World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,393 views

Syder

#2101 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Eilen one-shotattii Hydross, sitte jatkettii lurkerille. Seki kaatu kivasti neljännellä ja päästii vähä treenauttaa meiä pallyi Morogrimin murloccien tankkaamiseen, tänää varmaa Morogrim nurin sitte illemmal.
Tässä vähä päivittyny Valanthe: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Valanthe

Ei jaksanu yöl raidin jälkee alkaa jahtaa viimestä gemiä ja +6 all stats enchaa chestii^^
Edit: Toi mun ranged kaipais kyl pikaisen päivityksen, iha liian nopee BM buildii :(

--
Divida et impera.

ezzy

#2102 • • Edited ezzy Droid-pappa

Syder, 3.7.2007 11:36:
Eilen one-shotattii Hydross, sitte jatkettii lurkerille. Seki kaatu kivasti neljännellä ja päästii vähä treenauttaa meiä pallyi Morogrimin murloccien tankkaamiseen, tänää varmaa Morogrim nurin sitte illemmal.
Tässä vähä päivittyny Valanthe: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Valanthe

Ei jaksanu yöl raidin jälkee alkaa jahtaa viimestä gemiä ja +6 all stats enchaa chestii^^
Edit: Toi mun ranged kaipais kyl pikaisen päivityksen, iha liian nopee BM buildii :(

hehe, mitä hittoa, melkein samat sanat ku mulla (paitsi et one-shotattii lurker ja hydross 4.) :D lähes identtinen raid, paitsi et kaadetaan karathress :P

Itelläki pientä päivitystä tapahtunu

http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&n=Romuya
pinkki

#2105 • • pinkki säätö et co.
..ei..pysty..lopettaa.. repeilyä *pepsodent**iloinen**iloinen*

noi jätkie hajoilut ventis viel lopussa!
eeh.. priceless.
Syder

#2109 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 4.7.2007 23:33:
tjoo scorpparinerffiä odotellessa :D

http://www.lossendil.com/wws/?report=hvowmbrdyqn1s

Mun logi korruptoitu eile gruulil :( Oli makosasti 2 spriestii ja shamaani mun groupis ja scorppari buffattu katon läpi BoK,BoM strenascrolli ja shaman tatit :D
SWstatsin mukaa 457k dmgdone 989 dps, yleensä noil mun 1.1k maggyil swstats näyttäny jotai 700-800 ;p Ei ollu kyl kovin luksusta feignaa kolmea kertaa tappithreatist ku TPS oli jotai 1.2k koko matsin ku pysty laskee full rotaatiol menee, kiitos kahden varjotaikurin <3

--
Divida et impera.

#2110 • • Galadhan Guest
Tulihan se accountti aktivoitua uudelleen. Emerald Dreamilla lymyää ensimmäinen hahmo, saa nähdä minne sitä asettuu pelaamaan.
ezzy

#2111 • • ezzy Droid-pappa

Syder, 5.7.2007 08:07:
---
ezzy, 4.7.2007 23:33:
tjoo scorpparinerffiä odotellessa :D

http://www.lossendil.com/wws/?report=hvowmbrdyqn1s

---

Mun logi korruptoitu eile gruulil :( Oli makosasti 2 spriestii ja shamaani mun groupis ja scorppari buffattu katon läpi BoK,BoM strenascrolli ja shaman tatit :D
SWstatsin mukaa 457k dmgdone 989 dps, yleensä noil mun 1.1k maggyil swstats näyttäny jotai 700-800 ;p Ei ollu kyl kovin luksusta feignaa kolmea kertaa tappithreatist ku TPS oli jotai 1.2k koko matsin ku pysty laskee full rotaatiol menee, kiitos kahden varjotaikurin <3

hehe ristus, on se vaan säätöä, mut ai niin nannaa hetken ainakin :P Eipä tota voi täysillä valitettavasti kaikkialla hyödyntää.
kml

#2112 • • kml Keyhole Markup Language
Tulipa sit respecattua felguard-buildiin ja alotettua vähän questausta outlandissa. Semmosta 75k/h tulee expaa kun rauhassa pelailee. On kyllä aika herkku toi felguardi, ja noi muut loppupään demonology-talentit myös.

Joku 60-80 euroa tulis kustannuksia kun siirtäis charan, aktivois TBC:n ja ostais peliaikaa. Pitää yrittää varmaan kaivaa jostain, vaikkei oo aikaa kun pelata n. 1h/päivä, on toi sen verran kivaa kyllä.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Syder

#2113 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 5.7.2007 10:29:
hehe ristus, on se vaan säätöä, mut ai niin nannaa hetken ainakin :P Eipä tota voi täysillä valitettavasti kaikkialla hyödyntää.

Ei taida olla Magtheridonin voittanutta scorpparin easymodes ;p

--
Divida et impera.

Syder

#2114 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

kml, 5.7.2007 11:32:
Tulipa sit respecattua felguard-buildiin ja alotettua vähän questausta outlandissa. Semmosta 75k/h tulee expaa kun rauhassa pelailee. On kyllä aika herkku toi felguardi, ja noi muut loppupään demonology-talentit myös.

Joku 60-80 euroa tulis kustannuksia kun siirtäis charan, aktivois TBC:n ja ostais peliaikaa. Pitää yrittää varmaan kaivaa jostain, vaikkei oo aikaa kun pelata n. 1h/päivä, on toi sen verran kivaa kyllä.

Mä oon edellee sitä mieltä et UA:lla tulee "kovempaa" ratee jos ratea halajaa ;p Tosin sopii muutenki paremmin hyperaktiivisen jäniksen käsii toi UA pelityyli ku hulabalooguardi.

--
Divida et impera.

ezzy

#2115 • • ezzy Droid-pappa

Syder, 6.7.2007 08:05:
---
ezzy, 5.7.2007 10:29:

---

Ei taida olla Magtheridonin voittanutta scorpparin easymodes ;p

Morogrim on kyl aika liki, petti ei ota hittiä niin ku _ollenkaan_. Karathressissa taitaa jotku adeista mättää sitäkin pikkasen. Vastakohtana sitten void reaver, joka on immune ja muutenkin epäystävällisin pet-taisto ever *toktok*
Syder

#2116 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 6.7.2007 11:21:
Morogrim on kyl aika liki, petti ei ota hittiä niin ku _ollenkaan_. Karathressissa taitaa jotku adeista mättää sitäkin pikkasen. Vastakohtana sitten void reaver, joka on immune ja muutenkin epäystävällisin pet-taisto ever *toktok*

Morogrim ei taas toisaalta oo banishis ni ei tuu extramuhkeit poisontickei ;p
ps. kuulin huhuu et max arcane resistance on kiva vespalla (void reaver) ja siel voi käyttää esim ravagerii ja pitää ittensä kunniakkaalla #1 spotil jos jaksaa vaa sykkiä :) Eilen ei jaksanu magtheridonilla nubuttamisen ja evottamisen jälkee ees popata toista flaskii ni olin vast #2 :(

--
Divida et impera.

ezzy

#2117 • • ezzy Droid-pappa

Syder, 6.7.2007 12:05:
---
ezzy, 6.7.2007 11:21:

---

Morogrim ei taas toisaalta oo banishis ni ei tuu extramuhkeit poisontickei ;p
ps. kuulin huhuu et max arcane resistance on kiva vespalla (void reaver) ja siel voi käyttää esim ravagerii ja pitää ittensä kunniakkaalla #1 spotil jos jaksaa vaa sykkiä :) Eilen ei jaksanu magtheridonilla nubuttamisen ja evottamisen jälkee ees popata toista flaskii ni olin vast #2 :(

flaski maggyllä, wtf :P liikaa rahaa :)

katilla oli AR maxattuna mut ku ei kukaan hiilaa, eikä ollu spreistiäkään itellä, ni vituixhan se meni. Olin sit ilman pettiä. Ei tullu mieleen pitää sitä kaatoyrityksessä vaan vieressä, että sais BW:n x)

http://www.lossendil.com/wws/?report=4k4pof5hzieia&a=18
#2119 • • ALIEN Guest

ezzy, 10.7.2007 02:33:
Morogrim down ^^

No vittu "graz" mut ei kyl voita yövuorn jälkeistä viittä bisseä tai niiin, kuin hallul oli tapan sanoa "sotilaita rivissä kaapissa" ja vierailua about vitun kuolleeseen Mulgoreen, mis _oikeesti_ joskus alkupäivinä viihdyin mainilla.. niin nostalgista :,)
ezzy

#2120 • • Edited ezzy Droid-pappa

ALIEN, 10.7.2007 10:57:
---
ezzy, 10.7.2007 02:33:
Morogrim down ^^

---

No vittu "graz" mut ei kyl voita yövuorn jälkeistä viittä bisseä tai niiin, kuin hallul oli tapan sanoa "sotilaita rivissä kaapissa" ja vierailua about vitun kuolleeseen Mulgoreen, mis _oikeesti_ joskus alkupäivinä viihdyin mainilla.. niin nostalgista :,)

Meni vähän pointti ohi (en tajunnu sanaakaan), mut kiitti :D
Oli helvetin hyvä raidi eilen ja tänään kaatuu kyllä Karathress :)

Why of why doomwalker ei voi tiputtaa pyssyä, lootreaver shouldereita, eikä hydross chestiä eikä eikä eikä...ainoana hununa raidissa kerrankin ni sais halvalla pois x)