World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,432 views

Kayu

#1661 • • Kayu [KC]
aaaaah nyt se on mullakin laukussa <3

pääsis vielä kotiin äkkiä eikä tarviis vaan koulussa hiplailla tota boxia *slurps*
kohta testailemaan belffejä (toivon mukaan)... *kuolaa*

--
I dont go looking for trouble. Trouble usually finds me.

Kayu

#1662 • • Kayu [KC]

ALIEN, 16.1.2007 12:52:
belfit on kyl ärsyttäviä x(

pakko käydä lahtaa draneita muutama x)

nii, miks ne mukamas on ärsyttäviä? *ding*

--

ezzy

#1663 • • Edited ezzy Droid-pappa
Tää on taas näitä tyttö-juttuja kun pitää päästä testaamaan uus rotu ja levuttamaan miljardis hahmo 1-40 :D
Itse an kyllä aio koskeakaan uusiin classeihin, vaan keskityn killan kanssa instanssien vetämiseen ja porukalla levelointiin ja tutkimiseen nyk. hunumainilla.
ezzy

#1664 • • ezzy Droid-pappa

KoratCat, 16.1.2007 13:34:
---
ALIEN, 16.1.2007 12:52:
belfit on kyl ärsyttäviä x(

pakko käydä lahtaa draneita muutama x)

---

nii, miks ne mukamas on ärsyttäviä? *ding*

Älyttömän epähordeja olemukseltaan. imho. Alien on varmaan valinnut horden, koska ne on "pahiksii" eikä GHEY niinku anime belf malet. ^^
hiski

#1665 • • Edited hiski Screen/Further

ezzy, 16.1.2007 13:35:
Tää on taas näitä tyttö-juttuja kun pitää päästä testaamaan uus rotu ja levuttamaan miljardis hahmo 1-40 :D
Itse an kyllä aio koskeakaan uusiin classeihin, vaan keskityn killan kanssa instanssien vetämiseen ja porukalla levelointiin ja tutkimiseen nyk. hunumainilla.

tyttöjuttuja tosiaan..
nimimerkillä belf-typy lvl7 o/
Kayu

#1666 • • Kayu [KC]

ezzy, 16.1.2007 13:35:

paaaaah :D mul ei oo ku pari alttia *justjoo*

niin ja kun en oo kauheesti horden puolella pelaillut niin toi belffi on kyl aika must; esim. en haluu pelaa rumalla charrulla *tirsk* olkoon sit tyttömäistä...

ja nehän on just pahiksii :p

--

ezzy

#1667 • • ezzy Droid-pappa
Ette voi kieltää, etteikö tytöillä olis aina aivan järjettömän monta alttia ja varsinainen mainikin usein puuttuu :)
Ei siinä mitään pahaa ole, itse seurasin vaan tuskalla vierestä edellisessä killassa tuskailevaa tyttöä, joka levutti jotain kymmentä "lastaan" ja sillä ei mitenkään riittäneet resurssita niiden kamat oli ihan käsittämättömiä usein :) Mut eipä se pääasia pelissä olekaan.
Sitä ei vaan koskaan saanut mihinkään porukkaan, kun mainilla ei riittänyt kamat eikä se osannu pelata warrua, koska pelas niin montaa eri classia samanaikaisesti.
#1668 • • Edited ALIEN Guest

ezzy, 16.1.2007 13:40:
Älyttömän epähordeja olemukseltaan. imho. Alien on varmaan valinnut horden, koska ne on "pahiksii" eikä GHEY niinku anime belf malet. ^^

Nih. Ihan omaa vihaani uusia rotuja (varsinkin ally) kohtaan mä lahtasin sen koko kylän mis niillä on eka innkeeper. Ei mitkään Draeneit ole etuoikeutettuja välttää samaa kohtaloa ku muutkin allyt x)

Nyt on explorattu sekin alue ja eiku Ghostlandi ja belfien aloitusalue selväksi niin on taas Azeroth nähty toistaseks :)
Kayu

#1669 • • Kayu [KC]

ezzy, 16.1.2007 14:00:
Ette voi kieltää, etteikö tytöillä olis aina aivan järjettömän monta alttia ja varsinainen mainikin usein puuttuu :)
Ei siinä mitään pahaa ole, itse seurasin vaan tuskalla vierestä edellisessä killassa tuskailevaa tyttöä, joka levutti jotain kymmentä "lastaan" ja sillä ei mitenkään riittäneet resurssita niiden kamat oli ihan käsittämättömiä usein :) Mut eipä se pääasia pelissä olekaan.
Sitä ei vaan koskaan saanut mihinkään porukkaan, kun mainilla ei riittänyt kamat eikä se osannu pelata warrua, koska pelas niin montaa eri classia samanaikaisesti.

totta kyllä, mut tiedän mä poikiakin jolla on joku sataviiskytsataa alttia *lmao* itellä kuitenkin se maini löytyy ja pari alttia on hyötykäytössä. jokaista classia on kyllä periaatteessa tullut kokeiltua jonkin verran mielenkiinnosta - TIETTY! - mutta ei varsinaisesti (ts. ei siitä nyt kauheesti saa irti jos vetää vaan tyyliin ekat 10-20 levua)

--

Aamu

#1670 • • Aamu you had me at hello

KoratCat, 16.1.2007 14:41:

totta kyllä, mut tiedän mä poikiakin jolla on joku sataviiskytsataa alttia *lmao* itellä kuitenkin se maini löytyy ja pari alttia on hyötykäytössä. jokaista classia on kyllä periaatteessa tullut kokeiltua jonkin verran mielenkiinnosta - TIETTY! - mutta ei varsinaisesti (ts. ei siitä nyt kauheesti saa irti jos vetää vaan tyyliin ekat 10-20 levua)

sanoisin myös juuri näin.

draeneita oottelin sen takia, että jos vihdoin jaksais levuttaa priestinkun se on jo jonkun aikaa herättänyt kiinnostusta. mutta tietty kaikki aikanaan.
Nyt kuitenkin keskitytään taas Hunun kanssa leikkimiseen ja levuttamiseen ja välistä kun nyppii niin niillä vähän pienemmillä on kiva suoritella tehtäviä jotka on ah niin tuttuja entuudestaan ^_^

vaikka aah, oon kyllä niin rakastunut Warlockiini, että se taitaa hyppiä välillä ylitse muiden kun sen kanssa on niin kiva mennä <3

--
Do you think the expansion will make me fat?

typ0

#1671 • • typ0 syntax error
millä servulla te ootte ja ally vai horde ja minkä tasosia?? wtf hä tä?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Kayu

#1672 • • Kayu [KC]

typ0, 16.1.2007 14:54:

daggerspine, ally, 57, 43, 30. emeriss, horde, 24 ja pari pikkusta, mut varmaan vaihdan realmia kun alan pelaamaan BELFFILLÄ <3 ja unohdan ton mun tyhmän trolli-maagin ja sen frendit :P

--

Cloud

#1673 • • Cloud Game Freak
Ehkä sitten huomenna illalla duunin jälkeen pääsee pelaa tbc:Stä. No semmosta se on tämä odottelu. Toisaalta ihan hyvä vain. Saa katsottuu viel päivän pari animee enneku pitää ruveta expaa rytkyy.

Ainoa mikä tossa harmittaa kaiken kaikkiaan on just se, et menin pre orderaa pelin jonka sais just jostain sitimarketista heti aamu 9deksält. ja koska tilaus ei tullut tänään.. kun noi ei lähettänyt niitä eilen. Ni nyt tarvii venaa yks päivä. <- tämä siis periaatteesta harmittaa ku firman posti lähetykset ei toimi. Ei niinkään siitä etten pääse tänään jo levuttaa.

Vaikka ok onhan se vähän perseestä =P

Mut nii ih. vieläkin tässä miettii et mitäköhän tekee ku on 70lvl. pitäisköhän sitä vaihtaa kerrankin servua ja kattella millasta se on muilla servuil. Varmaan ihan yhtä turttia porukkaa suurimmaks osaks =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Sankari

#1674 • • Sankari
Itteäni kans kiinnostais mitkä on oikeesti hyviä servuja?
Aamu

#1675 • • Aamu you had me at hello

Sunstrider > alliance > lvl 60

Mazrigos > alliance > low34 ^^ <3

Stormreaver > horde > low39 <3

--
Do you think the expansion will make me fat?

r0n

#1677 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Frostwhisper - 60 NE rogue
Frostwhisper - 39 HU warrior twink
Sunstrider - 44 UD Warlock
Spinebreaker - 35 Orc Rogue

Ja sit läjä pienempia altteja siellä täällä

--
6er reihe

ezzy

#1678 • • Edited ezzy Droid-pappa

Kul Tiras PVE
60 nelf hunter
60 pally

Suomikillassa mesotaan. joku 140-150 accoa killassa.
Kayu

#1680 • • Kayu [KC]

Sankari, 16.1.2007 15:09:
Itteäni kans kiinnostais mitkä on oikeesti hyviä servuja?

hyvä on sellanen mis on kavereita, mieluiten myös jonkin verran irl-sellaisia, ja kiva kilta :D sooloaminen tai random-groupit ei nimittäin pidemmän päälle oikein iske; se oikeanlainen peliseura on kyl aika tärkeetä ainakin mulle :) ei tohon oikeen muuta voi sanoa.

--