Stunts-turnaus: kisa 11/11

331 posts, 17 pages, 152,160 views

blender

Posts: 2,552

#201 • • Edited blender Arcade | KAIKU
ufokaappaus
Että tollasta... ei tuolta pudotessa oikeen tiedä enää mihinkä pitäis ajaa.

Uusi aika: 1:28.60 Perhana ei taida taidot riittää enää parempaan, mokia tulee urakalla!
Juhgu

Posts: 7,921

#202 • • Juhgu Virnistelijä
Hahaha, ufokaappaus *lmao*

Itselleni kävi joskus näin. Tarkka osuma ja 25 sekunnin ilmalento, ja vähintäänkin mielenkiintoisesta pompusta vielä 15 sekuntia lisää.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#204 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Hahaha *lmao* Noi bugit on aina yhtä huvittavia. Tässä vielä yks klassinen bugi, joka ei ikävä kyllä oo puolikskaan niin näyttävä kun 1.0 -versiossa. Eli ns. "teleportti", vanhassa versiossa auto saatto lentää välillä kartan toiseen päähän 5 sadasosasekuntissa. Välillä kanssa auto lähti pyörimään isoa kehää ilmaan ja saatto jatkaa sitä yli minuutin. Ehdottomasti kokeilemisen arvosta jos omistaa 1.0 stuntsin.

Tässä ei tapahdu mitään ennen 1:24.00 > http://alek.szahala.com/stunts/teleport.rpl
Juhgu

Posts: 7,921

#205 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Nonih.

1. Juhgu 1:25.20
2. T3k 1:27:20
3. Alekki 1:27.50
4. Blender 1:28.60
5. Nikke 1:30.75
6. Jiimo 1:32.90
7. Caro² 1:41.30
8. Skid Vicious 2:00.30

---

Replay, highscore ja seuraava rata tästä linkistä.

koasteri1.jpg
Seuraava kilpailu ajetaan Koasterissa, joka voi saada konservatiivisemman stunttikuskin vetämään kaasujalan väärään kurkkuun. Välillä körötellään kirjaimellisesti tyhjän päällä, ja autoksikin on vielä valittu rasittavaakin rasittavampi Ferrari GTO.
Alun feikkirataa (joka siis mahdollistaa vähän kummallisemmat ratapalikat) ei saa käyttää hyväksi, vaan kisa on tarkoitus käydä pidemmällä radalla, jonka saa toki ajaa miten parhaaksi näkee. Maalissa tulee penaltya 0.24 sekuntia, joka lisätään kilpailuaikaan.

Ajakaa siis ensimmäisen hypyn jälkeen suoraan. Radan näkee kokonaisuudessaan tässä kuvassa. Älä tallenna rataa stuntsin omassa editorissa, sillä se ei aukea sen kautta oikein.

Pohjat 2:20.35. Enjoy!


[pieni]...oli töissä vähän ylimääräistä aikaa :D[/pieni]


(Btw, jos jollain on kraateriin kikkoja mitkä eivät näy tuossa replayssa, niin postatkaa ihmeessä.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#206 • • liikkuva muna an egg on the move

Juhgu, 26.5.2006 06:04:
Nonih.

1. Juhgu 1:25.20
2. T3k 1:27:20
3. Alekki 1:27.50
4. Blender 1:28.60
5. Nikke 1:30.75
6. Jiimo 1:32.90
7. Caro² 1:41.30
8. Skid Vicious 2:00.30

---

Replay, highscore ja seuraava rata tästä linkistä.

koasteri1.jpg
Seuraava kilpailu ajetaan Koasterissa, joka voi saada konservatiivisemman stunttikuskin vetämään kaasujalan väärään kurkkuun. Välillä körötellään kirjaimellisesti tyhjän päällä, ja autoksikin on vielä valittu rasittavaakin rasittavampi Ferrari GTO.
Alun feikkirataa (joka siis mahdollistaa vähän kummallisemmat ratapalikat) ei saa käyttää hyväksi, vaan kisa on tarkoitus käydä pidemmällä radalla, jonka saa toki ajaa miten parhaaksi näkee. Maalissa tulee penaltya 0.24 sekuntia, joka lisätään kilpailuaikaan.

Ajakaa siis ensimmäisen hypyn jälkeen suoraan. Radan näkee kokonaisuudessaan tässä kuvassa. Älä tallenna rataa stuntsin omassa editorissa, sillä se ei aukea sen kautta oikein.

Pohjat 2:20.35. Enjoy!


[pieni]...oli töissä vähän ylimääräistä aikaa :D[/pieni]


(Btw, jos jollain on kraateriin kikkoja mitkä eivät näy tuossa replayssa, niin postatkaa ihmeessä.)



Eeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii!!! Ratojen taso tippuu eksponentiaalisesti *nauru*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#208 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

T3k, 26.5.2006 10:24:
toi on kyl aika... wtf tasoa oleva rata..
mut koitetaan.
Eikös ratojen pitänyt olla alle 2:n minuutin ajettavia?



Joo pitäis (vaikka tässähän toi extra-aika tulee sakkona).

En nyt haluais olla nihkee, mutta nää blasteroidut radat menee aika pahasti mun ymmärryksen yli. Itse melkeinpä kieltäisin ulkoisten softien käytön. Muuten liu'utaan pikkuhiljaa samaan kun noi kansainväliset turnaukset, joissa ajetaan viritetyllä indyllä (0-245 mph, 0.05s) jotain nurmikosta tehtyjä ratoja jotka on rakennettu veden päälle.

Osanottajia skabaan tuskin tällaset radat ainakaan lisää, osalla uusista pelaajista kun kuulema oli Defaultinkin läpäisy ison yrityksen takana. Tässä vieläpä oli helvetin vaikea hahmottaa missä edes pitää ajaa, ratapalikat feidas välillä alta pois ja kaukana näkyvä vesi saatto muuttua nurmikoks lähempänä.

Vanhana F1 GP2-fanina suosin siistejä "realistisia" ratoja, joissa pääsee oikeesti ottamaan autosta kaiken irti pelkäämättä että jokaisen hyppyrin takana on jyrkkä jäämutka. Kun hyppyristä mennään, niin mennään kovaa eikä jarrutella. Toi Default on pahuksen hyvä esimerkki hyvin balansoidusta radasta, samoin oli Sydney (joka etenkin ton Carreran kanssa oli helvetin koukuttava ajaa, sopi kun haarukka pupujussiin).

Itse ajoin 2:55.10, enkä aio ajaa rataa uusiksi *nauru*

Juhgu:

(Btw, jos jollain on kraateriin kikkoja mitkä eivät näy tuossa replayssa, niin postatkaa ihmeessä.)



Siis kikkoja joita et käyttänyt? Lopussa ton "siansaparon" jälkeen olevassa slopessa pystyy oikasemaan ja voittamaan ehkä sekuntin tai pari. Tosin siitä tulee tosi herkästi 18 sekuntia penaltya.

Samoin ihan lopussa pystyy oikasemaan. Ajoin ton loppupään huomattavasti (tai siis ihan vähän) sua nopeemmin, mutta alussa en saanut mitään irti tosta kuudennesta vaihteesta ja jäin siinä n. 3 sekuntia jälkeen.

kra-oiko.gif


Tosi mones edit: Päivittelen pistetilanteen illalla kun tulen kotiin, nyt pitää mennä.
Tositosi mones edit: Typoja
T3k

Posts: 1,221

#209 • • T3k semmonen

alek száhala, 26.5.2006 10:55:
---
T3k, 26.5.2006 10:24:
toi on kyl aika... wtf tasoa oleva rata..
mut koitetaan.
Eikös ratojen pitänyt olla alle 2:n minuutin ajettavia?

---


Joo pitäis (vaikka tässähän toi extra-aika tulee sakkona).

En nyt haluais olla nihkee, mutta nää blasteroidut radat menee aika pahasti mun ymmärryksen yli. Itse melkeinpä kieltäisin ulkoisten softien käytön. Muuten liu'utaan pikkuhiljaa samaan kun noi kansainväliset turnaukset, joissa ajetaan viritetyllä indyllä (0-245 mph, 0.05s) jotain nurmikosta tehtyjä ratoja jotka on rakennettu veden päälle.

Osanottajia skabaan tuskin tällaset radat ainakaan lisää, osalla uusista pelaajista kun kuulema oli Defaultinkin läpäisy ison yrityksen takana. Tässä vieläpä oli helvetin vaikea hahmottaa missä edes pitää ajaa, ratapalikat feidas välillä alta pois ja kaukana näkyvä vesi saatto muuttua nurmikoks lähempänä.

Itse ajoin 2:55.10, enkä aio ajaa rataa uusiksi *nauru*



pakko kyl vähä komppaa täs
en edes näe hyötyä tehdä noita blasteroitui ratoi... *ding*
blender

Posts: 2,552

#210 • • blender Arcade | KAIKU

T3k, 26.5.2006 10:24:
2:n minuutin ajettavia?



nii 2 minsaaha tos menee mut tulee toi sakko päälle, juhqu ilmas sen vaa väärin, siis 24 sekkaa
blender

Posts: 2,552

#212 • • Edited blender Arcade | KAIKU

alek száhala, 26.5.2006 10:55:
Itse melkeinpä kieltäisin ulkoisten softien käytön. Muuten liu'utaan pikkuhiljaa samaan kun noi kansainväliset turnaukset, joissa ajetaan viritetyllä indyllä (0-245 mph, 0.05s) jotain nurmikosta tehtyjä ratoja jotka on rakennettu veden päälle.



samaa mieltä. jatkossa siis..

aika nyt 2:09.35
Nikke

Posts: 881

#213 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
Joo vähä outo rata kieltämättä, mut näin alkuun aika 2:14:85 Tosta pystyy viel pari sekaa helposti etenkin alussa parantaa :) Continuella 2:11:65

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Juhgu

Posts: 7,921

#214 • • Juhgu Virnistelijä
Konservatiivit *nauru*

No, jos suurin osa jengistä on tuota mieltä niin tavallisempia ratoja tämän jälkeen sit. Ilmeisesti tämä kisa kuitenkin ajetaan normaalisti loppuun?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

blender

Posts: 2,552

#215 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Juhgu, 26.5.2006 13:23:
Konservatiivit *nauru*

No, jos suurin osa jengistä on tuota mieltä niin tavallisempia ratoja tämän jälkeen sit. Ilmeisesti tämä kisa kuitenkin ajetaan normaalisti loppuun?


Ajetaa vaa.

nytte 2:06.35
liikkuva muna

Posts: 2,652

#217 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Pistetilanne päivitetty

http://alek.szahala.com/stunts

Lisäilin tonne sivulle nyt myös noi säännöt. Siellä on kanssa toi kauden pituutta koskeva muutosehdotus, jonka voitte hylätä tai hyväksyä.
Juhgu

Posts: 7,921

#218 • • Juhgu Virnistelijä

alek száhala, 27.5.2006 03:45:
http://alek.szahala.com/stunts



Schumi valvoo *lmao*

Näyttää järkevältä nuo uudet säännöt. Autojahan on 11, eli jos laitettaisi 1 kisa lisää, pääsisi kaikki kaarat käyttöön.


T3k, 26.5.2006 14:07:
v**** , täs menee oikeesti hermot...
ei tämmösiä enää, meinaa ees rataa läpi päästä...


*hih*.
Suosittelen ajamaan radan kinkkiset kohdat ensin läpi continue drivingiä käyttäen, ja sen jälkeen vasta ns. kilpailuajan. Siten säästyy muutamalta hermoromahdukselta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Nikke

Posts: 881

#219 • • Nikke Robodisco / Techmu
Toi viimonen mutka on harvinaisen v-mäinen. Parantel 2:13:45 ja contiunella 2:10:00

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

liikkuva muna

Posts: 2,652

#220 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Juhgu, 27.5.2006 13:19:
---
alek száhala, 27.5.2006 03:45:
http://alek.szahala.com/stunts
---


Schumi valvoo *lmao*

Näyttää järkevältä nuo uudet säännöt. Autojahan on 11, eli jos laitettaisi 1 kisa lisää, pääsisi kaikki kaarat käyttöön.



Tähän mennessä: 3 YEA - 0 NAY

Eli varmaan pistetään yks skaba lisää. Tuskin kukaan vastustaa.