ezzy, 24.2.2007 00:17:
---
ALIEN, 23.2.2007 22:27:
You _ will _ FAIL .
---
Kun ei vaan o hauskaa enää pelata, niin miks palaisin takaisin. BC on ollut kaikenkaikkiaan vain pettumyksiä täynnä. gchat on täys pelkkiä itemien linkkejä karasta/heroiceista ja/tai vittuilua, niin ei sekään o koskaan päällä enää. Ei vaan ole mitään odotettavaa ja sisältö on pelkkää itsensä toistoa. Eiköhän tää vuosi o ollu ihan tarpeeks. Jos keksis ihan muita addiktioita, vaikka parisuhteen.
Höh, aika perseestä, jos noin on gchatin kanssa.. :/
Mulle ei ole tullut ainuttakaan pettymystä vastaan. Mä kun taas päätin ottaa ihan omalla painolla ton ja palata siihen meininkiin, kun ostin WoW:n 2 vuotta sitten. Levutan siinä questien tahdissa ja ihan loreen-perehtyen. Paljon kivempaa pelata ilman et on kauhee kiire saada bossei alas ja saada epixiä. Antaa toisten stressata rauhassa, raidit on nähty ja koettu ja kyllä siitä muutakin saa irti. Eksyn Karaan kun jaksan, vaikka kiltalaiset kuinka vinkuis mua nopeuttaa levuttamista ja attunointia jne x)
Tänään ihan mielenkiinnosta vedettiin Auc(mitälie) Crypts PUG:lla ja kyllähän siinäkin jo wipei tuli useaan otteeseen vähän, kuin aikoinaan ensi runeilla UBRS, BRD, Sokkeli, Strat jne jne, vaikka oli kaverit epicit niskassa raidi kokemusta takana selkeästi. Kukaan ei ollut edes level 70 vielä. Mulla sekin ding tulee vasta seuraavan 5 päivän sisällä, mut en anna sen häiritä. Questei riittää ja varsinkin kun eksyin tonne Shadowmoon Valleyhyn ja hoksasin Gul'Danin ja Teron Gorefiend-nimisen questin niin alkoi kummasti kiinnostaa yhä enemmän.
Elämässä on niin paljon muutakin iloa, ei se tarkoita sitä et pitäisi wow lopettaa kokonaan. Pelaan, kun jaksan ja haluan viettää aikaa omassa rauhassa. Pakko silti myöntää et TBC toi mukanaan aivan saatanan paljon taas tavoitteita jne, mikä taas näkyy ihmisten /playedissä. Esim kiltalaisten, mut jokainen tavallaan. UPEA PELI toi on ja se on vain itsestä kiinni miten tohon haluaa upottautua.