HOUSENATION:X Avalon Turku Kåren 8.4.2006

135 posts, 7 pages, 20,586 views

Amuck

Posts: 2,396

#21 • • Edited Amuck dub-i-dub

UzU, 16.3.2006 17:33:

Mut ehkä Hannullekkin käy niinkuin monelle muulle että ajan myötä he löytävät myös sen musiikin.



Tuskin. Jaksaa se varmaan pari vuotta käydä noissa kiksupolkkabileissä, mutta kyllä se bilevaatteiden, ekstaasin ja söpöjen poikien viehätys siitä haalistuu.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Armadance

Posts: 322

#22 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
Orkidea ja History Of Trance 1991 - 2006! *kuolaa* *sydän* *kuolaa*
Camfer

Posts: 259

#23 • • Camfer
kyllä se bileiden hohto häipyy..

mutta se tulee takaisin!! kolme vuotta taukoa ja nyt taas olen alkanu ramppaamaan bileissä. ja nää on pakko tulla katsastaa!

vielä kun pääsis fiilistelee Fenixiin joskus niin mä olen taas iloinen, ei silleen etteikö Kåren kelpais =)

im so there!
jeesboks

Posts: 4,064

#24 • • jeesboks p u p u
Nää näyttää kyl sen verran maukkailta bileitä, et eiköhän tänne tulla. *tanssittel*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

tinke82

Posts: 90

#25 • • tinke82
täällä ollaan...liputkin jo hankittu!!! :)
UzU

Posts: 2,361

#26 • • UzU [33100]

Camfer, 19.3.2006 19:37:
vielä kun pääsis fiilistelee Fenixiin joskus niin mä olen taas iloinen, ei silleen etteikö Kåren kelpais =)



Eipä taida Feenixistä mitää muuta enää jäljellä kuin ulkoseinät :) Mut ainahan saa toivoa.
tattistus

Posts: 278

#27 • • Edited tattistus Xperience Nights
Jee! Tänne kyllä pitää tulla! (ainiin joo, hehe, mullahan on jo "lippu" tänne)!
Viimeks oli kyl niin kivaa kåreneil et en aijo näitä missata, tuun vaikka pää paketissa jos jotain kummaa sattuu ennen bileit! *tirsk*

*jiihaa*
Enhän mä osaa enää kirjottaa ees! ei se mitään...
ile

Posts: 184

#28 • • ile
ei hemmetti tänne oon kyllä tulossa ihan heti :) on vähän lähempänä kotoakin ei tartte ihan mahdottoman kaukaa kävellä tai sitten meen taksilla katotaan nyt :)

mutta poliisi ja proteus mun suosikkeja :)

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

ile

Posts: 184

#29 • • ile

Bio, 15.3.2006 19:16:
---
astaroth, 15.3.2006 18:50:
no tää sitten varmaan laittaakin sen kolmannen päivän tj0-risteilyn päätteeksi. lähtee kyl varmaan henki, kun lähdetään tax free-viinan kanssa tänne lotraamaan :D

ja kårenissakaan en ole käynyt vielä kertaakaan, pitää kyllä päästä kokemaan :)

---


sä oot sit perus-kåren-kunnos :D




hahahahah en ole minäkään käynyt kertaakaan :P mutta eiköhän siellä ole melkein kaikki aika kunnos :)

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Dementation

Posts: 2,892

#30 • • Dementation wednesday?
löytyisköhän kimppakyytiläisiä, jos lähtis kotkasta näihin bileisiin ja ajais tosta PK-seudun läpi.
Innostaisko ketään tulla kyydissä?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

samlainio

Posts: 1,264

#31 • • samlainio

Homegrove, 13.3.2006 16:51:
Pitää melkein lähteä kun on kerran Diiva UG ja Lainion Samppa. Se on söpö jätkä!



No mutta kiitos Hannu! ..vaiks kyl tiedän, ettet sä oikeest tota tarkottanu... :( Tiukkaa soundia varmast ainaki diivan puoliskolla tulossa. Omast laukusta tulee löytymään tiukkaa technoo ja housee... eli techousee :D - ei tänne mitään kahvia lähetä juomaan! *känni*
bates

Posts: 707

#32 • • bates Tirehtööri
Noni. Viime viikonlopun Kaapelitehtaan bakkanaalien jälkeen onkin kiva suunnistaa Turkuun "jatkoille"... *hymy*

--
The best way to predict the future is to invent it.

Homegrove

Posts: 2,102

#33 • • Homegrove Further
Klubin jatkojen lineupista tietoa?

--
Forward thinking house music

china

Posts: 4

#35 • • china

dj darkness, 12.3.2006 16:02:
Viimekertaiset housenationit kårenilla oli kyl loistot.*aplodit*



Viimeksi kun tuli käytyä, niin illan päätähti oli Stretch & Vern ja vuosi oli 1998. ;) Tuo Orkidean setti näyttää kyllä siltä, että on melkeinpä pakko wanhankin raahautua paikalle.
Dzad

Posts: 353

#36 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Yep. Angel on taas soittamassa... eli mä on niin tanssilattialla lauantaina. wohoo. *whaat**tanssittel*

Jatkot taas aivan liian kalliit.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

ETJ

Posts: 1,229

#37 • • ETJ Failed specimen
Tänne se on sit taas näköjään tultava
HOUSENATION

Posts: 296

#38 • • HOUSENATION

Dzad, 4.4.2006 20:53:
Yep. Angel on taas soittamassa... eli mä on niin tanssilattialla lauantaina. wohoo. *whaat**tanssittel*

Jatkot taas aivan liian kalliit.



Jatkojen kulut, työntekijöiden sun muun ohellla ovat mm. vuokra. 10e hinta aamuista, JOKA SIIS SISÄLTÄÄ NARIKAN, ei mielestämme ole lainkaan paha, ottaen huomioon että kyse on sunnuntai tunneista. Aamuyöstä 05 kello (tai no meillä siellä hommat alkaa jo 03) aina kello 12 saakka päivällä ja siitä vielä roudaus päälle. Päästään nukkumaan ehkä klo 15:00 jolloin hommia on painettu edellisen päivän aamu seiskasta putkeen...

Jos yöllä olisi liikkeellä 1000 bileittäjää, laskettaisiin hinta vaikka 1-2 euroon.
Kannattaa aina suhteuttaa asiat. Suomessa tällä hetkellä useissa tapahtumissa tarjotaan (törkeän halpaan) hintaansa nähden käsittämättömän laadukasta proggista. Unohtamatta kaikkea oheis sälää, decoista alkaen.
T-Bird-

Posts: 120

#39 • • T-Bird-
Eka postaus tänne, vihdoin :-) Kyllä kesti, hih.

Jees, näyttää hyvinkin siltä että tänne ollaan tulossa. Saa tämäkin vielä luita liikkeelle *jiihaa*
Aethron

Posts: 91

#40 • • Aethron Translusidinen olento
Tänne sitten tulee varmaan poikettua. *plur*
Onhan se Kåren ihan mukava paikka.