World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,347 views

Sankari

#1621 • • Edited Sankari

ezzy, 12.1.2007 14:12:
player one, tilt ja verkkokauppa ainakin on lähetelly kuittauksia ja postittaa pelin maanantaina. Itsellä ei ole vetämässä tilausta missään, luotan että löytyy jostain hyllystä =)

Konsolinetissä oli vielä 100 kappaletta(olettaen tietenkin että se myyjä saa niitä niin paljo ku se on tilannu)vapaana kun omani kävin maksamassa tiistaina.

Edit: Ebgamesista saa pelin maanantai/tiistai välisenä yönä jos on pakko saada se ihan heti ku se tulee :D
domi

#1622 • • domi Työn sankari.
Keskiselle tulee heidän mukaansa 300-400 kpl:n erä tiistaina ja torstaina parisataa lisää, joten aika varmasti ti-aamuna löytyy :D
ruB

#1624 • • ruB

domi, 12.1.2007 14:22:
Keskiselle tulee heidän mukaansa 300-400 kpl:n erä tiistaina ja torstaina parisataa lisää, joten aika varmasti ti-aamuna löytyy :D

Niin tullut tällä viikolla vai tulee ensiviikolla? Itse tilasin juuri tuolta, ja olisi kyllä ihan kiitettävää jos marraskuussa ko. pelin maksaneena saisin pelin tiistaina kätehen :)
#1625 • • Edited ALIEN Guest
maanantai (tai myös tiistai) aamuna tsadiin! =))
typ0

#1626 • • typ0 syntax error

Sankari, 12.1.2007 14:10:
Äijä xiittaa.. :/ Mun pitää venaa tiistaihin *kyynel*

*hali**pepsodent*

hallucinogen, 12.1.2007 14:12:
Kiusata nyt wow fanipoikia ;)

*pepsodent**iloinen**pahis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

domi

#1627 • • domi Työn sankari.

ruB, 12.1.2007 15:29:
Niin tullut tällä viikolla vai tulee ensiviikolla? Itse tilasin juuri tuolta, ja olisi kyllä ihan kiitettävää jos marraskuussa ko. pelin maksaneena saisin pelin tiistaina kätehen :)

1) Mistä tilasit? ja 2) tulee

Opetellaan lukemaan.
#1630 • • ALIEN Guest
menempä tästä ulos ottamaan raitista ilmaa >
#1631 • • Edited ALIEN Guest

typ0, 11.1.2007 14:09:
*plur* okse jo sulla? *iloinen**pepsodent*

näyttää toi toinen kappale aika yksinäiseltä. Mä tiedän erään jolta se saisi rakkautta koko sydämestä :)
typ0

#1633 • • typ0 syntax error

ALIEN, 12.1.2007 16:36:
---

---

näyttää toi toinen kappale aika yksinäiseltä. Mä tiedän erään jolta se saisi rakkautta koko sydämestä :)

*tirsk*

--

Aamu

#1634 • • Aamu you had me at hello

ON SE JO MULLA *tanssittel*

ihana rakas postisetä toi kotiin tänään <3
KUMMASTI maailma kirkastui vaiks ekaks olin et mitä helvettii oon taas muka ostanu :D

lalalalalalallalalalaaa <<<<<3

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

#1635 • • ezzy Droid-pappa
Tiltin liikkeessä city-käytävällä on toi tapahtuma alk. kasilta 15.1 ja sieltä saaostaa "lähes luvattuna" kaikki guinnesin ennätykseen osallistuneet CE-version.

Muutamat liikkeet on tosiaan auki 15.1 11-01 tms. kuulemma järvenpäässä joku pelikauppa ainakin ja varmaan stadissakin muutamat. Realmit on kuitenkin niin juntturassa ettei varmasti viikkoon pääse ihmettelemään kuin *disconnected from server* viestejä.
Meinasin jo lanit järkkäillä kiltaporukalle ekana viikonloppuna, mutta tulin sit toisiin aatteisiin kun tota tarkemmin miettii. Järkkäillään sit ku toimii ^^

Itse taidan hakea BC:n jostakin marketista, kun eipä sillä niin kiire ole.
typ0

#1636 • • typ0 syntax error

Cera, 12.1.2007 16:56:
---

---

KUMMASTI maailma kirkastui vaiks ekaks olin et mitä helvettii oon taas muka ostanu :D

*plur**pihkassa**hali**pus**tanssittel**iloinen**pepsodent**aplodit**jiihaa**joo**hikoil**lmao**nauru**tirsk**pus**pus**plur**känni**hellokitty**sydän**sydän**sydän*

--

#1637 • • ALIEN Guest

typ0, 12.1.2007 16:58:
---
Cera, 12.1.2007 16:56:
---

---

---

*plur**pihkassa**hali**pus**tanssittel**iloinen**pepsodent**aplodit**jiihaa**joo**hikoil**lmao**nauru**tirsk**pus**pus**plur**känni**hellokitty**sydän**sydän**sydän*

HEI HAJOTKAA AAMUIHINNE KUN ETTE PÄÄSE KUITESKAA PELAA SITÄ ENNEN TIISTAITA!!121132!!
Aamu

#1638 • • Aamu you had me at hello

ALIEN
HEI HAJOTKAA AAMUIHINNE KUN ETTE PÄÄSE KUITESKAA PELAA SITÄ ENNEN TIISTAITA!!121132!!

*silisili*

niimpä :( ja mul PITI olla tiistai vapaaki. et voisin tosiaan tuijotella sitä ruutua ja en tehdä mitään kun mikään ei toimi jajajaja jaaaniiinedelleen...
mutta sitten paskapää pomoni vaihtoi et mul onki vast perjantai sit vapaa ja nyyyyh :'( onhan se ihan sydäntä särkevää mut kuitenkin... NYT VOIN HIPELÖIDÄ TOTA BOXIA KOKO VIIKONLOPUUUN LALALALALALALALALALAAA <3 :D

--
Do you think the expansion will make me fat?

#1639 • • Edited ALIEN Guest

Cera, 12.1.2007 17:05:
NYT VOIN HIPELÖIDÄ TOTA BOXIA KOKO VIIKONLOPUUUN LALALALALALALALALALAAA <3 :D

älä hipelöi liikaa...

Lolz.jpg
kosmo

#1640 • • kosmo TJH87

Itse taidan hakea BC:n jostakin marketista, kun eipä sillä niin kiire ole.

Samoin. Eipä sillä tosiaan niin kiire ole... koko kontentti on kuitenkin kahlattu taas läpi parissa kuukaudessa *blush*