World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,288 views

kosmo

#1201 • • kosmo TJH87

tearrain, 28.9.2006 11:43:
---
kosmo, 27.9.2006 01:59:
KEL'THUZAD DOWN! :D

---

No grats! Menikö millasilla buffeilla? Me oltiin vähän ylibuffattujakin eka killissä ;) Tällä viikolla sit taas uutta yritystä..

ZG-buffi ja kaikilla flaskit. Siinäpä ne. Niin ja muutama ylimääräinen soulstone... mutta ei mitään Nihilum -meininkiä kuitenkaan! ;D

Nyt ajetaan just KT:ta toistakertaa alas. Magtheridonillekin tuli vihdoin ja viimein server upgrade niin jäi tälläviikolla raidaamiset loppuviikkoon.

mainostanpa samalla meidän suomalaisen luotto-priistin tekemää loistavaa videota tosta taposta. www.praemium.eu osoitteesta löytyy :)
hallucinogen

#1204 • • hallucinogen Edain
Mikäköhän siinä on et horde pärjää niin loistavasti aina wsg mutta nyt kaksi matsia AV:ta (tulin just lvl 51) ja horde on ollu pahasti alakynnessä :(

--
pikku-*possu*

Aamu

#1205 • • Aamu you had me at hello

hallucinogen, 2.10.2006 22:02:
Mikäköhän siinä on et horde pärjää niin loistavasti aina wsg mutta nyt kaksi matsia AV:ta (tulin just lvl 51) ja horde on ollu pahasti alakynnessä :(

koska tosiasioissa ootte niiiiiiiiiiiiin huonoja ;)

PS MUA OTTAA PÄÄHÄN KUN EN PÄÄSE SUNSTRIDERILLENI KATSOMAAN OLENKO JO KNIGHT CAPTAINNNNNNNN

--
Do you think the expansion will make me fat?

hallucinogen

#1206 • • hallucinogen Edain

Cera, 4.10.2006 20:17:
koska tosiasioissa ootte niiiiiiiiiiiiin huonoja ;)

PS MUA OTTAA PÄÄHÄN KUN EN PÄÄSE SUNSTRIDERILLENI KATSOMAAN OLENKO JO KNIGHT CAPTAINNNNNNNN

Pyh Allyilla pelaa vaan keskenkasvuiset kakarat ;D Viimeks kun pelasin AV niin feidasin kun oli pelattu yli 2h ja piti mennä nukkumaan :D Saattaa kyl kestää aivan järkyn pitkään noi matsin ja jengillä voi olla jotain 500+ HK ihan kevyesti :D

--
pikku-*possu*

Aamu

#1207 • • Aamu you had me at hello
sä et vaa hallu osaa

--

hallucinogen

#1208 • • Edited hallucinogen Edain

Cera, 4.10.2006 20:32:
sä et vaa hallu osaa

Ite et osaa! Mun ukko laittaa kaikkia saman levusia ukkoja pataa enitaim juunou! :D Varsinkin jotain nelffi heitukoita ;)

Ainoa et pitäs otaa peliaikaa, meni tänään umpeen :(

--
pikku-*possu*

Auacusha

#1209 • • Auacusha Koneradio
Tulis jo servot takasin ylös ^_^

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Cloud

#1212 • • Cloud Game Freak

domi, 28.9.2006 23:15:
---
JetZe, 28.9.2006 23:14:
sama täällä. mutta kummasti se aina kutkuttaa päästä pelaa ku ei oo sitä peliaikaa ;F

---

En tiiä, paljon muutakin tekemistä tullut, joten en usko et kutkuttais pahasti :D

itse jo hiljalleen rupean miettimään ajan hankkimista burning crusadea odotellessa :)

Jos nyt pääsis tohon kiltaan mihin hain niin olis kivaa.. Todellisuudes jos ei saa järkevää kiltaa ni aika sama se on tonne crusadenenkaan kyll on mennä. Turha sitä kattella toisaalt vierest kun toiset tekee ja itte vaan nihkeilee :) Mut crusadeen luotetaan tääläpäässä ainakin :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

domi

#1213 • • domi Työn sankari.

Cloud, 4.10.2006 22:17:

Jos nyt pääsis tohon kiltaan mihin hain niin olis kivaa..

Mä en oo ikinä tajunnut et miks vitus pitää HAKEE KILTAAN.

"moi omg mul on warru 60lvl pääsenx kiltaan okei? terveisiä kaikille ^_^"
Cloud

#1214 • • Cloud Game Freak

domi, 4.10.2006 22:18:
---
Cloud, 4.10.2006 22:17:

Jos nyt pääsis tohon kiltaan mihin hain niin olis kivaa..

---

Mä en oo ikinä tajunnut et miks vitus pitää HAKEE KILTAAN.

"moi omg mul on warru 60lvl pääsenx kiltaan okei? terveisiä kaikille ^_^"

koska ne etsii magea, ja mukavaa tyyppiä. Itsekin olin pitkään et vitut haen ja monta kertaa niiden passasin niiden "haut" mutta jos niillä on sääntö, että ne haluaa sun hakevan sinne ja osoittavan silleen kiinnostukses. Ni hei jos haluun sinne ni sit haen :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aamu

#1216 • • Aamu you had me at hello
OOOI se olen minä ^____________^

JA VOI VITTU EI VIELÄKÄÄ PÄÄSE KATTOMAAN HAJOOOOOOOOOOOON

--

#1217 • • ALIEN Guest
Nyt sit on wowit ohi ja totta puhuen aika haikee fiilis jättää kaikki ne frendit mitä sielä on saanut.
Eilen kävin pika pikaa Huhuranin tankkaa kun pyydettiin mesessä. Ja sehän tippu ku kärpänen... Oli täydellinen tiputus ja siihen on hyvä lopettaa, nyt ainakin toistaseksi.

Perkele! :,)
hallucinogen

#1218 • • hallucinogen Edain

ALIEN, 5.10.2006 11:26:
Nyt sit on wowit ohi ja totta puhuen aika haikee fiilis jättää kaikki ne frendit mitä sielä on saanut.
Eilen kävin pika pikaa Huhuranin tankkaa kun pyydettiin mesessä. Ja sehän tippu ku kärpänen... Oli täydellinen tiputus ja siihen on hyvä lopettaa, nyt ainakin toistaseksi.

Perkele! :,)

Heti kun BC on kaupois niin jäbä aloittaa uudestaan ;D

--
pikku-*possu*

kosmo

#1220 • • Edited kosmo TJH87
Uusin South Parkki on tehty täysin wowi-aiheesta ja suurimmaksi osaksi vieläpä 'ingame'. Katoin sen äsken ja taisinpa nauraa läpi koko jakson! suosittelen! :D