Millainen on kaunis hymy?

90 posts, 5 pages, 29,850 views

oooo

Posts: 1,249

#62 • • Edited oooo
Kullan hymy *hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#64 • • hallucinogen Edain
morden1.gif

Rehellisen miehen hymy ;D

--
pikku-*possu*

anis

Posts: 2,451

#65 • • anis

Kuukunen, 9.4.2006 22:50:
Mä hymyilen ihan liikaa...silleen että jotkut miehet luulee että mä olen kiinnostunut vaikka en olisikaan. Hymyilen vaikka olisin surullinen tai vituttaisi. Se on vaan jotenkin mun syntymäilme. Haluaisin oppia kylmän katseen jolla voisin mulkoilla epäkiinnostavia ja typeriä ihmisiä, mutta ei niin ei.



Mulla sama ongelma.. Tai kaikki sanovat, että flirttailen kaikille enkä edes itsekään huomaa sitä. Olen vain oma itseni. Mutta kyllä se kylmä katsekin onnistuu tarpeen tullen *vink*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

anis

Posts: 2,451

#66 • • anis

Reetta, 11.4.2006 17:09:
---
äm, 11.4.2006 11:21:
---
Reetta, 10.4.2006 12:16:


omakohtaisena kokemuksena voin kertoa oltuani yli kolme vuotta kaupan kassalla että oli todella päiviä jolloin hymy oli hyytyä,mutta...koskaan en antanut sen lannistaa hymyä,koska oli niin paljon ihania asiakkaita jotka sai hymyn takaisin. *pepsodent*


---


Ei millään pahalla, mutta täytyy olla vähän yksinkertainen, jos hymyilee kolme vuotta kassalla.

Eihän ihminen hymyile vapaa-ajallaankaan koko aikaa, miks hitossa sitä hymyilisi töissä koko vuoron ajan?
Kassalla saa sitäpaitsi lähinnä vaan paskaa niskaansa. Olet onnellinen, jos et sitä huomannut.
Kyllä niille siedettävämmille asiakkaille voi sen (väkinäisen) hymyn vääntää naamalle, mutta ei yleisesti paljon hymyilytä, kun joku somali jättää puolet tavaroistaan (yleensä pakasteita) kassalle, kun sen rahat ei riitä, tai joku mummo vaahtoo, kun huomaa kassalla, että ottamansa kahvipaketti onkin pannujauhatusta suodatinjauhatuksen sijasta, ja sehän on TIETYSTI kassatytön vika.

Ja itse kysymykseen: kaunis hymy on aito. Ei mikään teennäinen "jee, kun on kivaa vetää tässä näitä ostoksia edestakas "piip" hih, laite sano "piip"! Ja taas "piip", vähäks mulla on kivaa ja toikin asiakas on varmaan tosi mukava. Tää on ihan paras työ, en vaihtais ikinä!"


Tsekkaa Asiakas on aina väärässä. Rasti kohdat, joiden jälkeen itse hymyilit vielä onnellisena. *vink*

---


ku mä en jaksa tehdä elämästä niin vaikeeta ku monet muut. ei pidä olla asennevammanen.



WORD! Parhaat bileet on oman pään sisällä :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

asdf

Posts: 3,155

#67 • • asdf
m19_jpg.jpg

Täydellinen mies ja hymy.
Avernian

Posts: 7,451

#69 • • Avernian Kerettiläinen

hallucinogen, 17.9.2006 23:20:
morden1.gif

Rehellisen miehen hymy ;D



*reps* näin aamutuimaan!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#70 • • Dementation wednesday?
Aito!

Oon monesti kuullut että sillä ja tolla ei oo kaunis hymy kun näkyy hampaat tai ikenet tai suu on hiukan vino tai hymykuopat vääränlaisia jne jne jen... Enkä oo koskaan ymmärtänyt.

Onnellinen ja iloinen ihminen näyttää kauniilta. Ei siitä mihinkään pääse, eikä siihen vaikuta mikään noin pieni juttu. Aito hymy *sydän*

Eli älköön kukaan hävetköön hymyään tai nauruaan *plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

TanyaK

Posts: 745

#72 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa
Kaunis hymy on aito ja pakottamaton. Mut jos nyt jollain on vaikeuksia hmyillä niin suosittelen seuraavaa toimenpidettä Uusitalon ohjeiden mukaisesti:

Ota kaksi klemmaria ja kaksi kuminauhaa. Liitä toisiinsa kuvan mukaan..ja asenna.
TanyaK

Posts: 745

#73 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa
Lopputulos näyttää jotakuinkin tältä:
Fyrisch

Posts: 4,525

#74 • • Edited Fyrisch
<3

cuteli7.gif

edit: linkki kuntoon
r0n

Posts: 2,258

#78 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Aito.

--
6er reihe

kilobitti

Posts: 2,419

#79 • • kilobitti 1-2-3 techno
eipä siihen niin paljon muuta tarvi, kuin että siitä huokuu aito ilo.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993