Stunts-turnaus: kisa 11/11

331 posts, 17 pages, 145,270 views

Nikke

Posts: 881

#241 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
1:35:20

edit:säkällä vetäsin tommosen *hih*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Juhgu

Posts: 7,921

#242 • • Juhgu Virnistelijä
1:36.40. Mukavaa vauhtia kyllä menee mutkissa toi Audi, ei paljoa kannata edes oikoa :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

blender

Posts: 2,552

#246 • • blender Arcade | KAIKU
1:39.05 vielä on vähä hakusessa muutama kohta :)
Arctos

Posts: 634

#247 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Jätkät on harjotellu salaa!!

Pääsisköhan sitä selvinpäin alle 1:40? Toi 1:41 tuli parin kaljan jälkee..

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Juhgu

Posts: 7,921

#248 • • Edited Juhgu Virnistelijä
En tiennyt että toiseen autoon voi törmätä ilmassa ja jatkaa ajoa. Nyt kävi niin, paitsi että sikamainen Helen tuuppasi minut päin sillankaidetta, mistä seurasi varsin kummallista fysiikkaa.

Seuraavalla kerralla kostin ja hyppäsin sen päälle.

*hih*




edit: Outoilut senkun jatkuu. Päällekkäisrevittelyä alamäessä ja aivovamma. On sen Helenan kanssa hauska ajella.

[pieni](Kannattaa laittaa dashboard näkyviin.)[/pieni] Jos tuossa replayssa ottaa continue driving ennen kosahtamista, peli laskee Helenille aikaa 25 minuuttia ennenkuin luovuttaa. Tuotakaan en tiennyt.

stuntsopponent.jpg

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#249 • • liikkuva muna an egg on the move

Juhgu, 5.6.2006 18:16:
En tiennyt että toiseen autoon voi törmätä ilmassa ja jatkaa ajoa. Nyt kävi niin, paitsi että sikamainen Helen tuuppasi minut päin sillankaidetta, mistä seurasi varsin kummallista fysiikkaa.

Seuraavalla kerralla kostin ja hyppäsin sen päälle.

*hih*




edit: Outoilut senkun jatkuu. Päällekkäisrevittelyä alamäessä ja aivovamma. On sen Helenan kanssa hauska ajella.

[pieni](Kannattaa laittaa dashboard näkyviin.)[/pieni] Jos tuossa replayssa ottaa continue driving ennen kosahtamista, peli laskee Helenille aikaa 25 minuuttia ennenkuin luovuttaa. Tuotakaan en tiennyt.

stuntsopponent.jpg



Haha ei vitti toi LAN-OUTO on ihan paras *lmao* Toi seilaaminen hyppyriä vasten on aika pelottavan näköstä, pitää pistää jakoon tää tonne stuntsisivulle. *nauru*
mastream

Posts: 549

#250 • • mastream
1:41.95

Tuosta Juhgun postaamasta kuvasta huomasin, että tyyppihän pelaa ~20000 cpucyclesillä, tähän asti oon itse vetänyt 10000. Tuplasin sitten määrän ja aika parani 2 sekkaa...*igor*
Juhgu

Posts: 7,921

#251 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Jiimo, 5.6.2006 21:18:
Tuosta Juhgun postaamasta kuvasta huomasin, että tyyppihän pelaa ~20000 cpucyclesillä, tähän asti oon itse vetänyt 10000. Tuplasin sitten määrän ja aika parani 2 sekkaa...*igor*



Näh, laitoin sen 20000 vaan että tuo 20 minuutin ajanlasku kävi nopeammin. Itseasiassa pelaan 9000:lla, jolla peli hyrrää tällä koneella sulavasti. Enemmällä alkaa äänet mystisesti tökkiä (vaikka prossutehoa olisi).

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#252 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Jiimo, 5.6.2006 21:18:
1:41.95

Tuosta Juhgun postaamasta kuvasta huomasin, että tyyppihän pelaa ~20000 cpucyclesillä, tähän asti oon itse vetänyt 10000. Tuplasin sitten määrän ja aika parani 2 sekkaa...*igor*



Pelaan 5500:lla ja ihan ok aikaa tulee. *joo* Mulla 5000-6000 on se alue minkä ulkopuolella alkaa tökkiä (tää kone on 1.8GHz).

Tosin en yhtään ihmettele vaikka prossuteho vaikuttais vähän ton kelloon, niinkun monissa vanhoissa peleissä tekee. Vanhan Sierra On-linen pelit on kyllä parhaita, koska niissä kaikki objektit, joiden nopeus on määritetty vakioiksi, nopeutuu prossutehon myötä, mutta pelaajahahmo jonka nopeutta voi muuttaa ei nopeudu. Siinä on jotain hämähäkkiä hauska juosta karkuun kun se juoksee ruudun päästä päähän viiden framen aikana kun omalla ukolla menee 10 sekuntia *lmao*

Samoin mm. Space Quest I:ssä on hauskaa kun aavikolla pitää juoda sekuntin välein, ja leilissä riittää vettä kolmeen hörppyyn *hih* Dosbox kuitenkin korjaa noi ongelmat.
mastream

Posts: 549

#253 • • mastream

alek száhala, 5.6.2006 21:42:

Pelaan 5500:lla ja ihan ok aikaa tulee. *joo* Mulla 5000-6000 on se alue minkä ulkopuolella alkaa tökkiä (tää kone on 1.8GHz).



Kokeilin tuota ja tää pyörii entistä paremmin *hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#254 • • Edited Juhgu Virnistelijä

alek száhala, 5.6.2006 21:42:
---
Samoin mm. Space Quest I:ssä on hauskaa kun aavikolla pitää juoda sekuntin välein, ja leilissä riittää vettä kolmeen hörppyyn *hih* Dosbox kuitenkin korjaa noi ongelmat.



Mä taas löysin Grim Fandagon tässä vasta vuosi-pari sitten, ja pelasin sitä ihan innoissani. Yhdessä kohdassa tuli sit puzzle jota en millään saanu ratkaistua mutta päätin että minähän en luovuta vaan aion ratkaista sen ilman walkthroughia vaikka mikä olisi. Muutaman päivän päästä sitten hajosin siihen ja täysin turhautuneena itsekunnioitus pohjalukemissa kävin lukemassa walkthroughista - että tuota ei voi nykyisillä nopeilla koneilla ratkaista ilman cpukilleriä tai vastaavaa. :P

Mut luulenpa että autopelissä kello ja auto on samalla lailla riippuvaisia prossusta, eihän siinä muuten olisi oikein järkeä, ja luulis että replatkin menis epäsynkkaan.

Ja tosiaan vähän hassua että 9000 cyclessä alkaa jo pätkiä ääni, monissa muissa peleissä voi iskeä paljon enemmän syklejä kehiin eikä tuo stunts 9000:llakaan vie prossustani monitorisoftan mukaan puoliakaan. (AMD 64 3200+)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

rjv

Posts: 731

#256 • • rjv neuron tuoppi kiitos
1:40:30
Juhgu

Posts: 7,921

#257 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Edit: lopullinen top 8:


T3k 1:34:55
Alekki 1:35.10
Nikke 1:35.20
Domi 1:36:20
Juhgu 1:36.40
Jiimo 1:38.70
blender 1:39.05
rjv 1:40.30

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#259 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Juhgu, 8.6.2006 19:37:
Kivasti tullut hyviä aikoja, kaikki eivät edes mahtuneet top kasiin.

Alekki 1:35.10
Nikke 1:35.20
T3k 1:35.90
Juhgu 1:36.40
domi 1:37.30
blender 1:39.05
rjv 1:40.30
Arctos 1:41.10

Vielä reilu 4 tuntia parannella tämän radan aikoja.



Jiimon aika puuttuu: 1:38.70

Nyt kun joku mun ajan rikkoo ni vedän pultit! *lmao* Sen verran on kirosanoja päässy kahen päivän aikana *nauru*