesta?
sapeli

#43 • • sapeli jokukukamikä?

styge, 6.5.2006 01:54:
---
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.
---

Mun päällimmäinen ajatus oli että toivottavasti ratikoiden poikkeusreitit ei haittaa RADeihin menijöitä. *hih* Kaikki ei vaan oo syvällisiä yhteiskunnallispoliittisia ajattelijoita.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ninni

#44 • • Edited ninni sydän
voi vitun vajikset *eiei* ei näin
urpo joka tonki teki

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

styge

#45 • • styge
Kovasti toivoisin, et tän teon taustalla ois joku järkevä ihminen/järjestö. En vaan kuitenkaan ihan äkkiä saa mieleeni, et minkälaiset tarkotusperät pistäis tekemään tällästä. Enkä muutenkaan millään jaksa uskoa, et kellään asiaan liittyneistä henkilöistä ois hirveesti liikkunu päässä tapahtumahetkellä. Ei vappuna, eikä myöskään nyt.

Siltikin ois mun mielestä ollu todella hauskaa olla katsomassa makasiinien paloa, mekastamassa yleisön seassa ja lietsomassa mellakkaa *grr*

Todennäkösesti tapahtuneesta ei kuitenkaan taas saada mitään muuta irti, kuin aikamoinen kirjo mitä erilaisimpia maailmanparantajia kaivautumaan koloistaan, ja vaatimaan täysin toteuttamiskelvottomia ajatuksia. *eiei*
Mongolia

#46 • • Mongolia truenörth

gerry, 5.5.2006 21:08:
Itse en oo koskaan aktivisteja/mieneosottajjia ymmärtänyt *hmph*.

Mikä into se on tapella joistakin makasiineistäkin? Ei mun maailma ainakaa muuksi muutu vaikka rakentaisivat sinne huvipuiston....

Mikä into yleensä tapella yhtään mistään? Pitäisikö meidän lakata välittämästä sellaisista asioista jotka eivät koske suoraan meitä itseämme?

ps. Missä vitussa lukee että tuo tuhopoltto oli ns. predikaati-liikeen aiheuttama? Tuollainen julkisuus yleensä vetää tuhopolttajia puoleensa.
Jago

#47 • • Edited Jago un-trained monkee
Mun on oikeesti vaikee uskoo että tuon polttaminen voisi liittyä vapun mellakkaan, koska vapun mielenosoitus ei ollut noiden säilyttämistä vastaan joten tuon talon polttamisessa ei ole mitään ideaa niiden asialle.

Tietenkin voi olla että joku niistäkin on ton polttanut, mutta se ei vaan kuulosta ees lievästi loogiselta toiminnalta jos halutaan parantaa työtilannetta jne. parantaa nuorten oikeuksia

mieluumminkin joku vastusti sen jonkin osan tuosta suojelemista

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Foxmagon

#48 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Olipa kiva olla tuolla hetki ennen kun palo alko. No, ainakin on kuvamateriaalia "ennen ja jälkeen".. + näemmä miljoonassa lehdessä tiedot. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Foxmagon

#49 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo *sydän*

baarikärpänen oli auki *nauru* tosin steissi blokkas aika hyvin sen savun..

Eipä tässä varmaan kauaa mee kun se toinenkin puoli palaa. :p

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Juhgu

#50 • • Juhgu Virnistelijä

Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo *sydän*

Nii just vittu ku polttivat ne makasiinit nyt MÄ EN PÄÄSE RAFLAAN! *nyyh*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Shaz

#51 • • Shaz team Wittupäät

Juhgu, 6.5.2006 04:23:
---
---

Nii just vittu ku polttivat ne makasiinit nyt MÄ EN PÄÄSE RAFLAAN! *nyyh*

Olikohan toi tosiaan just se mitä mä ajattelin?:D Tehkää duunia ravintolas saatana ni tajuutte jotain :D Assholes. Nyt mä taas muistin, et miks mä boikotoin tätä paikkaa vieläki.. PUSUJA!
hallucinogen

#53 • • hallucinogen Edain
Joku älypää telkkarissa "onhan toi kätevä tapa purkaa..." :D Joo ehkä kiloissa tulee vähän roudattavaa kaatikselle mutta kustannukset taitaa nousta hivenen ja sitten sen suurempi vaara eli jos muualla Helsingissä sattuu massiivinen palo :/

Kukaan ei oikeasti tosissaan voi väittää, että tuo olisi syttynyt ns vahingossa esim. sähkökaapin kipinästä, oli sen verran komeissa liekeissä ja nopsaan.

--
pikku-*possu*

phear

#54 • • phear <X>
Perkele, tänään oli tarkoitus mennä kuvaamaan makasiineja viimeistä kertaa "kunnossa". No pitänee kuvata jälkisammutusta sitten.

Jos samat aktivistit ovat asialla kuin sunnuntaina, täytyy kyllä ihmetellä typeryyttä. Mutta enpä usko, että on. Veikkaan, että joku on nähnyt tässä hyvän tilaisuuden.
Anselmi

#55 • • Edited Anselmi And sell me

styge, 6.5.2006 01:54:
---

---

Veit jalat mun suusta, just sama tuli mieleen kun tuon luin*ding*

--
sen pituinen se

Jinx

#56 • • Jinx Superfeminine
Aika älytön tempaus toi maksiinien poltto. Täytyy vaan toivoo ettei kohta kaikilla tosiaan oo sitä mikrosirua niskassa niinku joku jo kirjoitti.

--
Pyllykkä

Steven Hoaks

#57 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Muutama foto

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

#58 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

#59 • • -P
vikernes -henkistä touhua.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

#60 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

--