Kandy_Club // pres. Mayah b2b Onni (Extrapitkä Yyberjuustokiksusetti)

68 posts, 4 pages, 7,808 views

Raver71

Posts: 3,605

#61 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Itse saavun aina paikalle kun siellä on edes vähän jotenkin kiinnostavaa esiintyjää. Tai jos open decks niin silloin varmaan fiiliksen mukaan. Parhaani yritän että siellä tulee käytyä kun kykenee. Niin kuin Aki on varmaan huomannut. Iso respect työlle mitä teet! Ja tuen toimintaa mahdollisuuksien mukaan... Nyt uni... Vihdoinkin...
COBALT

Posts: 1,407

#62 • • COBALT akitaattori

Raver71, 9.4.2006 04:25:
Itse saavun aina paikalle kun siellä on edes vähän jotenkin kiinnostavaa esiintyjää. Tai jos open decks niin silloin varmaan fiiliksen mukaan. Parhaani yritän että siellä tulee käytyä kun kykenee. Niin kuin Aki on varmaan huomannut. Iso respect työlle mitä teet! Ja tuen toimintaa mahdollisuuksien mukaan... Nyt uni... Vihdoinkin...



Et ollut tänäänkään mestoilla, hehee...!!! ;) Kunhan puhut Hullu...!!! *hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#64 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Tontsis, 10.4.2006 09:20:
---
D, 8.4.2006 19:43:
---

eiku teidän pitää hommata diitsei tiesto tai armani van buureni soittamaan sinne ni sit tulee jengiä!!½1

---


Nojuu toki, meillähän on tossa Morillo signattu ensi kuusta eteenpäin
residentiksi ja Tenaglia toiseksi. Jepjep.

---


Tätähän mä taas tarkotinkin. Diffaksellakin enemmän kokemusta tosta mestasta kuin monella meistä, ni mikset sanois jotain viisastaki välillä etkä aina vaan yrittäis vittuilla. Ja oot muuten huono siinä.



Hyvän läpän jälkeen tulee vielä parempi läppä, mutta sitä seurasi sitten Tontsis =(

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#65 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Tontsis, 10.4.2006 09:55:
---
Steven Hoaks, 10.4.2006 09:45:

Hyvän läpän jälkeen tulee vielä parempi läppä, mutta sitä seurasi sitten Tontsis =(

---


Ja sitten sinä :D Mitä tarkoitat tolla?

Kuule poika, sä kun et ole koskaan saanut sanottua mitään, mille jaksais ees hymähtää, ni jätä toi viisastelu muille, ok? Vai oliks sulla jotain lisättävää tähän varsinaiseen keskusteluun? Siis ihan jotain keskusteltavaakin? Mielelläni jättäisin tollaset rivin urpoilut lukematta.



Lisäänpä tähän vielä *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

bates

Posts: 707

#66 • • Edited bates Tirehtööri

Tontsis, 10.4.2006 09:50:
Mutta jos miettii, mitä Mon Cherille aikoinaan tapahtui, niin paikan imagolla ei pahemmin näyttänyt olevan merkitystä, kun Nuutin asiakkaat siirtyivät sinne.



Niinno. 90-luvun puolivälin tapahtumat ei mun mielestä oo kauhean vertailukelpoisia nykypäivän tilanteeseen. Silloin ei ollut niin kauhean väliksi (vrt. nykypäivä) missä luukussa sitä diskoa pidettiin kun tapahtumia ja klubeja yksinkertaisesti oli huomattavan paljon vähemmän.

Mut joo, tää topikki on nyt kait jo aika kaukana Mayahin ja Onnin perjantain b2b muisteloista... *hymy*

--
The best way to predict the future is to invent it.

COBALT

Posts: 1,407

#68 • • Edited COBALT akitaattori
Ehkä Cobalt jättää nyt tän läpän ja keskitytään vähän positiivisempiin ajatelmiin! Ei liikaa ainakaan edistä yhteistä kulttuuria ohessa käydyn kaltainen loan heitto!

Zekatkaa kalenterista huhtikuun tulevat line-up'it ja miettikää oletteko paikalla vai mietittekö himassa tai Divassa imagokysymyksiä!

Vielä kerran kiitos Mayah'ille ja Onnille loistavasta setistä! Varmasti tulette vielä uudelleen Kandy_Clubille jos vain neideille maistuu!!!
Ja erityiskiitos niille muutamille Special-tyypeille jotka loppuillasta näytitte oikeaa asennetta tanssialattialla, tiedätte itse ketä tarkoitan!!!

Over & Out --> piis!

-Aki-

---> http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9034

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!