HOUSENATION:X Avalon Turku Kåren 8.4.2006

135 posts, 7 pages, 20,556 views

TanyaK

Posts: 745

#122 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Oli kyllä nastaa..kiitos hyvän seuran<3<3 Vielä ku olis ollu enemmän komeita miehiä :D
toma

Posts: 2,009

#123 • • toma Tototoototo

TanyaK, 11.4.2006 21:15:
Oli kyllä nastaa..kiitos hyvän seuran<3<3 Vielä ku olis ollu enemmän komeita miehiä :D


Enkö mä riittänyt :(

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

TanyaK

Posts: 745

#124 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

toma, 11.4.2006 21:24:
---
TanyaK, 11.4.2006 21:15:
Oli kyllä nastaa..kiitos hyvän seuran<3<3 Vielä ku olis ollu enemmän komeita miehiä :D

---

Enkö mä riittänyt :(



Olit niin harvoin näkösällä :DD
toma

Posts: 2,009

#125 • • toma Tototoototo

TanyaK, 11.4.2006 21:24:
Olit niin harvoin näkösällä :DD


Hyvä seivi!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

eLzKa

Posts: 87

#128 • • eLzKa Eläkeläinen ;)
Oli kyllä mahtavat bileet!! olin ensimmäistä kertaa Turussa bileissä ja varmasti aion tulla uudestaankin! *joo* Paikka ja meininki aivan mahtavia *jiihaa* *sydän*
Tezzi

Posts: 31

#130 • • Tezzi
Oli kyll mainiot bileet..*iloinen* Kåren sopii bile paikaksi loistavasti, mutt ainoana miinuksena vois nyt sanoa ton aikaisen valomerkin.. Niin ja ISO KIITOS sille ihmiselle joka löysi mun lompakon ja palautti sen baariin, pelastit todella iltani!!!

--
mäyf

Pocambo

Posts: 50

#132 • • Edited Pocambo
Bileet oli ku aikamatka menneille vuosille, joka oli ihan virkistävä muistelo:D
Illuissa ei oo tullu käytyä liian pitkään aikaan ja Tapsan setti vei lähelle fiilistä, aukinainen katto vaan puuttui:D Tähänasti vaan Björkin Kristianin spinningtunnit on ollu hyvää illujen korviketta joten Tapsan tahdit maistui kyllä.
Blues

Posts: 5,414

#133 • • Blues Koning van Afrika
Turku osaa luoda tunnelmaa :) Oli todella viihtyisää ja kiitos Kristiinalle kyydistä ja muillekin matkaseurasta..meinasi korvat särkyä alussa :D

Kuvia löytyy nyt muutamia. Katsokaa ja kommentoikaa jos haluaa.
Kiitos

http://blues.1g.fi/kuvat/13-Housenation+X+-+Avalon+8.4.2006/

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

tuidu

Posts: 2

#134 • • tuidu tuidu
oli juu todella mainiot kemut.. suurkiitokset niin järjestäjille, hyvin oli laitettu paikat koreiksi =) mahtavaa, mahtavaa!!
toki sitä pitää esiintyjiäkin kiittää, loisto vedätystä jälleen.. etenkin proteus ja nessi innoitti tulemaan paikalle, mutta angel yllätti eniten..