kuilu saa ehdot,
Ei näin. Mulla on mielipide (tässä sanan varsinaisessa merkityksessä) susta aiemmista posteistas muodostettuna, ja tämä aika lailla vahvistaa sitä. Sitäpaitsi oma mielipide ei voi olla "valmis", valmiina se on yhä uskoa ja/tai ehkä sitten myös varmuutta.
Sneaky pirulainen, annoitkin vain sellaisen sanajonon jonka johdosta päätyy ajattelemaan, että Damien:llä on messias kompleksi, ilman että sinun tarvitsisi itse mainita tälläista vaikkakin koko idea on kummunnut TÄYSIN ja ainoastaan sun päästä? Missäs nyt sit mennään kun en pidä itseäni mitenkään vapahtaja -mallisena henkilönä?
kuilu saa ehdot,
=) Sano vaik "epäluulon tuolla puolen"? Olet ollut sitä, mutta et enää, muistan nickis aiemmista väännöistä, enkä siis hyvässä mielessä. Mutta, olen ensimmäinen, joka myöntää tämän nettiformaatin olevan omiaan suurienkin väärinkäsitysten synnytykseen.
Älä turhaan ota kunniaa tästä, olen jo pidemmän aika toitottanut miten helppoa jonkun toisen teksti on lukea "väärin", kun siihen ei ole liitettynä bodylanguage:a tai muuta mielialaa ja painotusta korostavia juttuja. Siks ne hymiötkin on eriarvoisen tärkeitä huomata sieltä tekstin joukosta ja tarvittaessa vaikka toiseen tai kolmanteen kertaan lukaista se teksti uudelleen.
kuilu saa ehdot,
Ok, eli on olemassa laaja juutalaisten salaliitto, joka ulottuu jopa Suomen koulutusjärjestelmään ja eri kansojen kudokseen? Ja yhä käytät sanaa mielipide tälle keskustelulle liian leveässä merkityksessä, et ole riittävän selkeä tullaksesi ymmärretyksi.
En puhu salaliitosta vaan vaikeista asioista. Mielestäni on helpompaa mieltää Natsit vain mielettömiksi tappajiksi. Ilmiö on samanlainen kuin "INSERT CORRECT ANALOGY HERE" juttuna, eli pusketaa kyyneleet silmissä ja ei suostuta edes kuvittelemaan skenaarioita kokonaisuutena. Kaasutukset olivat systemaattisia ja keskittyivät juutalaisten hävittämiseen maailmsta, vaikkakin Venäläiset olivat Natsien arvoasteikolla vieläkin alempiarvoisia olentoja.
kuilu saa ehdot,
Ööööh.. etkö? Haluaisin nyt huomauttaa sulle, et itse olet määritellyt aiheen bipolaariseksi JO OTSIKOSSASI: fact or fiction, faktaa vai fiktiota, totta vai tarua!?!?!?
XDDD Sä et taida tajuta edes itseäs kauheen hyvin?
Huokaus. Määrittele sitte pliideri ilmaisusi "mielipide"? Jos et usko, etkä tiedä onko holokausti totta vai ei, niin mitä muuta on? Sulle jää VAIN yksi* vaihtoehto: varmuus. Vaihtoehtoja on kolme, siis loogisesti määriteltynä, minä en niitä ole ladellut, olen jopa nykyään itsekin revari siinä mielessä, että olen taipuvainen uskomaan, että varsinaisia modaliteetteja on vain kaksi, ja ne jakautuvat useisiin submodaaleihin (oma sana), ja tämän kun olen sanonut loogikkoposessa, niin onpas alkanut huisat säpinät! =D
Kaikist eniten ihmetyttää se, et kaipaat keskustelua, muttet ole siihen itse valmis?
Joo eli siis holokausti on mielestäni fiktiota siinä mielessä missä se esitetään tänä päivänä. Tehdään se nyt selväksi, että minusta pitäisi puhua mielummin sodan uhreista ja antaa sitä empatiaa juutalaisilta myös muillekkin sodan/keskitysleirien uhreille. Submodaali on ihan hyvä sana ja olen kanssasi samaa mieltä ja tätä koitankin toitottaa holokausti revisionismistä, ettei se ole natsismia vaan asioiden tarkastelua.
kuilu saa ehdot,
Enksä mä hengitäkään "korketa ilmanalaa"..? Ja mitä tarkoitat "kauempaa", oon jo Berliinis asti?
Viittasin niskaan hengittämiseen ;=)
kuilu saa ehdot,
Mitä häh? Ymmärrätsä, et käyttäessäsi me-muotoa, annat ymmärtää, ettet ole yksin siellä kirjoittelemassa. Ja nyt kun tarkensin, aloit nillittää, etkä edes vastannut! =D
Aika hyvin kaverilta joka välillä liikkuu täällä oman ponivaras possensa kanssa, eli ihan yksin täällä skriivailen ja edellinen oli vain pelkkä näpäytys, joka selkeesti meni ohi itse wrangleri:lta 8)=
kuilu saa ehdot,
No kun nyt menit ja viittasit KUITENKIN, XD, niin voisitko tätä tarkentaa?
Kts. edellinen...
kuilu saa ehdot,
Mikään inhimillinen ei ole täysin puolueetonta tai täysin loogista.
Mutta kun sen pitäisi olla ja se on onkin argumenttini tässä asiassa.
kuilu saa ehdot,
Eli et kiistä massamurhaa, josta koko nimi holokausti tulee, mittakaavasta, vaan sanot, että se oli paljon pienimuotoisempaa toimintaa. Mutta eikös se juuri ole holokaustin kieltämistä, ei kai muutaman juutalaisen kuoltua työnsä ääreen edes voi kutsua holokautiksi? Sä tahallas sekotat erilaisia määreitä ja kategorioita vaikuttaakses näppärältä, mut edes sun oma sisäinen viesti ei kestä loogista tarkastelua, jota vaadit historilta!
En tahallaan vaan vahingossa olen omassa päässäni sekoittanut holokaustin johonkin muuhun, mutta nyt pitäydyn keskustelemaan siitä sen merkityksen pohjalta ja en pidä sitä faktana vaan fiktiona ja sepitteenä submodaalisista koottuna kokonaisuutena.
-Scouts honor-