Ja en itse polta, mutta mielestäni olis ihan hyvä että olis laillista.
124 posts, 7 pages, 51,740 views
enkeliina, 12.4.2006 12:51:
Olin ahdasmielinen ja vanhanaikainen, punaista.
Tuikkari, 11.4.2006 22:25:
ihmiset varmaankin ois ratin takana useemmin vähän pöllyssä.
Garo, 11.4.2006 22:10:
Joo, ääni annettu punaiselle napille. Juuri tämänkaltaiset threadit saa klubiscenen näyttämään huumemyönteiseltä.
- Garo
peepe, 12.4.2006 10:43:
---
Okei. Mä luulin ettei kasveja saa lainkaan kasvattaa. Mutta hieman tuntuu et jos laittaisin useamman kasvin kasvamaan, eikä olis mitään tuotoksia, ja poliisisedät tulis vierailulle, niin kyllä siinä varmaan joutuis selittelemään...
mikkihiiri, 12.4.2006 12:56:
---
Milloin taantumuksellisuudesta on tullut asia, jolla pröystäillään?
Rujo Mutantti, 12.4.2006 13:00:
Painoin, armageddon nappia. Kohta pläjähtää, moippa vaan kaikille.
Kävin tässä ruokatunnilla mielenkiinnosta ostamassa iltalehden, ihan vain sen takia, että näkisin millaista juttua tämä äänestys ja mahtavaksi paisunut keskustelu on itse lehdessä herättänyt. En kyllä yllättynyt ollenkaan kun lehti ei ollut edes julkaissut äänestyksen tulosta! Ettei vain päätoimittaja olisi pelästynyt äänestyksen "väärästä" tuloksesta!
Tässä vaiheessa täytyy kuitenkin kiittää iltalehteä että ylipäänsä otti näinkin tabun aseman Suomessa saaneen aiheen keskusteltavaksi. Jotenkin vaan jäi ihmetyttämään miksi lehti päätti jättää tämän julkaisematta... olisi nimittäin korkea aika herätellä Suomessa laajempaa keskustelua kannabiksesta ja varsinkin toimimattomasta huumevalistuksesta, joka mielestäni vain kannustaa nuorisoa käyttämään kaiken maailman päihteitä.
Toivottavasti joskus päästään näistäkin asioista puhumaan kuin aikuiset konsanaan jatkuvan hyssyttelyn ja kieroon katsomisen sijaan. Koittakaa ihmiset ymmärtää, että nykyinen malli ei voi enää jatkua kovin pitkään, valtion rahoja tuhlataan turhaan kansalaisten vainoamiseen ja tehottomaan päihde"valistukseen". Päättäjätkin saisivat hieman kuunnella mitä kansalaisilla on asiasta sanottavanaan, ei tätä aihetta voi loputtomiin kuitata pelkällä olan kohautuksella!
mikkihiiri, 12.4.2006 12:56:
---
enkeliina, 12.4.2006 12:51:
Olin ahdasmielinen ja vanhanaikainen, punaista.
---
Milloin taantumuksellisuudesta on tullut asia, jolla pröystäillään?
kipzu, 12.4.2006 14:55:
meilläkin haisee koko 6 kerroksinen kerrostalo ihan ganjalle, kun jotkut alakerran viherpeukut siel kasvihuonetta pitelee.
0-scar, 12.4.2006 14:53:
---
Joo, ääni annettu punaiselle napille. Juuri tämänkaltaiset threadit saa klubiscenen näyttämään huumemyönteiseltä.
- Garo
---
Punaista, ja täysin samaa mieltä.
....hipit
Juhgu, 12.4.2006 14:53:
---
peepe, 12.4.2006 10:43:
---
Okei. Mä luulin ettei kasveja saa lainkaan kasvattaa. Mutta hieman tuntuu et jos laittaisin useamman kasvin kasvamaan, eikä olis mitään tuotoksia, ja poliisisedät tulis vierailulle, niin kyllä siinä varmaan joutuis selittelemään...
---
Siinä ei selittelyt auta vaikket olisi ikinä irroittanut siitä kasvista lehteäkään.
Android, 12.4.2006 14:57:
Ja mistä lähtien "suvaitsevaisuudesta" ja "vapaamielisyydestä" on tullut käsitteitä joita melkein pitää pakottaa muille, jos kokee, että itse elää noiden periaatteiden mukaisesti?
Suvaitsevaisuudesta on melkein tullut fasistinen käsite, jolla voidaan dissata kaikkia jotka eivät suvaitse samoja asioita kuin itse. Jotenkin mä kuvittelisin että siihen vapaamielisyyteen myös kuuluisi suvaita "vanhanaikaisia" ja "ahdasmielisiä" ihmisiä, mutta näköjään se vapaamielisyys koskeekin ainastaan tiettyjä valittuja asioita, eli niitä joita itse tukee.
Android, 12.4.2006 14:57:
Mistä lähtien "edistyksillisillä" ihmisillä on ollut yksinoikeus pröystäillä?
peepe, 12.4.2006 15:04:
---
Niin eli saako sitä nyt kasvattaa koristekasvina vai ei?
0-scar, 12.4.2006 14:53:
---
- Garo
---
Punaista, ja täysin samaa mieltä.
....hipit