Fakap, 17.9.2006 12:11:
Kysymys: Mikä se rocksamplebiisi oli minkä Airwave soitti?
Dire Straits: Money For Nothing, ja alla soiva biisi oli Rob Mooney: Feeling Electro (Valentino Kanzyani Mix)
Mikco, 17.9.2006 12:02:
harmillista että Airwave oli ottanu uniprogesetin mukaan.
En nyt ihan alusta asti ollut Airwavea katsomassa mutta mut mies yllätti ainakin sillä kuinka tiukkaa musaa sieltä tuli, rocking electronic music paremminkin..
Mutta joo, mä en ainakaan paljon nurisemista keksi. Lähes kaikki artistit yllättivät positiivisesti, Orkidea nyt on Orkidea (joku biisispottari vois kertoa mikä oli 3-4 biisi, kaks biisiä ennen Cass-Little Birdiä
), Hardfloor oli hauskaa soundia, miesten työskentelyä oli kiva seurata. Spillerkin oli yllättävän hyvä, ja siellä tulikin hengailtua yllättävän kauan kun puristamo tuntui olevan ainoa viileä huone :)
Kuten ennakkoon jo arvailinkin niin lähes koko ilta meni huoneesta toiseen juostessa, Vibrasphere oli ihan perkeleen hyvä ja Sweet September kyllä illan tune, harmi että huoneessa oli niin kuuma etten itse ainakaan pystynyt olemaan siellä 20 minsaa kauempaa :| Airwaven setin jälkeen jäin kyllä ihan suu auki, pitäis ehkä näemmä itsekin tutustua abletonin ja kontrollerin saloihin, sairaan siistiä kikkailua ja live-mashupeja, ei käynyt kateeksi Solar Stonen Richiä kun tollaisen setin jälkeen joutuu aloittamaan ihan nollasta :) Alussa mies vaikutti vähän epävarmalta eikä teknisesti ollutkaan esim. Airwaven tasoinen, mutta kun tulin lopussa takaisin niin voi jösses mikä meininki lattialla oli! Just tollaista brittisoundia ja meininkiä odottelinkin, mies oli itse ihan liekeissä ja hauskaa näytti olevan:) Mitä niissä cd:issä muuten oli?
Mä en ainakaan joutunut jonottamaan kymmentä minsaa kauempaa, bisse oli odotetun kallista ja koska ihmisiä oli paljon niin toi kuumuuskaan ei tullut ihan puun takaa. Mulla ainakin oli ihan pirun hauska ilta, jossain vaiheessa tuli vähän nälkä ja väsy mutta Solar Stonen Destination veti takaisin lattialle. Hinta ei musta todellakaan ollut paha tollaisesta line-upista, 33e sis. bussit turusta helsinkiin, pussin sipsejä, 4 frezzaa ja daimin. Kiitokset Turkubussille hauskasta seurasta ja Pertille järkkäämisestä, sekä vanhoille ja uusille tutuille seurasta. Kookie oli kiva