Millainen on kaunis hymy?

90 posts, 5 pages, 30,664 views

johnnytys

#21 • • johnnytys idän pikajuna

utopia, 10.4.2006 12:06:
Sellainen hymy joka tulee aidosta ilosta*hymy*

yhdyn tähän *nauru**joo*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Jone

#22 • • Jone Archibald Haddock

Reetta, 11.4.2006 17:09:
ku mä en jaksa tehdä elämästä niin vaikeeta ku monet muut. ei pidä olla asennevammanen.

Eikä sen puoleen myöskään airhead.
Cloud

#23 • • Cloud Game Freak

Jone, 11.4.2006 17:15:
---
ku mä en jaksa tehdä elämästä niin vaikeeta ku monet muut. ei pidä olla asennevammanen.

---

Paitsi jos olet tiettyjä disapiliteettä omaava. Sellaisen kun on vaikea olla olematta. :)

Mutta joo Johan oli kyssäri. Tietysti Sellainen mikä tulee oikeasti itsestään ja ilosta mieluiten.

Mutta tottakai sellaisen josta pitää tai jota pitää kauniina, tms niin sellaisen hymy on tietysti helvetinpaljon paremman näköinen kuin jonkun uglyn. Sama pätee useesti kyl ihan mies nais jutuissa. Kyllä mä katon sen hyvännäkösen naisen hymyä paljon mielummin kun jonkun miehen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Nitta

#24 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Cloud, 11.4.2006 17:32:
Tietysti Sellainen mikä tulee oikeasti itsestään ja ilosta mieluiten.

*joo*

Mutta tottakai sellaisen josta pitää tai jota pitää kauniina, tms niin sellaisen hymy on tietysti helvetinpaljon paremman näköinen kuin jonkun uglyn.

Mutta myös vähemmän kauniit kasvot on aina kauniimmat hymyn kera *hymy*
Imperial

#25 • • Imperial
ei sellasta olekaan
Nitta

#26 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Jone, 11.4.2006 17:15:
---

---

Henk.koht. koitan asiakaspalvelutyössä hymyillä asiakkaalle, useesti ei edes tarvitse yrittää. Vain kiireessä ja vitutuspäissään tulee oltua nyreänä, mikä ei tietenkään sais vaikuttaa... mut kun olen ihminen *nauru*

Hymy on osa hyvää palvelua, don't you agree?
Cloud

#27 • • Cloud Game Freak

Nitta, 11.4.2006 18:31:

Mutta myös vähemmän kauniit kasvot on aina kauniimmat hymyn kera *hymy*

On on =P Tottakai hymyilevä naama on kauniimpi kuin murjottava naama. Ellei siinä murjotuksessa ole sitten jotain eleganttia ja jotain syvää taiteellisuutta *hih*.

Mutta siis tarkoitin, että tietysti kun ihmiset ovat erilaisia ja eri ihmiset dikkaa erinäkösistä ihmisistä ni kyllä sitten on tietty hymytkin jotka miellyttää enemmän kun toiset =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

silencio

#28 • • silencio el
Aito hymy on kaunis. Sellainen mikä ulottuu silmiin asti.
Tai jopa sellainen kun vain silmät hymyilee.
Teennäiset hymyt ovatkin sitten vain kumman näköisiä irvistyksiä.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Jone

#29 • • Jone Archibald Haddock

Nitta, 11.4.2006 18:37:
Henk.koht. koitan asiakaspalvelutyössä hymyillä asiakkaalle, useesti ei edes tarvitse yrittää. Vain kiireessä ja vitutuspäissään tulee oltua nyreänä, mikä ei tietenkään sais vaikuttaa... mut kun olen ihminen *nauru*

Hymy on osa hyvää palvelua, don't you agree?

Kyllä, olen samaa mieltä siitä että on mukavampaa olla tekemisissä hymyilevien kuin takakireiden asiakaspalvelijoiden kanssa. Suurin osa semipäivittäisistä asiakaspalvelutilanteista on kuitenkin sellaisia, että mulle riittää aivan hyvin kun kummatkin osapuolet vetevät ne läpi naama peruslukemilla. Teko- ja/tai ylipirteys näkyvät helposti ja ärsyttävät ainakin mua huomattavasti enemmän kuin perusasiallinen käyttäytyminen.
silencio

#30 • • silencio el

Jone, Teko- ja/tai ylipirteys näkyvät helposti ja ärsyttävät ainakin mua huomattavasti enemmän kuin perusasiallinen käyttäytyminen.

Just ne on niitä kummallisen näköisiä irvistyksiä, jotka saa miettimään että mikä tuolla on hätänä.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

#31 • • infiana Guest
Ei ikeniä enemmän kuin hampaita kiitos... Ikenet on iso turn off.
Mun hampaat on niin kauheet etten osaa hymyillä niin että hampaat näkyy. Nuorempana oli isompi rako etuhampaiden välissä, ja siitä jäänyt hymypelko. Hymyilen kuvissa aina suu kiinni.
Fresia

#32 • • Fresia vähän outo
Sellainen, jossa silmätkin hymyilee *sydän* Ja hymykuopat on kivoja myös...

Hymyn kyl pitää olla aito, harjoitellut tekohymyt ei miellytä ollenkaan.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

#33 • • infiana Guest

*hymy*, 10.4.2006 00:14:
Mulla jääny vähän päälle tuo huulet supussa hymyileminen kun mua pilkattiin pienenä kun oli niin isot raot hampaissa mutta kaikki hymyäminen on kaunista! Lukiossa olin vuoden hymytyttö tms, pikkujuttu mut jälkeenpäin kuulostaa aika kivalle.. *hymy*

Mulla on sama juttu.
#34 • • *Mirri* Guest

sune, 11.4.2006 11:37:
Mun lapsilampaan eli minilitriksen litris *plur*

Onks seki turkkilaista syntyperää? *pepsodent* Ja mun o kyllä pakko varata oikeudet tohon minilitris -sanaan. Sille oli alunperin muutamaki vaihtoehto eli matkalitris, semilitris ja taskulitris. *nauru*
#35 • • *Mirri* Guest
Niin ja aiheeseen palatakseni, niin onhan tuolla meidän minilitriksellä todella valloittava hymy. *pihkassa*
lostgone

#36 • • lostgone
Hymy on kaunis kun ihminen ei vielä tiedä hymyilevänsä.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Nitta

#37 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Cloud, 11.4.2006 18:43:
On on =P Tottakai hymyilevä naama on kauniimpi kuin murjottava naama. Ellei siinä murjotuksessa ole sitten jotain eleganttia ja jotain syvää taiteellisuutta *hih*.

Mut se murjotus ei kyl herkistä yhtään, ainakaan itseäni, ellei se satu olemaan mielenkiintoisilla ja persoonallisilla kasvoilla *eikä*

Mutta siis tarkoitin, että tietysti kun ihmiset ovat erilaisia ja eri ihmiset dikkaa erinäkösistä ihmisistä ni kyllä sitten on tietty hymytkin jotka miellyttää enemmän kun toiset =P

En voi väittää toisin *enkeli*
sune

#38 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

*Mirri*, 11.4.2006 21:18:
---
sune, 11.4.2006 11:37:
Mun lapsilampaan eli minilitriksen litris *plur*

---

Onks seki turkkilaista syntyperää? *pepsodent* Ja mun o kyllä pakko varata oikeudet tohon minilitris -sanaan. Sille oli alunperin muutamaki vaihtoehto eli matkalitris, semilitris ja taskulitris. *nauru*

No tietty on, kyllähän sen huomaa eksoottisista kasvonpiirteistä *vink* *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

enkeliina

#39 • • enkeliina kiksurinsessa
Monet hymyt ovat kauniita, mutta itselleni täydellisen hymyn näkee silmistä.
Kun silmät hymyilevät, on hymy varmasti aito. Lämmin hymy ja pehmeät, kauniit hymyilevät huulet sulattavat tämän tytön. *pihkassa*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

Grizzley

#40 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

*Mirri*
Ja mun o kyllä pakko varata oikeudet tohon minilitris -sanaan. Sille oli alunperin muutamaki vaihtoehto eli matkalitris, semilitris ja taskulitris. *nauru*

Mitäs täällä varaillaan, son mun!! *grr* ...siis taskulitris *nauru*

--
Signature summarily executed for treason