126 posts, 7 pages, 29,251 views
Shaz, 6.5.2006 01:35:
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.
styge, 6.5.2006 01:54:
---
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.
---
Tämäkö oli sun päällimmäinen ajatus aiheesta?
gerry, 5.5.2006 21:08:
Itse en oo koskaan aktivisteja/mieneosottajjia ymmärtänyt .
Mikä into se on tapella joistakin makasiineistäkin? Ei mun maailma ainakaa muuksi muutu vaikka rakentaisivat sinne huvipuiston....
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo
Juhgu, 6.5.2006 04:23:
---
---
Nii just vittu ku polttivat ne makasiinit nyt MÄ EN PÄÄSE RAFLAAN!
styge, 6.5.2006 01:54:
---
---
Tämäkö oli sun päällimmäinen ajatus aiheesta?