World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 973,040 views

anqqa

Posts: 4,034

#42 • • anqqa tirehtööri
eilen tuli vihdoin mainilla ding 60 ^_^ kesti kyllä lähes vuoden, joskin aika harvoin ennättäny pelailla, reilu 13d.. sopivasti ennen lauantain massawaippaa, hihu.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

-P

Posts: 4,972

#43 • • -P
*tun larppaajat!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

domi

Posts: 7,069

#46 • • domi Työn sankari.
Onneksi myin eilen omat levyni pois, nyt ei tarvi enää miettiä pelaako vaiko ei :D
-P

Posts: 4,972

#47 • • -P

ALIEN, 2.3.2006 10:36:


Fuck the FORCE, for teh HORDE!! *pahis*



fuck the life, for teh horde :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#48 • • ALIEN Guest

anqqa, 2.3.2006 10:13:
eilen tuli vihdoin mainilla ding 60 ^_^ kesti kyllä lähes vuoden, joskin aika harvoin ennättäny pelailla, reilu 13d.. sopivasti ennen lauantain massawaippaa, hihu.



omg! grats! :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#49 • • hallucinogen Edain
eilen oli tarkoitus pistää druidi levelille 20 mut saunakaljat hivenen veny ja pelikunnossa ei enään oltukaan yhdeksän jälkeen :D

--
pikku-*possu*

Avatar
#50 • • Edited ALIEN Guest

hallucinogen, 2.3.2006 10:46:
eilen oli tarkoitus pistää druidi levelille 20 mut saunakaljat hivenen veny ja pelikunnossa ei enään oltukaan yhdeksän jälkeen :D



Zul Gurubia on kiva tankata pienessä tinassa, puhuu norjaa teamspeakis ja kuunnella nettiradioita :)

Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D
Dacey

Posts: 671

#51 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tahtoisin kyllä kovasti kokeilla ku joskus jäin katsomaan ku kaveri pelas..
toisaalta taas yritän kestää kiusauksen kuin nainen koska jään niin helposti peleihin koukkuun että mun elämä olis sitten aikapaljon wow-sisäistä
Aidan

Posts: 1,524

#52 • • Edited Aidan Soitan suutani koska voin!

ALIEN, 2.3.2006 10:55:
---
hallucinogen, 2.3.2006 10:46:
eilen oli tarkoitus pistää druidi levelille 20 mut saunakaljat hivenen veny ja pelikunnossa ei enään oltukaan yhdeksän jälkeen :D

---


Zul Gurubia on kiva tankata pienessä tinassa, puhuu norjaa teamspeakis ja kuunnella nettiradioita :)

Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D



Paras komentti vähän aikaan :D *totaalirepeäminen* mutt so true!

All freehours spent playing TM.

--
Hammer Zeit!

hallucinogen

Posts: 8,190

#53 • • hallucinogen Edain

ALIEN, 2.3.2006 10:55:
Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D


En mä kotoa lähtenytkään minnekään, oli legioona sakemannei jääkaapissa venaamassa käskynjakoa ja neljä jäi vaan taistelun jälkeen eloon, kumma ettei itse marsalkka oo huonommassa kunnossa, varmaan kännissä vieläkin.

--
pikku-*possu*

Syder

Posts: 2,255

#54 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ALIEN, 2.3.2006 10:55:
Zul Gurubia on kiva tankata pienessä tinassa, puhuu norjaa teamspeakis ja kuunnella nettiradioita :)

Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D


Ensimmäinen kysymys mitä killan class officer eilen esitti mulle ku pienimuotoisen lagspiken tahdittamana pullasin lootlordin bwlssä hieman ennen aikojaa oli: Ooksä nyt sitten kännissä?
Kun tossa menneinä päivinä se kyseli mun mielipiteitä yhest hyväst warrust jonka tiedetään poltelleen savuja urakal kiltaraidien aikana ja sit ollu pää vähä jääs, ku ite sanoin siin sit suoraa et jos raidi on viikonloppuna ja jos mul o ollu paska viikko ni mä kännään todellaki samal ku pelaan wowii :D

--
Divida et impera.

Avatar
#55 • • ALIEN Guest

Syder, 2.3.2006 11:20:
Ensimmäinen kysymys mitä killan class officer eilen esitti mulle ku pienimuotoisen lagspiken tahdittamana pullasin lootlordin bwlssä hieman ennen aikojaa oli: Ooksä nyt sitten kännissä?
Kun tossa menneinä päivinä se kyseli mun mielipiteitä yhest hyväst warrust jonka tiedetään poltelleen savuja urakal kiltaraidien aikana ja sit ollu pää vähä jääs, ku ite sanoin siin sit suoraa et jos raidi on viikonloppuna ja jos mul o ollu paska viikko ni mä kännään todellaki samal ku pelaan wowii :D



*NAURU* joo, warrun elämä on ankaraa.. Mut sitäkin makeempaa :)
Jutu

Posts: 3,054

#57 • • Jutu Blondi
Huoh. Vielä viisi pitkää leveliä ennen ku oon isoista isoin.

Mut noista Alienin laittamista aseista se yks sauva oli aika *slurps**kuolaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

siveys

Posts: 2,492

#59 • • Edited siveys lovely

kuilu saa ehdot, Käsitänksmä nyt oikein? Tässä siis ihmetellään vasikoivaa lehmää?


Niin kuin ehkä olet jo hiffannut, wowia pelataan usein yhdessä muiden ihmisten kanssa, joiden kanssa voi viestiä vaikkapa kuvassa näkyvällä tavalla kirjoittamalla. Kuvassa eräs peliporukasta joutuu keskeyttämään pelituokion, sillä ihan oikeassa elämässä tapahtuu luonnon eräs ihmeellisimmistä asioista. Muut sitten ilmaisevat huvittuneisuutensa/muun tunnetilansa tilannetta kohtaan.

Kauan ton jargonin oppimisee menee aikaa ja kauan toi peli kestää?


No kyseessä on varmasti jossakin määrin liikkuva kohde. Kuten normaalissakin elämässä, kieli hioutuu sitä käytettäessä ja koska wowin kaltaisessa maailmassa on merkittävästi reaalielämää rajatumpi useasti toistuvien käsitteiden kenttä, on näitä alettu korvaamaan lyhenteillä tai akronyymeillä, sillä maailman rajallisuuden takia kaikki oppivat nopeasti ymmärtämään mistä on kyse.

Pelin kestoa taasen ei ole millään tavoin rajattu. Matkalla on useita erilaisia etappeja, joita voi saavuttaa niin omien hahmojen kykyjen kuin myös erilaisten kokemusten muodossa. Etappeja on luonnollisesti rajallinen määrä, mutta niitä tulee pelin julkaisijan toimesta hidasta tahtia lisää.

Erilaiset ihmiset kuitenkin saavat "kiksinsä" erilaisista asioista ja monet viettävät mielellään aikaa tuttaviensa kanssa pelaillen, vaikka kaikki etapit olisi jo aiemmin saavutettu. Tästä hyvänä vertauksena: Montako maalia jääkiekkopelissä pitää saada vastapuolta pelaavan kaverin verkkoon tai kuinka monta peliä on voitettava ennen kuin peli on loppuun kaluttu? Tai vertaus todelliseen elämään: Kuinka monta kertaa pitää nähdä, että oma suosikkijoukkue voittaa tai häviää jääkiekkopelin, että katsojaa ei enää kiinnosta mennä seuraavaan matsiin?

Täytyy ehkä näin disclaimerina mainita, että en ole koskaan pelannut wowia, mutta en usko kuitenkaan puhuvani läpiä päähäni ;)
Syder

Posts: 2,255

#60 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

--
Divida et impera.