Neko, 12.4.2006 13:45:
---
sxx, 12.4.2006 13:18:
Mikä siinä iTunesissa on niin kamalaa?
---
En osaa tuohon vastata, mutta jos on tottunut käyttämään ohjelmaa [laita tähän lemppariohjelmasi], niin ei sitä hevillä vaihdeta (eikä trancella, ehehhe ). Sitten on tossa formaatissa sekin, ettei kaikki kannettavat soittimet tue tuota formaattia. Tietenkään, eihän se ole sinun syysi/ongelmasi, mutta kun meillä nyt on paremminkin tuettuja formaatteja niin niitä voisi edelleen harkita IMO.
Puhut kyllä ihan asiaa, en mene tuota kieltämään.
Mutta kai sitä voi uusiakin asioita joskus testailla? Edellinen miksaus oli molempina formaatteina ja AAC:ta ladattiin vain ihan pikkuisen vähemmän kuin mp3:sta (mikä oli todella yllättävää). Kyllähän mä sen tiesin ettei kaikki tykkää, mutta pitihän se silti kokeilla
Jos olisin tässä tekemässä rahaa, niin olisin varmaan pistänykin mp3:n
onni3mk, 12.4.2006 14:03:
Mulla ei toimi päivitetyssä winampissa eikä päivitetyssä iTunesissakaan
No toi on jo aika outoa.. edit: sulta on varmaan windowsista osa codeceista kokonaan kadoksissa
OT: Ja iTunesia en siks käytä, kun mun kaikki koneella olevat biisit ei mahdu siihen, tai siis mahtuu, mut sit kun liittää iPodin kiinni, niin ne ei tietysti mahdu kaikki sinne ja sit herjaa ja ei pysty valitsee erikseen vaan niitä biisejä, mitkä sinne haluis. Kirjasto = iPod, vai oonko mä nyt tyhmänä käsittäny jotain väärin?
Joo, sulla on ne synkkausasetukset nyt väärin. Sä voit laittaa sen niin, ettei sinne iPodiin mene mitään jos et itse raahaa sinne asioita manuaalisesti.
Voi ei.. tästäpä tuli kauhea sotku