Kandy_Club // pres. Mayah b2b Onni (Extrapitkä Yyberjuustokiksusetti)

68 posts, 4 pages, 7,819 views

COBALT

Posts: 1,407

#41 • • COBALT akitaattori

D, 8.4.2006 19:38:
---

Paikan imagolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ketään ei kiinnosta
huonot (tai tuntemattomat) dj:t.

---


xD Ihan hyvä läppä kyl.



Joo, wöörd! Plur!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

m1kk3

Posts: 5,560

#42 • • m1kk3 no-life

D, 8.4.2006 19:38:
---

Paikan imagolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ketään ei kiinnosta
huonot (tai tuntemattomat) dj:t.

---


xD Ihan hyvä läppä kyl.



eiku teidän pitää hommata diitsei tiesto tai armani van buureni soittamaan sinne ni sit tulee jengiä!!½1

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

:D

Posts: 3,707

#43 • • :D

[
eiku teidän pitää hommata diitsei tiesto tai armani van buureni soittamaan sinne ni sit tulee jengiä!!½1



Nojuu toki, meillähän on tossa Morillo signattu ensi kuusta eteenpäin
residentiksi ja Tenaglia toiseksi. Jepjep.
m1kk3

Posts: 5,560

#44 • • m1kk3 no-life

D, 8.4.2006 19:43:
Nojuu toki, meillähän on tossa Morillo signattu ensi kuusta eteenpäin
residentiksi ja Tenaglia toiseksi. Jepjep.



onks ne jotain HUOSE-deejiitä :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

gerry

Posts: 979

#45 • • gerry
Minun mielestä vidan imagossa ei oo mitään vika... Ainut on et tuuppaa olee iltaisin turhankin hiljainen mut mahtuupahan aina istumaan:) Ja aina on tuttuja mestoilla... Ainut baari lahdes johon voi mennä vaik ihan yksin ja törmää tuttuihin.

--
by B.C.S

gerry

Posts: 979

#47 • • Edited gerry

D, 8.4.2006 19:47:
---
.... törmää tuttuihin.

---


Niin nimenoman tää on se juttu, miten sais mestoille muutakin
jengia kun ne 20 vakioklubittajaa.



Sitten on vika markkinoinnis/mainostamisessa. Tai et konemuusikoil/bilettäjil ei oo kauheasti kavereita=)

--
by B.C.S

:D

Posts: 3,707

#48 • • :D

Sitten on vika markkinoinnis/mainostamisessa. Tai et konemuusikoil/bilettäjil ei oo kauheasti kavereita=)


Mahdollisesti näin on. Markkinointia voisi vielä täsmentää ja
tehostaa mahdollisuuksien rajoissa toki lisää. Paikallahan on
tunnetusti "ikävä" imago, johon pitäs puuttua.
gerry

Posts: 979

#49 • • gerry

D, 8.4.2006 19:55:
---
Sitten on vika markkinoinnis/mainostamisessa. Tai et konemuusikoil/bilettäjil ei oo kauheasti kavereita=)

---

Mahdollisesti näin on. Markkinointia voisi vielä täsmentää ja
tehostaa mahdollisuuksien rajoissa toki lisää. Paikallahan on
tunnetusti "ikävä" imago, johon pitäs puuttua.



Vidalle kotisivut!? Pyöriihän siellä eräs webbikoodari;) Sit tietenkin markkinointia, eikä kaiken markkinoinnin tarvii olla ees kallista... Paljon saadaan jo talkootyöllä aikaiseksi mikäli siis kiinnostusta jengillä vaan moiseen on...

--
by B.C.S

TemeZ

Posts: 486

#50 • • TemeZ

Tontsis,

Paskat. Se nyt on ihan sama, missä sitä klubia pidetään. Sitä on tehty Lahessa irkkubaarissa, brittibaarissa, High Hillissä, Torvessa ja ties missä urheilubaareissa menestyksekkäästi. Paikan imagolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ketään ei kiinnosta huonot (tai tuntemattomat) dj:t.

Mun 5ct ja koko rahalla.



joo, niitä on tehty noissa paikoissa joskus, mutta paikan imago ja sen toimivuus yleensä katsotaan sen hetkisten reaaliteettien valossa. lähinnä se että paikka tyhjenee kun sitä pidetään "aloittelupaikkana" ja kaikki muu.. tai sitten vaan puhun miksi minä en käy siellä joka pe/la
COBALT

Posts: 1,407

#51 • • Edited COBALT akitaattori
Bullshit!
Imago ja imago... Korvien välistä se on kiinni! Jokainen voi ihan itse tehdä omia päätöksiään missä/miten hippailee...!!!
Itketään täällä forum'illa tai sitten Divan tai Onnelan nurkkapöydässä ku on niin surkeeta sitä ja surkeeta tätä...!
Loppujen lopuksi homma on simppeli: Kysyt itseltäsi mitä sä haluat ja kävelet Kandyn ovesta sisälle ja se on siinä!
Vaihtoehtona on jatkaa itkemistä...
Tää ihan rakentavana joskin vähän kärkevänä kommenttina. :)

Meitsin motto ihan niinku tossa alla seisoo: "Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä"!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

TemeZ

Posts: 486

#52 • • TemeZ

COBALT, 8.4.2006 20:31:
Bullshit!
Imago ja imago... Korvien välistä se on kiinni! Jokainen voi ihan itse tehdä omia päätöksiään missä/miten hippailee...!!!
Itketään täällä forum'illa tai sitten Divan tai Onnelan nurkkapöydässä ku on niin surkeeta sitä ja surkeeta tätä...!
Loppujen lopuksi homma on simppeli: Kysyt itseltäsi mitä sä haluat ja kävelet Kandyn ovesta sisälle ja se on siinä!
Vaihtoehtona on jatkaa itkemistä...
Tää ihan rakentavana joskin vähän kärkevänä kommenttina. :)

Meitsin motto ihan niinku tossa alla seisoo: "Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä"!



jos toi liittyi mun kommenttiin niin mä en kyl käy onnelassa tai divassa *nauru* .. lähinnä himassa oon, mut tosiaan minusta tuo alottelupaikanmaine vaan toteutuu edelleenkin, kun aina kaikki sanoo että "alkuillasta oli jonkin verran, loppuillasta ei ollut" vai miten se pitäisi sitten tulkita
illusion

Posts: 1,061

#53 • • illusion team-sauna :D

mayah, 8.4.2006 13:21:
superkiitokset illulle ja Juhgulle jotka jakso painaa loppuun asti lattialla meidän kanssa Diffas-shown aikana *hihu*



Voi Maija mussu*hali* oisin tullu jo aiksemmin sinne tanssii,mut Aki juotti sitä colaa*plur* ja Martina pyyti sinne pöydän äärelle istuu*hali*. Mutta tultiinhan sit sieltä tanssiikkin, ja siinähän se loppu 1,5-tuntii menikin*hihu*
COBALT

Posts: 1,407

#54 • • COBALT akitaattori

TemeZ, 8.4.2006 20:43:
---
COBALT, 8.4.2006 20:31:
Bullshit!
Imago ja imago... Korvien välistä se on kiinni! Jokainen voi ihan itse tehdä omia päätöksiään missä/miten hippailee...!!!
Itketään täällä forum'illa tai sitten Divan tai Onnelan nurkkapöydässä ku on niin surkeeta sitä ja surkeeta tätä...!
Loppujen lopuksi homma on simppeli: Kysyt itseltäsi mitä sä haluat ja kävelet Kandyn ovesta sisälle ja se on siinä!
Vaihtoehtona on jatkaa itkemistä...
Tää ihan rakentavana joskin vähän kärkevänä kommenttina. :)

Meitsin motto ihan niinku tossa alla seisoo: "Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä"!

---


jos toi liittyi mun kommenttiin niin mä en kyl käy onnelassa tai divassa *nauru* .. lähinnä himassa oon, mut tosiaan minusta tuo alottelupaikanmaine vaan toteutuu edelleenkin, kun aina kaikki sanoo että "alkuillasta oli jonkin verran, loppuillasta ei ollut" vai miten se pitäisi sitten tulkita



Ei ollu hlökohtaisesti sulle, vaan yleisesti monille, kenen kanssa olen aiheesta keskustellut...! Piis!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

TemeZ

Posts: 486

#55 • • Edited TemeZ

COBALT,

Ei ollu hlökohtaisesti sulle, vaan yleisesti monille, kenen kanssa olen aiheesta keskustellut...! Piis!



joo, mult kyl tulee rispektiä sille että joku jaksaa yrittää.

mut se tässä kaupungissa on sieltä jostain että vaikka kuinka yrittäis ja tekis ja tekis kuperkeikkoja ja ties mitä niin silti ei aina onnaa.. toivottavasti tää ny lähtis tästä ennen ku kukaan ei enää jaksa yrittää!

pitäs kyl saada ne massatki suuntaamaan jollain koukulla tonne, ei nimittäin voi pistää kaikkee "bilettäjien" harteille, niitä tässä kaupungissa ei kuitenkaan niin paljon ole että niillä pärjäisi
Juhgu

Posts: 7,921

#56 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Näistä (ainaisista) keskusteluista saa sen kuvan, että kandyclubissa soitetaan viikosta toiseen musiikkia tyhjälle salille. Olenko mä yksin mielipiteeni kanssa tai sattunut vain sopivina iltoina paikalle, kun mun mielestä siellä on viimeisiä tunteja lukuunottamatta yleensä ihan riittävästi, välillä varsin hyvinkin jengiä? (Siis Lahden realiteetit huomioonottaen.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

gerry

Posts: 979

#57 • • Edited gerry
No ei syytä huoleen... Lavidan omistajat ovat laskelmoivaa porukkaa jotka etenevät hitaasti sekä varmasti, tietävät mitä duunavat eivätkä ala mekkaloimaan jollei bisnes ota heti tuulta siipien alle...;) Onhan selvä ettei kaikki uusi mene heti vaan syntyy ajan saatos.

Ei meidän tarvii miettiä miten sinne saa lisää porukkaa tai millainen "imago" sillä on:D Sitä varten ovat noi fiksut tietäjät siellä jotka tietävät tarkalleen mitä tekevät;) joten ota säkin Clobalt ihan iisisti...

Joten ei syytä huoleen... Nautitaan niin kauan kun sitä on tarjolla.

--
by B.C.S

COBALT

Posts: 1,407

#58 • • COBALT akitaattori

gerry, 9.4.2006 03:49:


Joten ei syytä huoleen... Nautitaan niin kauan kun sitä on tarjolla.



Ei nautita mistään valmiista vaan punnerretaan täysillä vaan eteenpäin!!! :)

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

TemeZ

Posts: 486

#59 • • TemeZ

COBALT, 9.4.2006 04:16:
---
gerry, 9.4.2006 03:49:


Joten ei syytä huoleen... Nautitaan niin kauan kun sitä on tarjolla.

---


Ei nautita mistään valmiista vaan punnerretaan täysillä vaan eteenpäin!!! :)




aivan, meinasin jo todeta että kyllä se jonku pitää tehdä sen asian eteen..
COBALT

Posts: 1,407

#60 • • COBALT akitaattori

Juhgu, 8.4.2006 21:49:
Näistä (ainaisista) keskusteluista saa sen kuvan, että kandyclubissa soitetaan viikosta toiseen musiikkia tyhjälle salille. Olenko mä yksin mielipiteeni kanssa tai sattunut vain sopivina iltoina paikalle, kun mun mielestä siellä on viimeisiä tunteja lukuunottamatta yleensä ihan riittävästi, välillä varsin hyvinkin jengiä? (Siis Lahden realiteetit huomioonottaen.)



Silloin joskus taannoin kun Vidan musa ja meininki oli pelkkää Britneytä, kävijämäärät olivat alle puolet nykyisestä, joten nykyinen suunta on varsin oikea! Yhteistyöllä saadaan kyllä mesta rokkaamaan siihen oikeaan suuntaan!!! Valintoja vain...!!! :)

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!