Kandy_Club // pres. Mayah b2b Onni (Extrapitkä Yyberjuustokiksusetti)

68 posts, 4 pages, 7,816 views

Saara

Posts: 1,954

#21 • • Saara #2970

mayah, 7.4.2006 23:37:
---
Saara, 7.4.2006 23:36:
No shit Sherlock?
---
Eiku oikeesti ollaan TÄÄLLÄ. Niinku konkreettisesti istutaan just onnikolmosen kanssa Lavidassa :D



Ajattelin muutenkin, et jos soitat täällä, niin kai olet myös paikalla, vai laitetaanko nauha pyörimään?

:DD

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Saara

Posts: 1,954

#23 • • Edited Saara #2970

mayah, 7.4.2006 23:40:
---
Saara, 7.4.2006 23:39:
Ajattelin muutenkin, et jos soitat täällä, niin kai olet myös paikalla, vai laitetaanko nauha pyörimään?

:DD
---
Laita vaan, oon a) tyttö b) blondi c) turusta.



OK!

(sama tääl mut c) espoosta)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

gerry

Posts: 979

#24 • • gerry

mayah, 7.4.2006 23:37:
---
Saara, 7.4.2006 23:36:
No shit Sherlock?

---


Eiku oikeesti ollaan TÄÄLLÄ. Niinku konkreettisesti istutaan just onnikolmosen kanssa Lavidassa :D



vaikea arvata:D

--
by B.C.S

gerry

Posts: 979

#27 • • gerry
Tunnetusti olin taas kipeä joten en mestoille päässy.

--
by B.C.S

gerry

Posts: 979

#29 • • gerry

T-mu, 8.4.2006 10:58:
Hauskaa oli! mutta missä ihmeessä luuraa kaikki ihmiset????



plääh... eiks siel vieläkää ollu ketää...? No mikä vittu se on et kaikki pyörii onnelas tai divas.....*ding*

--
by B.C.S

Lauruska

Posts: 821

#30 • • Lauruska nihkee
En ees tienny tämmösistä! YHYY
Kolera

Posts: 4,256

#31 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Lauruska, 8.4.2006 12:45:
En ees tienny tämmösistä! YHYY


Varmaa seurataa juttujudui!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#32 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tohon ihmisten luuraamisee voipi sanoa et ennen siellä kuulemma soi kaupungin paras musa mut paska paikka nyt se on vaan paska paikka =P eli nyt siellä soitetaan dägädägää perjantaisin JA lauantaisin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

COBALT

Posts: 1,407

#33 • • COBALT akitaattori

Lauruska, 8.4.2006 12:45:
En ees tienny tämmösistä! YHYY



Lauruska pikkuinen!

Kertaus on opintojen äiti: Lahdessa on kuppila nimeltä La Vida, jossa pyörii Kandy_Club JOKA PERJANTAI JA LAUANTAI. Aina hyvä musa ja artistit. AINA HALVIMMAT juomat ja sis. pääsy!

Kiitos tytöille deejiikoppiin! Musiikki oli aivan vimosen päälle maistuvaa ja tytöt ihanei! Väänsitte ihan niinku aivan väkisin sen populan tanssilattialle, se oli kova juttu se! Propsit!
Hyvin on Onnille menny Maijan oppi perille, way to go! Lisää keikkaa pimulle justiinsa!!!

-Aki-

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

onni3mk

Posts: 3,973

#34 • • onni3mk Onni on.
Jospa mäkin nyt sit omat kiitokset sanoisin. Oli aika muksaa, alku kauhusta huolimatta *vink* Porukkaa ois tietty voinu olla enemmänkin, mut taidettiin me Maijan kanssa jopa kymmenen ihmistä lattialle saada yhdessä vaiheessa *hihu*

Ja Maijalta jopa tultiin toivomaan, harmi, ettei ollu just sitä levyä mukana *nauru*

Et tota, kiitos vaan lahtelaisille *hali*

--
Onni on.

Juhgu

Posts: 7,921

#35 • • Edited Juhgu Virnistelijä
*igor*
Olipas muikea konemusiikkispektaakkeli taas Lahdessa, varsinkin ulkomaiset starat vetivät hyvää settiä. Valillä kyllä alkoi ottaa päähän se kun jengiä oli niin helvetisti että tanssilattialle ei meinannut mitenkään mahtua, mutta toisaalta onhan se hyvä että konemusa kiinnostaa ihmisiä noin paljon.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

TemeZ

Posts: 486

#36 • • TemeZ

Juhgu, 8.4.2006 18:21:
*igor*
Olipas muikea konemusiikkispektaakkeli taas Lahdessa, varsinkin ulkomaiset starat vetivät hyvää settiä. Valillä kyllä alkoi ottaa päähän se kun jengiä oli niin helvetisti että tanssilattialle ei meinannut mitenkään mahtua, mutta toisaalta onhan se hyvä että konemusa kiinnostaa ihmisiä noin paljon.



ootko nyt varma että konemusan kiinnostavuus on se syy miksei tuolla käy ihmisiä (käänteisesti)? tästä ollaan kyllä keskusteltu aiemmin, mutta luulen edelleen paikan imagon olevan se syy (tämä on vaan minun nöyrä mielipiteeni)

kyl se siitä
Juhgu

Posts: 7,921

#37 • • Juhgu Virnistelijä

TemeZ, 8.4.2006 18:56:
---
ootko nyt varma



No en mä syitä tiedä, kunhan louskutin leukojani :) En myöskään tiedä millainen imago Vidalla on. Mutta olihan siellä jengiä, aamua kohden vaan taas tyhjeni.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#38 • • RiD Nukemi
varsin sumuiset kemut :X

kivaa oli!

--
*super* *possu*

gerry

Posts: 979

#39 • • gerry

TemeZ, 8.4.2006 18:56:
---
Juhgu, 8.4.2006 18:21:
*igor*
Olipas muikea konemusiikkispektaakkeli taas Lahdessa, varsinkin ulkomaiset starat vetivät hyvää settiä. Valillä kyllä alkoi ottaa päähän se kun jengiä oli niin helvetisti että tanssilattialle ei meinannut mitenkään mahtua, mutta toisaalta onhan se hyvä että konemusa kiinnostaa ihmisiä noin paljon.

---


ootko nyt varma että konemusan kiinnostavuus on se syy miksei tuolla käy ihmisiä (käänteisesti)? tästä ollaan kyllä keskusteltu aiemmin, mutta luulen edelleen paikan imagon olevan se syy (tämä on vaan minun nöyrä mielipiteeni)

kyl se siitä



Toki kestää hetken ennen ku jengi tajuaa et se on nykyään konemusapaikka eikä mikä hiphop mesta jne.. Joten jos konemusa kiinnostaa ja alaa seuraa tietää kyllä et v loppuisin kannattaa olla paikalla!

Pojat vaan päättivät perustaa Kandy clubin juuri ku meikä meni inttiin, ja tietenkin mun säkällä juuri kun sieltä pääsen samat pojat huomaavat ettei se kannatakkaa ja siitä duunataan joku hevimesta=)

--
by B.C.S