World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,826 views

#1841 • • Edited ALIEN Guest

ezzy, 24.2.2007 00:17:
---
ALIEN, 23.2.2007 22:27:
You _ will _ FAIL .

---

Kun ei vaan o hauskaa enää pelata, niin miks palaisin takaisin. BC on ollut kaikenkaikkiaan vain pettumyksiä täynnä. gchat on täys pelkkiä itemien linkkejä karasta/heroiceista ja/tai vittuilua, niin ei sekään o koskaan päällä enää. Ei vaan ole mitään odotettavaa ja sisältö on pelkkää itsensä toistoa. Eiköhän tää vuosi o ollu ihan tarpeeks. Jos keksis ihan muita addiktioita, vaikka parisuhteen.

Höh, aika perseestä, jos noin on gchatin kanssa.. :/

Mulle ei ole tullut ainuttakaan pettymystä vastaan. Mä kun taas päätin ottaa ihan omalla painolla ton ja palata siihen meininkiin, kun ostin WoW:n 2 vuotta sitten. Levutan siinä questien tahdissa ja ihan loreen-perehtyen. Paljon kivempaa pelata ilman et on kauhee kiire saada bossei alas ja saada epixiä. Antaa toisten stressata rauhassa, raidit on nähty ja koettu ja kyllä siitä muutakin saa irti. Eksyn Karaan kun jaksan, vaikka kiltalaiset kuinka vinkuis mua nopeuttaa levuttamista ja attunointia jne x)

Tänään ihan mielenkiinnosta vedettiin Auc(mitälie) Crypts PUG:lla ja kyllähän siinäkin jo wipei tuli useaan otteeseen vähän, kuin aikoinaan ensi runeilla UBRS, BRD, Sokkeli, Strat jne jne, vaikka oli kaverit epicit niskassa raidi kokemusta takana selkeästi. Kukaan ei ollut edes level 70 vielä. Mulla sekin ding tulee vasta seuraavan 5 päivän sisällä, mut en anna sen häiritä. Questei riittää ja varsinkin kun eksyin tonne Shadowmoon Valleyhyn ja hoksasin Gul'Danin ja Teron Gorefiend-nimisen questin niin alkoi kummasti kiinnostaa yhä enemmän.

Elämässä on niin paljon muutakin iloa, ei se tarkoita sitä et pitäisi wow lopettaa kokonaan. Pelaan, kun jaksan ja haluan viettää aikaa omassa rauhassa. Pakko silti myöntää et TBC toi mukanaan aivan saatanan paljon taas tavoitteita jne, mikä taas näkyy ihmisten /playedissä. Esim kiltalaisten, mut jokainen tavallaan. UPEA PELI toi on ja se on vain itsestä kiinni miten tohon haluaa upottautua.
#1842 • • Rujo Mutantti Guest
Mikä tuosta pelistä tekee niin addiktoivan?
Olen pelannut n. 20v eri alustoilla ja WOW on vastenmielisin peli johon olen _koskaan_ törmännyt. Mistä hitosta tuossa on kyse? Eikai sakki oikeasti metsästä vain jotain virtuaalihaarniskoita perheen, työn jne. kustannuksella ja elvistele "kiltakavereille"?

Kokemusta on larppaamisesta, pöytäropesta, pc-, konsoli-, lauta-, ja keräilykorttipeleistä niin pitkältä etten edes muista mistä olen aloittanut joten kokemattomuudesta ei voida puhua.
Strategiapelien vannoutuneena ystävänä en ehkä voikkaan ymmärtää tuota "vapaata" seikkailua mutta sentään yritän...

Sosiaalisen panoksen/kanssakäymisen ymmärrän kyllä mutta silti isohko mitä hemmettiä? Mikä on WOW:in päämäärä? Vaadin peleiltä jotain mikä kutkuttaa aivoja. Päämäärätön virtuaalitavaroiden hamstraaminen ei oikein uppoa tähän päähän varsinkin kun siitä _pitää maksaa ajoittain_, muuta kuin lopulta hahmon myymisen osalta. Onko maailma oikeasti niin upottava että sitä voi jo verrata mestari Tolkieniin?

Olen seurannut tätä aihetta suht aktiivisesti, rpg/larp jne. taustasta ja muutamasta tuhoutuneesta kaverista johtuen.
Olin jo ostamassa ko. tuotteen mutta seurattuani n.4-6h kyseistä peliä tulin siihen tulokseen että tuo jos joku on kyllä ajan haaskausta. Elektronisille riippuvuuksille alttiin luonteeni tuntien jätin pelin järkisyistä väliin.
Haluan ymmärtää! :D

T: 5. kerta putkeen Rome: Total Waria
#1843 • • ALIEN Guest

Rujo Mutantti, 24.2.2007 05:16:

Varmaan sama mikä tekee mistä tahansa viihteestä addiktoivaa? Olisko aika yksilö kohtaista jne.. Onko niilläkään sen erikoisempaa päämäärää, kuin esim. suoritusten onnistuminen ja ystävien kanssa jauhanta? Tiedätkö miltä tuntuu saada haasteelliset bossit vihdoin alas? Palkitsevalta ja vitun hyvältä :)
ezzy

#1844 • • ezzy Droid-pappa

Olin jo ostamassa ko. tuotteen mutta seurattuani n.4-6h kyseistä peliä tulin siihen tulokseen että tuo jos joku on kyllä ajan haaskausta.

Tuolla "pelikokemuksella" en edes yritä selittää miksi wow on/oli hauska peli.
#1845 • • Edited Rujo Mutantti Guest
No elä sit, friikit.
":p"
E: turhaa lässytystä, jatkakaa
*Stardust*

#1846 • • *Stardust*

Rujo Mutantti, 24.2.2007 19:44:
No elä sit, friikit.
":p"

kek *lmao*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

#1847 • • Rujo Mutantti Guest

Olen pelannut n. 20v eri alustoilla

Pelikokemuksesta...
ezzy

#1848 • • ezzy Droid-pappa
Luulisi tuolla pelikokemuksella tajuavan ettei mistään pelistä saa mitään irti 4-6h:ssa...Itsellä alko pelaaminen varsinaisesti vasta 6kk jälkeen, kun pääsi kunnolla raidaamaan. Se oli sitä peliä mulle. Ei ne itemit ja muu shaisse, vaan yhdessä pelaaminen hyvällä jengillä ja eteneminen pelissä.
#1849 • • Edited Rujo Mutantti Guest

ezzy, 24.2.2007 20:49:
Luulisi tuolla pelikokemuksella tajuavan ettei mistään pelistä saa mitään irti 4-6h:ssa...Itsellä alko pelaaminen varsinaisesti vasta 6kk jälkeen, kun pääsi kunnolla raidaamaan. Se oli sitä peliä mulle. Ei ne itemit ja muu shaisse, vaan yhdessä pelaaminen hyvällä jengillä ja eteneminen pelissä.

Nonni, sieltähän sitä rupesi tulemaan, ei ollut kuitenkaan ihan äärimmäisen vaikeata vastata? Eli sinulla pelaamisessa on sosiaalinen toiminta kantavana voimana? Halusin nimenomaan mielipiteitä siitä mikä tekee pelaamisesta niin addiktoivaa. Kysyin tätä kuitenkin keskustelupalstalla jossa on melko oletettavaa saada mielipiteitä, muutakin kuin noita "lolznoob" kirjainoksennuksia.

Tuo vastailu tuntuu "hiven" hyökkäävältä, olenko nyt pissinyt jeebuksenne kintuille kysymällä mikä pelissä viehättää. Ihmisiähän on kuitenkin hakeutunut _VIEROITUKSEEN_ tuon pelin vuoksi.

Pidän alle 20h pelejä lähinnä lämmittelyltä, yksityiskohtiahan ei pysty tietenkään saamaan selville ilman "tahkoamista".
#1850 • • Edited ALIEN Guest

Rujo Mutantti, 25.2.2007 02:28:
Tuo vastailu tuntuu "hiven" hyökkäävältä, olenko nyt pissinyt jeebuksenne kintuille kysymällä mikä pelissä viehättää.

Mistäs moinen tunne? :)

Ihmisiähän on kuitenkin hakeutunut _VIEROITUKSEEN_ tuon pelin vuoksi.

Ne hakee, jotka sitä tarvitsee. Onhan tuo "selkärangattomuus" aika inhimillistä, eikä addiktoivista peleistä ole minkään sortin valistusta pidetty naperoille, ainakaan vielä :D
#1851 • • ALIEN Guest
druidnerf.JPG
#1852 • • ALIEN Guest

Jutu, 23.2.2007 22:33:
---
ALIEN, 23.2.2007 22:32:
Missä Mä olen epäonnistunut?

---

Tosiaan. Olenpas taas väärässä. Jatkakaa.

ALIEN, 28.9.2006 02:59:

Mut joo - Orza kuittaa ja lähtee vähintään TBC:n asti tauolle, ellei lopullisesti :)

TOSIAAN!11 (joo, on tylsää töis.. :P )
ezzy

#1854 • • ezzy Droid-pappa

Rujo Mutantti, 25.2.2007 02:28:
---
ezzy, 24.2.2007 20:49:

---

Nonni, sieltähän sitä rupesi tulemaan, ei ollut kuitenkaan ihan äärimmäisen vaikeata vastata? Eli sinulla pelaamisessa on sosiaalinen toiminta kantavana voimana? Halusin nimenomaan mielipiteitä siitä mikä tekee pelaamisesta niin addiktoivaa. Kysyin tätä kuitenkin keskustelupalstalla jossa on melko oletettavaa saada mielipiteitä, muutakin kuin noita "lolznoob" kirjainoksennuksia.

Tuo vastailu tuntuu "hiven" hyökkäävältä, olenko nyt pissinyt jeebuksenne kintuille kysymällä mikä pelissä viehättää. Ihmisiähän on kuitenkin hakeutunut _VIEROITUKSEEN_ tuon pelin vuoksi.

Pidän alle 20h pelejä lähinnä lämmittelyltä, yksityiskohtiahan ei pysty tietenkään saamaan selville ilman "tahkoamista".

Kyllä, oli todella vaikeata vastata ylimieliseen ja trollilta vaikuttavaan kommenttiin. Enkä tämän enempää jaksa kyllä näillä näkymin vastaillakaan, vastatkoon ne jotka vielä pelaa.
#1855 • • ALIEN Guest
ahhaaha!!

Froggy_2.png
Aamu

#1856 • • Aamu you had me at hello
:D

--
Do you think the expansion will make me fat?

#1857 • • ALIEN Guest
siis toi jätkä on viel tankki :DDDD
Pyr0n

#1858 • • Edited Pyr0n Metsänpeikko
Jee koht 3 viikkoo ollu pelaamatta wowia *aplodit*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

ezzy

#1860 • • ezzy Droid-pappa

Pyr0n, 26.2.2007 14:01:
Jee koht 3 viikkoo ollu pelaamatta wowia *aplodit*

Itellä vasta 4-5pv, eipä o vielä tehny mieli takas. Tulevan patchin itkut ei vaa näytä loppuvan missään.