Stunts-turnaus: kisa 11/11

331 posts, 17 pages, 145,154 views

mastream

Posts: 549

#282 • • mastream
1:32.95

Tuo loppu on ihan sairas *poks*
Nikke

Posts: 881

#284 • • Nikke Robodisco / Techmu
Vielä viimonen nokitus 1:23:70 siltä varalta et joku viel' piilottelee aikojaan *vink*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

mastream

Posts: 549

#285 • • mastream

T3k, 15.6.2006 20:10:


Mitä, väitätkö ettei ole muka kivaa kämmätä hyvää kierrosta viimme metreillä? *tirsk*



Mukavaa niinku jäiden polttelu.*igor*
Ja ihan vähän parani aika: 1:32.20
Nyt saa riittää.
Juhgu

Posts: 7,921

#287 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hitsi, en ehtiny osallistua tähän kun oli tässä tommosia 12-16 tunnin työpäiviä. Nyt ehdin hurauttaa ajan 1:30.75. Ei tuolla kuitenkaan kärkisijoille pääse, joten lisätään listaan jos muille sopii?


Nikke 1:23.70
T3k 1:26.65
Blender 1:28.00
Arctos 1:29.45
Alekki 1:30.05
(Juhgu 1:30.75)
Domi 1:32.10
Jiimo 1:32.20

Skid Vicious 1:46.60

(Skidi muuten ajaa indyllä 1:27.xx - sitä vastaan saa halutessaan aika hyvät skabat pystyyn)


Nikeltä sitten uutta rataa kehiin.

Tuosta landrivestä muuten, onko siinä joku niksi miten auton saa hypyn jälkeen pomppaamaan ilmaan? Itse en onnistu siinä kuin vahingossa (ja toki aina täysin sopimattomissa paikoissa :P ).

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#288 • • liikkuva muna an egg on the move

Juhgu, 16.6.2006 15:33:
Hitsi, en ehtiny osallistua tähän kun oli tässä tommosia 12-16 tunnin työpäiviä. Nyt ehdin hurauttaa ajan 1:30.75. Ei tuolla kuitenkaan kärkisijoille pääse, joten lisätään listaan jos muille sopii?


Nikke 1:23.70
T3k 1:26.65
Blender 1:28.00
Arctos 1:29.45
Alekki 1:30.05
(Juhgu 1:30.75)
Domi 1:32.10
Jiimo 1:32.20

Skid Vicious 1:46.60

(Skidi muuten ajaa indyllä 1:27.xx - sitä vastaan saa halutessaan aika hyvät skabat pystyyn)


Nikeltä sitten uutta rataa kehiin.

Tuosta landrivestä muuten, onko siinä joku niksi miten auton saa hypyn jälkeen pomppaamaan ilmaan? Itse en onnistu siinä kuin vahingossa (ja toki aina täysin sopimattomissa paikoissa :P ).



Mulla noi pomput tulee ainakin ihan millon sattuu, tossa Landrivessä useiten vikan sillan jälkeen just maalisuoralla, siinä kyllä menetti vauhtia enemmän kun sai. Automaateilla ei oo pompannu koskaan, kai siinä vois jollain oikeella vaihdeajotuksella saada ihan hallitustikin noita pomppuja.
Nikke

Posts: 881

#289 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
Saatte replat ja Highscoret maanantaina kuhan pääsen takasin työkoneelle *vink* *nauru*

Mut joo Stunts-kisa 9/11:

Auto: Corvette ZR1
Rata: http://www.uploading.com/?get=05J2OQ7O (Saa laittaa parempaan paikkaan. Juhgu?)
Aikaa 26.6 kello 23:59:59 asti

Rata tommonen varsin vaativa ja pitkä. Paikkoja parantaa aikaa löytyy varmaan useita. Ajat todennäköisesti sinne 1:55 - 2:00.

Have Fun!!!

Edit: niijoo ja noista pompuista niin itse ajan vain automaatilla ja niitä tuntuu tulevan vain tietyissä kohdin, mutta niissäkin vain sattumanvaraisesti.

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Nikke

Posts: 881

#290 • • Nikke Robodisco / Techmu
1:56:10 nyt alkuu pohjiksi.

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

T3k

Posts: 1,221

#291 • • Edited T3k semmonen
1:55:35
raivostuttava rata... *grr*
mä kun jo toivoin et päästiin ohi noista sadismi kikkareista...

...niin ja ei nyt sillä että mun rata nyt ois ollut mikään mahtava....
liikkuva muna

Posts: 2,652

#292 • • liikkuva muna an egg on the move
Oon Australiassa 21.6 - 11.7, eli noi sivut ei päivity tolla välillä. Laitan nää edellisen skaban tulokset tonne heti kun ehdin.
seilori

Posts: 482

#293 • • seilori
Törmäsimpä tähän topiciin "viimein", itsekin Stuntsia naputtanut lapsena aika tavalla. Koeajelin tuota Niken rataa DosBoxissa vain todetakseni raivostuttavan ratasuunnittelun ja karsean ohjaustuntuman :D

Ehkä kuitenkin palaan tämän topicin pariin vielä tulevina iltoina :)
Juhgu

Posts: 7,921

#294 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Vähemmän rasittava download-linkki: link

En ole tätä rataa vielä tsekannut (editoin tähän ajan jossain vaiheessa), mutta mun mielestä sadismiradat on välillä ihan hauskoja, ne voi treenata ensin continue drivingillä läpi ja sitten hurauttaa lopullisen ajan. Ja niistä löytyy kilpailijoilta usein aika luovia kikkoja :)

Ja nikkehän nyt ei voi mitään sille että corvette on hiton rasittava ajettava :D mutta hei, digitaalinen nopeusnäyttö on plussaa! Ja muuten täysin hyödyttömällä kuudennella vaihteella pääsee hyppyreiden ja manuaalivaihteiden avulla 245kmh. :P


Edit: 1:56.55. Aika perusajo, en keksinyt oikein mitään nokkelia oikomiskikkoja. Ja vähän lyhyempi rata voisi ehkä olla, nyt helposti kyllästyy hieromiseen ja ajaa varman päälle.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Nikke

Posts: 881

#295 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
http://www.uploading.com/?get=VXJUG8T6 Replay on tossa ja...

Highscore tossa http://www.uploading.com/?get=PWNWSGP0 (saa taas siirrellä jos siltä tuntuu :))

Joo no rata on ehkä joidenkin mielestä ärsyttävä mut ite tykkään ajella just tämmösiä missä on oikeesti haastetta eikä hyvät ajat ole kiinni oikomisesta tai tuurilla saaduista speedibuusteista. Pari viime rataa oli imo vähä sellasia et pari mutkaa ja sitte toivo että sai hyvät vauhit pompuista. Suoraviivaisemmat kentät ovat ehkä enemmän "Stunts-henkisiä", mut halusin nyt vaihtelun vuoksi tämmösen. Tämä siis mun mielipide, mut joo ok jos satun vielä voittaan ni lupaan tehä vähemmän tämmösen radan *hymy* Ja mukava niitä vähemmän sadistisempiakin kenttiä on ajella, ei niissäkään mitään vikaa siis ole *hihu*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

rjv

Posts: 731

#296 • • rjv neuron tuoppi kiitos
voi paska, unohdin postata mun ajan tosta edellisestä radasta. eipä sillä kyllä ihan kärkeen ois päässytkään.
blender

Posts: 2,552

#298 • • Edited blender Arcade | KAIKU
2:01.90 ...en kyllä minäkään erityisesti pitänyt radasta mut katotaas tottuuko tohon nopeasti. voi olla et tuo eka aika jää multa tähän.

edit: parantel
seilori

Posts: 482

#299 • • Edited seilori
2:14:90 evotin :)

Pelaatteko muuten ihan näppiksellä vai milläs? Ärsyttää kun niin hitaasti kääntyy tuo ratti..
T3k

Posts: 1,221

#300 • • T3k semmonen

vinha, 19.6.2006 21:11:
2:14:90 evotin :)

Pelaatteko muuten ihan näppiksellä vai milläs? Ärsyttää kun niin hitaasti kääntyy tuo ratti..



eiköhän näppis oo silti ihan kätevin värkki tämän pelaamiseen. tarkkuutta vaaditan sen verran paljon että ei ratilla (tässä pelissä) pärjättäisi.