World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,657 views

Aamu

#1163 • • Aamu you had me at hello
lagaaks jossai muual ku sunstriderillä :D

vttu et menee hermo kun eteneminen on aika yksi askel minuutissa meininkiä.

huoooh
typerä blizzzzzz

booringbooringbooring

--
Do you think the expansion will make me fat?

Auacusha

#1164 • • Auacusha Koneradio
Haluaisiko joku sen verran auttaa että mistä saisi hommattua First aidin yli 150, muualta kuin ylihintaan AH ?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

hiski

#1165 • • hiski Screen/Further

Cera, 27.9.2006 19:06:
lagaaks jossai muual ku sunstriderillä :D

vttu et menee hermo kun eteneminen on aika yksi askel minuutissa meininkiä.

huoooh
typerä blizzzzzz

booringbooringbooring

tosi monella "eilagaavalla" servollaki on salettiin lagannu tänään, kun 20 realmia nurin ja kaikki jonottelee auki oleville servoille duelaamaan niillä hiton lvl1 alteillaan nyyh.
hallucinogen

#1166 • • hallucinogen Edain
Itse oon yritelly etsiä heavy mageweave ja runecloth bandage-kirjoja, ei oo ah:ssa näkyny ja ne first aid trainerit mitä löytäny niin ei oo moisia myyny tai sit oon missannu :(

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#1167 • • hallucinogen Edain

dark-raver, 27.9.2006 22:52:
Haluaisiko joku sen verran auttaa että mistä saisi hommattua First aidin yli 150, muualta kuin ylihintaan AH ?

oisko ollu se kylä dustfallow marshissa?

--
pikku-*possu*

Auacusha

#1168 • • Auacusha Koneradio

hallucinogen, 27.9.2006 22:58:
---
dark-raver, 27.9.2006 22:52:

---

oisko ollu se kylä dustfallow marshissa?

Internetin ihme maailma jotain samankaltaista kertoi mutta paikalla päästessäni (lvl26 human rogue) niin hordeja oli vastassa, vaikutti ihan horden kylältä *hmph*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

hallucinogen

#1169 • • hallucinogen Edain

dark-raver, 27.9.2006 23:02:
Internetin ihme maailma jotain samankaltaista kertoi mutta paikalla päästessäni (lvl26 human rogue) niin hordeja oli vastassa, vaikutti ihan horden kylältä *hmph*

No mut en mä ajatellut, että kukaan täysijärkinen pelaisi alliancella ;D

--
pikku-*possu*

#1170 • • ALIEN Guest

hallucinogen, 27.9.2006 23:20:
---

---

lol!

Joo esim thottbotista kun kattoo niin kandee olla tarkka et kattoo oman factionin questit yms..
hiski

#1171 • • Edited hiski Screen/Further

hallucinogen, 27.9.2006 23:20:
---

---

heh, powned!1 =)
Vprobe

#1172 • • Vprobe goa-head

hallucinogen, 27.9.2006 22:57:
Itse oon yritelly etsiä heavy mageweave ja runecloth bandage-kirjoja, ei oo ah:ssa näkyny ja ne first aid trainerit mitä löytäny niin ei oo moisia myyny tai sit oon missannu :(

sun pitää olla ensinnäki Artisan first aid (tee Theramoren linnassa oleva questi nimeltä "Triage!"), sit ku sun first aid skillit on noussu tarpeeks korkeeks ni se opettaa sulle ilmatteeks heavy mageweave bandagen ja (heavy) runecloth bandaget. Siis esim heavy runecloth bandagen se opettaa sulle vasta sit ko sun first aid on 300.
#1173 • • ALIEN Guest
olis tullut halvaks epix mountit jos olis tajunnut ensin hankkii riding skillsit enne edellistä päivitystä ja nyt ostaa sit mountit.

Mut joo - Orza kuittaa ja lähtee vähintään TBC:n asti tauolle, ellei lopullisesti :)

*köh**justjoo* "aivan varmaa..." :D
ezzy

#1174 • • ezzy Droid-pappa
Surkeita kohtaloita 18 sivua blizzun forumilla liittyen tohon keylogger-scammiin. Surkeeta luettavaa, kun killalta lähtee pankki alta, jossa on joku 15000g:n arvosta raid-rojua...
#1175 • • ALIEN Guest

ezzy, 28.9.2006 03:12:
Surkeita kohtaloita 18 sivua blizzun forumilla liittyen tohon keylogger-scammiin. Surkeeta luettavaa, kun killalta lähtee pankki alta, jossa on joku 15000g:n arvosta raid-rojua...

joo, ihan vitun syvältä *uuh*

Ja ei ihme et viel enempi tulee whispereinä kullan myyjitä paska spammia *poks*

Ja taitaa olla vasta alkua...
Jutu

#1176 • • Jutu Blondi

Vprobe, 28.9.2006 02:25:
Siis esim heavy runecloth bandagen se opettaa sulle vasta sit ko sun first aid on 300.

225 riittää *vink*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

hallucinogen

#1177 • • hallucinogen Edain

sun pitää olla ensinnäki Artisan first aid (tee Theramoren linnassa oleva questi nimeltä "Triage!"), sit ku sun first aid skillit on noussu tarpeeks korkeeks ni se opettaa sulle ilmatteeks heavy mageweave bandagen ja (heavy) runecloth bandaget. Siis esim heavy runecloth bandagen se opettaa sulle vasta sit ko sun first aid on 300.

Artisan on ollu jo kauan ja skilli 263 mut ei vaan oo löytyny kaiffarei mitkä ois opettanu mageweave bandage kummempia :/

--
pikku-*possu*

ezzy

#1178 • • ezzy Droid-pappa

hallucinogen, 28.9.2006 08:21:
---

---

Artisan on ollu jo kauan ja skilli 263 mut ei vaan oo löytyny kaiffarei mitkä ois opettanu mageweave bandage kummempia :/

Samaa ihmettelin itsekin kunnes tosiaan tajusin, että ton Triage!-questin jamppa myy ne keleen skillit myös *grr* Ehdin unohtaakin koko first aidin jo joksikin aikaa.

Tänän olis sit aika tipauttaa Ossirian ja saada yks merkkipaalu lisää eli AQ20 Cleared *hihu*
hallucinogen

#1179 • • hallucinogen Edain
Himottais kyl itsekin instailla mut ei noita random grouppeja kauheasti tunne löytyvän ja kukaan ei koskaan käytä meeting stonea :( Eilen ihan huvikseni painelin scarlet monastaryyn mun lvl50 roguella jolla käsissään lvl49 ja lvl48 epic aseet ja paljon sinistä gearia muuten ja halusin kokeilla saanko sen lvl40 bossin nurin, tiukille meni kun ei se perkule ymmärrä stunnien päälle ollenkaan mut kuolihan se :) sääli et kun siltä tippui kiva sininen itemi niin se menee vendorille kun mailia ja bindas kun nosti ylös :( ois voinu muuten myydä jollekin tarvitsevalle huokeaan hintaan :) Nytkin huvittais hinterlandissa tehdä ne monet elite questit kun rewardit on niin hyvät mut siellä on aina niin hiljaista :/

--
pikku-*possu*

Vprobe

#1180 • • Vprobe goa-head

hallucinogen, 28.9.2006 08:21:

No se sama joka opettaa sut artisaaniks opettaa ne loputkin, kunhan vaan nostat sitä skilliäs tarpeeks korkeelle.