Tripla-T, 4.4.2006 08:45:
Henkilökohtaisesti luotan enemmän historiaan ja dokumentti-elokuviin
Henkilökohtaisesti mä en taas usko noiden lähteiden puolueettomuuteen/totuudenmukaisuuteen.
Mut mä oonki sen verran hankala et en usko mihkää muuhunkaa
323 posts, 17 pages, 137,784 views
Tripla-T, 4.4.2006 08:45:
Henkilökohtaisesti luotan enemmän historiaan ja dokumentti-elokuviin
isintytto, 4.4.2006 13:05:
Hei lapset!
Tiedättekö että tämä teidän "keskustelu" loukkaa käytännössä kaikkia maailman juutalaisia ja natsien vainojen uhrien omaisia? Mitkä on teidän intressit asiassa? Totuus? Se varmasti lohduttaa niitä jotka menetti kaiken vainoissa. Te häpäisette tyhymyydellänne miljoonien ihmisten muiston. Oletteko ylpeitä itsestänne?
Jusna666, 4.4.2006 13:44:
---
Hei lapset!
Tiedättekö että tämä teidän "keskustelu" loukkaa käytännössä kaikkia maailman juutalaisia ja natsien vainojen uhrien omaisia? Mitkä on teidän intressit asiassa? Totuus? Se varmasti lohduttaa niitä jotka menetti kaiken vainoissa. Te häpäisette tyhymyydellänne miljoonien ihmisten muiston. Oletteko ylpeitä itsestänne?
---
Oot sä tai joku sun isovanhemmista tai sukulaisista kärsiny moista vääryyttä natsien vainoissa?
Tuskin. Pahoitteluni jos olen väärässä mut ei tääl nyt varmaan kauheesti sellasii käy lukee näit tekstei, jotka oikeesti on ollu millää tapaa osallisina vainoissa yms. Ja miks sä otat elämäntehtäväkses pitää jonku porukan puolia vittuilemalla "hei lapset" yms tyyliin. Et mitkä on sun intressit itkee tääl niiden puolesta? Tunnetko sä ees ketään henk.koht kuka on ollu/omaiset on ollu esim. leirillä?
isintytto, 4.4.2006 14:08:
Tiedätkö että juutalaisia on meidänkin maassa paljon, ja monet käyvät myös bileissä ja lukevat myös tätä foorumia? Henk.koht. tunnen heistä monia. Lähipiiristä löytyy ihmisiä joiden sukulaisia on ko. vainoissa tapettu. Olen tavannut suomalaisen miehen jolla on numerot taskattuna käteen leirillä.
Hei urpo, vaikka onkin ilmeistä että sivisyksesi on tapiirin "tasolla", niin vastaan nyt kuitenkin kun olet niin utelias.
---
Että mitä jos ottaisit pääsi pois sieltä perseestä...
Hei urpo, vaikka onkin ilmeistä että sivisyksesi on tapiirin "tasolla", niin vastaan nyt kuitenkin kun olet niin utelias.
Tiedätkö että juutalaisia on meidänkin maassa paljon, ja monet käyvät myös bileissä ja lukevat myös tätä foorumia? Henk.koht. tunnen heistä monia. Lähipiiristä löytyy ihmisiä joiden sukulaisia on ko. vainoissa tapettu. Olen tavannut suomalaisen miehen jolla on numerot taskattuna käteen leirillä.
Että mitä jos ottaisit pääsi pois sieltä perseestä, ja lopettaisit kokonaisen ihmisryhmän solvaamisen kommenteillasi? Jos ei rajoittunut kapasiteettisi riitä sen sisäistämiseen niin toivon ainakin että tekisit itsellesi palveluksen etkä puhuisi asioista mistä selvästi et tiedä mitään.
Lapseksi "haukkuminen" on pientä sen rinnalla mihin täällä syyllistytään. Ehkä pitäisi mielummin käyttää termiä "syyntakeeton", se kuvastaisi paremmin sitä tasoa millä te liikutte täällä.
Ja mites nämä muut kysymykset mitä esitin yllä?
Että mitä jos ottaisit pääsi pois sieltä perseestä, ja lopettaisit kokonaisen ihmisryhmän solvaamisen kommenteillasi? Jos ei rajoittunut kapasiteettisi riitä sen sisäistämiseen niin toivon ainakin että tekisit itsellesi palveluksen etkä puhuisi asioista mistä selvästi et tiedä mitään.
Lapseksi "haukkuminen" on pientä sen rinnalla mihin täällä syyllistytään. Ehkä pitäisi mielummin käyttää termiä "syyntakeeton", se kuvastaisi paremmin sitä tasoa millä te liikutte täällä.
Hei lapset!
Teidän "lähteet" ei kestä päivänvaloa. Te käytätte "lähteitä" jotka tukevat illuusioitanne, mutta ette käytä lähteitä jotka kyseenalaistavat ontuvia "näkemyksiänne". Tiedättekö edes miten historiaa tutkitaan? Oletteko edes kuulleet siitä että vakavasti otettava historian tutkimus perustuu ristiintaulukointiin, oman näkemyksen/teorian jatkuvaan kyseenalaistamiseen ja uskottavaan lähdekritiikkiin? Tiedättekö te mitä nuo sanat tarkoittavat?
Miksi teidän oppi-isä Irving ei onnistunut vakuuttamaan laajassa Penguin oikeudenkäynnissä Britanniassa oikeuden jäseniä siitä, että hänen vääristelemensä lähdeaineisto olisikin ollut totta? Koska hän vääristeli sitä. Ja se todistettiin 6-0. Ja hän vielä myönsi sen myöhemmin Itävallassa.
Olisiko nyt aika tulla alas sieltä puusta, täällä ollaan jo kävelty kaksin jaloin jonnin aikaa.
isintytto, 4.4.2006 20:43:
Hei nassikat,
älkää nyt hermostuko, mä vaan esitän mielipiteitäni täällä. Missä on suvaitsevaisuus, sananvapaus, mitä? Olen vaan sanonut että mitä olen lukenut täällä antaa teistä sen kuvan että te olette a bunch of sorry-ass retards. Vaikka argumenttienne taso kirjoituksissanne lähentelee substanssiltaan meidän landen ulkohuussin säiliötä, niin en mä tarkoittanut sillä sitä että joku siitä loukkantuisi. Sori hei, ei ollut tarkoitus loukata teidän "tunteita". Ei se ole teidän vika että te olette mitä olette.
Lol. Te ootte ihan parhaita. Lisäpisteet vielä "hienot termit" propseista. I love you guys!
isintytto, 4.4.2006 20:43:
Hei nassikat,
älkää nyt hermostuko, mä vaan esitän mielipiteitäni täällä. Missä on suvaitsevaisuus, sananvapaus, mitä? Olen vaan sanonut että mitä olen lukenut täällä antaa teistä sen kuvan että te olette a bunch of sorry-ass retards. Vaikka argumenttienne taso kirjoituksissanne lähentelee substanssiltaan meidän landen ulkohuussin säiliötä, niin en mä tarkoittanut sillä sitä että joku siitä loukkantuisi. Sori hei, ei ollut tarkoitus loukata teidän "tunteita". Ei se ole teidän vika että te olette mitä olette.
Lol. Te ootte ihan parhaita. Lisäpisteet vielä "hienot termit" propseista. I love you guys!
isintytto, 4.4.2006 22:31:
Tässä teille vähän iltalukemista seuraavaa "brain" stormia ajatellen. Siinä on koko Irving vs. Penguin rosiksen yhteenveto. Näitä teidän "teorioita" millä vaivaatte "aivojanne" on siinä tarkasteltu oikeita, todistettavissa olevia faktoja vastaan kyseisessä rosiksessa.
isintytto, 4.4.2006 23:03:
Ja jos ette kerran edes yritä keskustella aiheesta vakavasti otettavilla argumenteilla, niin miksi te täällä jaarittelette yleensäkään?