World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,951 views

Syder

#981 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
plz, älkää viel feidatko, mä en ehtiny viel pistää poppareit :( ja kyl nää ny aina suomen big brother topikit sun muut diibadaaba skenekuviot päihittää *pepsodent*

--
Divida et impera.

toumi

#982 • • toumi
zomg teh drama !

kosmo: kuis horsemenit? eilen thane 16% ja mograine 49% lagipiikkien matkassa. tänään pitäis tulla rc:lle uutta rautaa.
kosmo

#983 • • kosmo TJH87

Syder,
plz, älkää viel feidatko, mä en ehtiny viel pistää poppareit :( ja kyl nää ny aina suomen big brother topikit sun muut diibadaaba skenekuviot päihittää

Sori, mutta kyllä mä nyt feidaan. Pitää saada duuniakin tehtyä! *blush*

tearrain, 30.8.2006 13:07:
zomg teh drama !

kosmo: kuis horsemenit? eilen thane 16% ja mograine 49% lagipiikkien matkassa. tänään pitäis tulla rc:lle uutta rautaa.

Ei kovinkaan hyvin. Servolagin takia yritykset on jääny tosiaan yrityksiksi. Teillähän näyttää siltä että hevoset makaa kohta maassa... monellako warrulla vedätte?
larzizi

#984 • • larzizi

domi, 30.8.2006 09:22:
---
larzizi, 30.8.2006 08:18:
Ei kun mä myös tarkoitan sitä *vink* Ei kiinnosta se peli pätkääkään *hihu*

---

Olipa vakuuttavaa *justjoo**nauru*

Ei mun tarvitse vakuttaa muuta kuin itseni *vink*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

#985 • • ALIEN Guest
Sanokaa et joku teistä Naxxin vetäjistä pelaatte jollain ei-pvp -servulla Horden puolella mikä ei ole vielä full ja otatte vastaan full tier2 örkki tankin jol on yks tier3:nenkin.. alkaa vituttaa toi killan turha säätäminen ja draamailu tiettyjen persoonien takia jotka ite aiheuttavat hallaa omalle killalleen. Liian monta viikkoa tuhlattu ilman suurempaa etenemistä eikä jatkokaan hyvältä vaikuta =/
toumi

#986 • • toumi

kosmo, 30.8.2006 13:57:

Ei kovinkaan hyvin. Servolagin takia yritykset on jääny tosiaan yrityksiksi. Teillähän näyttää siltä että hevoset makaa kohta maassa... monellako warrulla vedätte?

Eilen tais olla 5-6 warruu matkassa. Jos sen 8 sais mukaan ja niille viel 4 osaa tier3, ni ois enemmän pelivaraa. Näytti kyl jo ihan hyvältä, titans + gspp avulla vois mennäkin alas tällä resetillä, jos ei lagaa :)
Aamu

#987 • • Aamu you had me at hello
EI VITTU MITÄ JENGII TUOL AB:SSA AAAAAARGH

räjähtää oikeesti pää,
kaikki hengaa vaa yhdessä paikkaa ja puolustaa sitä

et vittu jee,
hyvä ku ei tarvii enää jonotella niitä idiootteja sinne.

--
Do you think the expansion will make me fat?

kosmo

#988 • • kosmo TJH87

Cera, 30.8.2006 14:55:
EI VITTU MITÄ JENGII TUOL AB:SSA AAAAAARGH

räjähtää oikeesti pää,
kaikki hengaa vaa yhdessä paikkaa ja puolustaa sitä

Kuulostaapa tutulta... onneksi ei riitä aika PvP:lle... *blush*
kosmo

#989 • • kosmo TJH87

tearrain, 30.8.2006 14:05:
---
kosmo, 30.8.2006 13:57:

---

Eilen tais olla 5-6 warruu matkassa. Jos sen 8 sais mukaan ja niille viel 4 osaa tier3, ni ois enemmän pelivaraa. Näytti kyl jo ihan hyvältä, titans + gspp avulla vois mennäkin alas tällä resetillä, jos ei lagaa :)

Niin, 8 warrua kait siihen tarvis että olis vähän pelivaraakin... onko teillä noi kaikki warrut protti-specattu? Me ei valitettavasti ole gearattu kuin 4-5 warrua eikä niitä muutenkaan ole killassa kuin 8 niin voip olla että vierähtää vielä pariviikkoa että tullaan näkemään sapphiron *igor*
hallucinogen

#990 • • hallucinogen Edain

kosmo, 30.8.2006 19:13:

Siis ainoa syyhän pelaa wowia on se, että saa vetää alliancea pataan, pve servu on nössöille jotka pelkää oienimmänkin gnomen liikettä :D Reilu pvp bg:n ulkopuolella on juuri sitä kaikkein hauskinta kun toista alkaa kyrpii kun vetää pataan kesken questin. Se taasen on perseestä jos highlevel tappaa lowbien( tätä tapahtuu ainakin alliancen toimesta ihan kiitettävästi ( usein myös night elfejä, lieneekö juuri sitä nuorinta käyttäkuntaa ) ja sit se kanssa saa tuomion et reilussa matsissa turpaan saanut vittuuntuu ja käy hakee oman maininsa ja tulee vetää pataan sitä toista joka on tasaisessa matsissa voittanut, täysin raukkamaista.

Sit uikutetaan "mut ku se gankkas mun ukkoo niinq" :D

--
pikku-*possu*

Cloud

#991 • • Edited Cloud Game Freak

hallucinogen, 30.8.2006 20:48:
---
kosmo, 30.8.2006 19:13:

---

Siis ainoa syyhän pelaa wowia on se, että saa vetää alliancea pataan, pve servu on nössöille jotka pelkää oienimmänkin gnomen liikettä :D Reilu pvp bg:n ulkopuolella on juuri sitä kaikkein hauskinta kun toista alkaa kyrpii kun vetää pataan kesken questin. Se taasen on perseestä jos highlevel tappaa lowbien( tätä tapahtuu ainakin alliancen toimesta ihan kiitettävästi ( usein myös night elfejä, lieneekö juuri sitä nuorinta käyttäkuntaa ) ja sit se kanssa saa tuomion et reilussa matsissa turpaan saanut vittuuntuu ja käy hakee oman maininsa ja tulee vetää pataan sitä toista joka on tasaisessa matsissa voittanut, täysin raukkamaista.

Sit uikutetaan "mut ku se gankkas mun ukkoo niinq" :D

Suosittelen lämpimästi pvp himoissa kokeilee esim Daogia, GuildWarsia ja vastaavia jotka oikeasti on rakennettu sen pvp:n ympärille huomattavasti "Paremmin" ja toimivammin kuin wow.

p.s Wow gangi on ihan nynnyille. Kun sä et menetä mitään kuollessas. Useissa muissa peleis on joko equip loss - tai expa loss penaltyt. Se oikeasti jo tekee pvp:stä haasteellista.

Myönnän olen huono selittämään eroja, mutta kyllä sen vain huomaa jos kokeilet :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

#992 • • Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 12:51:

Clip ja clip ja

tähän voidaan sit lopettaa tämä turhanpäivänen jankkaaminen kun ei selvästikään ymmärretä toisiamme.

agreed and agreed suurimmaksi osaksi ja nyt sävelet rupes olee samat. Hyvä niin :)

--

ezzy

#993 • • Edited ezzy Droid-pappa

ezzy, 29.8.2006 09:12:
Odotellessa vedän pvp:tä: 40000+ honoria tänään ja 12000+ AV repua *hihu* honored -> revered 15h:ssa <3

ja noista sit tuli 1 rankki päivässä, melkein 2 :)

Tänään 10h aikana: 2 AV voittoa (ffs), 33500 honoria ja 6630 AV repua. Jos tällä viikolla sais sen exaltediksi (15k matkaa)

Tuli sit koettua paras AV matsi ever, Allyt vei hordea kuin pässiä narussa ja 35min voitto oli todellisuus *hihu* Toi oli kaikkien päivän häviöiden arvoinen matsi, kun tuli vielä kehuja healeista vasemmalta ja oikealta ja jopa kutsu Emeriss-realmille O_o

alliance_wins_AV_wtf.jpg
Syder

#994 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hallucinogen, 30.8.2006 20:48:
schnii schnaa schnappi

Jep, osittain samaa mieltä Cloudin kans et pelaappa pvp pelei. Mut sen verran erimieltä et mä oikee voisin alleviivata ja prässätä ja boldaa ja meuhkaa ja reuhkaa siitä et World of Warcraft on _pve_ peli.
kkthxbai

--
Divida et impera.

Aamu

#995 • • Aamu you had me at hello

hallucinogen, Se taasen on perseestä jos highlevel tappaa lowbien( tätä tapahtuu ainakin alliancen toimesta ihan kiitettävästi ( usein myös night elfejä, lieneekö juuri sitä nuorinta käyttäkuntaa ) ja sit se kanssa saa tuomion et reilussa matsissa turpaan saanut vittuuntuu ja käy hakee oman maininsa ja tulee vetää pataan sitä toista joka on tasaisessa matsissa voittanut, täysin raukkamaista.

hanna tuli kerran maininsa kanssa auttamaan mua suorittaan stranglethorniin kusteja ja koska olin vaan sen 30 niin kaikki hordet YLI 45lvlilläkin oli tappamassa mua ihan innoissaan.

AAHAHA ja sit hirvee suuttuminen kun lvl60 rogue pelastaa.

ei voinu kyl ku nauraa.
hordet on idiootteja.

ainakin meiksin realmilla ^^

--

domi

#996 • • domi Työn sankari.

Cera, 31.8.2006 13:43:
hanna tuli kerran maininsa kanssa auttamaan mua suorittaan stranglethorniin kusteja ja koska olin vaan sen 30 niin kaikki hordet YLI 45lvlilläkin oli tappamassa mua ihan innoissaan.

ei voinu kyl ku nauraa.
hordet on idiootteja.

Mulle kävi samoin, tuntuu et aina pitäis stv:hen mennä jollain kolonnalla, et siel vois tehä questeja :D
Cloud

#997 • • Cloud Game Freak

domi, 31.8.2006 13:44:
---
Cera, 31.8.2006 13:43:

ei voinu kyl ku nauraa.
hordet on idiootteja.

---

Mulle kävi samoin, tuntuu et aina pitäis stv:hen mennä jollain kolonnalla, et siel vois tehä questeja :D

stv oli jo jenkki petan aikaan nimetty GangersValeksi eikä sen nimitys taida edelleenkään olla mitenkään väärä ahahah se on ainoo mesta missä mä en ikinä oo suostunut qustaa yhtään enempää kun on ollut pakko alle 60lvlisenä Ihan periaatteest =P

--

#998 • • Annakins Guest
Tiesittekste et tästä topikist ei ymmärrä mitään *ding*
Aamu

#999 • • Aamu you had me at hello
ei tiietty

--

dubious

#1000 • • dubious ribidim

Annakins, 31.8.2006 13:52:
Tiesittekste et tästä topikist ei ymmärrä mitään *ding*

Tota... olikohan toi kommentti ihaaan pakollinen? *nauru* Tarkoitan vaan et ei kai monelle tuu mieleen mennä tonne sävellyspuolelle kommentoimaan jotain Cubasen-keskustelua, vaikka eihän siitäkään vihkiytymätön mitään tajua *whaat*

En mie pahal kuiteskan!

--

Aiheest: rollasin muuten uusiks. ei pysynyt näpit irti. täl kertaa Sunstrider PvP Horde, undis mage nimeltä Ilja - jossain reilut lvl 20 menos, oisko 22? Aaanyways, feels good to be bad, eli takas Hordelle veti veri sit kuitenkin, alko noi pinkit nelffimetsät sattuu silmiin *nauru*