D, 8.4.2006 19:38:
---
Paikan imagolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ketään ei kiinnosta
huonot (tai tuntemattomat) dj:t.
---
xD Ihan hyvä läppä kyl.
Joo, wöörd! Plur!
68 posts, 4 pages, 8,436 views
---
---
xD Ihan hyvä läppä kyl.
---
---
xD Ihan hyvä läppä kyl.
D, 8.4.2006 19:43:
Nojuu toki, meillähän on tossa Morillo signattu ensi kuusta eteenpäin
residentiksi ja Tenaglia toiseksi. Jepjep.
D, 8.4.2006 19:47:
---
.... törmää tuttuihin.
---
Niin nimenoman tää on se juttu, miten sais mestoille muutakin
jengia kun ne 20 vakioklubittajaa.
D, 8.4.2006 19:55:
---
Sitten on vika markkinoinnis/mainostamisessa. Tai et konemuusikoil/bilettäjil ei oo kauheasti kavereita=)
---
Mahdollisesti näin on. Markkinointia voisi vielä täsmentää ja
tehostaa mahdollisuuksien rajoissa toki lisää. Paikallahan on
tunnetusti "ikävä" imago, johon pitäs puuttua.
Tontsis,
Paskat. Se nyt on ihan sama, missä sitä klubia pidetään. Sitä on tehty Lahessa irkkubaarissa, brittibaarissa, High Hillissä, Torvessa ja ties missä urheilubaareissa menestyksekkäästi. Paikan imagolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ketään ei kiinnosta huonot (tai tuntemattomat) dj:t.
Mun 5ct ja koko rahalla.
COBALT, 8.4.2006 20:31:
Bullshit!
Imago ja imago... Korvien välistä se on kiinni! Jokainen voi ihan itse tehdä omia päätöksiään missä/miten hippailee...!!!
Itketään täällä forum'illa tai sitten Divan tai Onnelan nurkkapöydässä ku on niin surkeeta sitä ja surkeeta tätä...!
Loppujen lopuksi homma on simppeli: Kysyt itseltäsi mitä sä haluat ja kävelet Kandyn ovesta sisälle ja se on siinä!
Vaihtoehtona on jatkaa itkemistä...
Tää ihan rakentavana joskin vähän kärkevänä kommenttina. :)
Meitsin motto ihan niinku tossa alla seisoo: "Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä"!
mayah, 8.4.2006 13:21:
superkiitokset illulle ja Juhgulle jotka jakso painaa loppuun asti lattialla meidän kanssa Diffas-shown aikana
TemeZ, 8.4.2006 20:43:
---
COBALT, 8.4.2006 20:31:
Bullshit!
Imago ja imago... Korvien välistä se on kiinni! Jokainen voi ihan itse tehdä omia päätöksiään missä/miten hippailee...!!!
Itketään täällä forum'illa tai sitten Divan tai Onnelan nurkkapöydässä ku on niin surkeeta sitä ja surkeeta tätä...!
Loppujen lopuksi homma on simppeli: Kysyt itseltäsi mitä sä haluat ja kävelet Kandyn ovesta sisälle ja se on siinä!
Vaihtoehtona on jatkaa itkemistä...
Tää ihan rakentavana joskin vähän kärkevänä kommenttina. :)
Meitsin motto ihan niinku tossa alla seisoo: "Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä"!
---
jos toi liittyi mun kommenttiin niin mä en kyl käy onnelassa tai divassa .. lähinnä himassa oon, mut tosiaan minusta tuo alottelupaikanmaine vaan toteutuu edelleenkin, kun aina kaikki sanoo että "alkuillasta oli jonkin verran, loppuillasta ei ollut" vai miten se pitäisi sitten tulkita
COBALT,
Ei ollu hlökohtaisesti sulle, vaan yleisesti monille, kenen kanssa olen aiheesta keskustellut...! Piis!
gerry, 9.4.2006 03:49:
Joten ei syytä huoleen... Nautitaan niin kauan kun sitä on tarjolla.
COBALT, 9.4.2006 04:16:
---
gerry, 9.4.2006 03:49:
Joten ei syytä huoleen... Nautitaan niin kauan kun sitä on tarjolla.
---
Ei nautita mistään valmiista vaan punnerretaan täysillä vaan eteenpäin!!! :)
Juhgu, 8.4.2006 21:49:
Näistä (ainaisista) keskusteluista saa sen kuvan, että kandyclubissa soitetaan viikosta toiseen musiikkia tyhjälle salille. Olenko mä yksin mielipiteeni kanssa tai sattunut vain sopivina iltoina paikalle, kun mun mielestä siellä on viimeisiä tunteja lukuunottamatta yleensä ihan riittävästi, välillä varsin hyvinkin jengiä? (Siis Lahden realiteetit huomioonottaen.)