Digital Beat, 3.8.2006 21:51:
Jotkut on ihan kuulemma uppoutunu tähän peliin niin paljon että elämä unohtuu. :D
Anteeks mikä unohtuu?
2,846 posts, 143 pages, 1,013,431 views
Jotkut on ihan kuulemma uppoutunu tähän peliin niin paljon että elämä unohtuu. :D
ezzy, 3.8.2006 21:52:
---
---
Anteeks mikä unohtuu?
ezzy, 4.8.2006 02:54:
Arlokk DOWN!
porukat otti 5-6 wipeä ja sit mä pääsin duunista, otettiin yks wipe ja sit down down down, ttu vedin viel lopuks death rayllä sitä ku oli niin vähissä hiparit ja hittas 1k :D
Paskiainen kehtas olla tiputtamatta will of arlokkia...
huomenna HAKKAR!
...ja mä oon duunissa puoleenyöhön.
ALIEN, 4.8.2006 03:08:
---
:D grats mut eiköhän ne wipee kunnes tulet takaisin (toivottavasti? :D)
mut joo mekin saatiin Naxxin instructor alas =)
Jutu, 4.8.2006 03:42:
Hehe. Tänään tosiaan oli eka [u[puhtaasti[/u] oman killan voimin tehty MC raidi
Jutu, 4.8.2006 03:42:
Sunnuntaina sitten jatkuu ja tavoitteena olisi jälleen ottaa 2 pomoa alas, mutta voi olla että menee useampikin :P
11 bossia on tosi hyvin.
Mutta tässä vaiheessa jo kertoo kyllä joko tietyn asteisesta "bossi bugien" hyväksi käytöstä tai Tosi Nolife pakosta olla paikalla ja eikö se muka oli nihilistisyyttä?
Ja onko toi nyt sitten hauskaa? Niin no mulle oli kivaa olla tosi lepposessa killassa jossa ollaan tyyliin nyt 3-5bossilla naxamassa ja kaikessa rauhassa edetään ja tehdään asioita.
Toisaalta ei se massiven kova tahti ollut sen paskempaa silloin joskus ja sillä sai asiat aikaseks.
Mut mitä ja missä toi Kosmo vetää niin kyllä käy kateeks perkele! =D
CryOniC, 4.8.2006 15:05:
En uskalla vielä edes tyyppaa.. Vois jäädä vaikka kauniilla säälläkin jumiin koneelle,kaverit suuttus kun ei näkis ja hani kattelis kyllästyneenä nenän vartta pitkin*nauru*
kosmo, 4.8.2006 14:55:
---
heh, meno huipentuu sitten kun päästään kisaamaan Kel'Thuzadin world 1st killistä. Ainakin tällähetkellä meillä on sellainen vauhti päällä että siitähän muuten tullaan kisaamaan...
kumimuumi, 4.8.2006 15:07:
---
CryOniC, 4.8.2006 15:05:
En uskalla vielä edes tyyppaa.. Vois jäädä vaikka kauniilla säälläkin jumiin koneelle,kaverit suuttus kun ei näkis ja hani kattelis kyllästyneenä nenän vartta pitkin*nauru*
---
Kylhä sitä sen 1kk testiajan voi pelaa ;)
Tai 10-day guestpass kaverilta, ni ei tarvi ees ostaa peliä.
CryOniC, 4.8.2006 15:22:
...voi kun se jäiskin siihen.. Tuli diabloakin vähän testailtua kolmen kuukauden hima jumituksen verran*nauru*siitä tosin on pikkasen aikaa mut toi tuntuu sen verran kiehtovalta peliltä et vois olla et 10:stä päivästä muutuis 10kk..
kosmo, 4.8.2006 14:55:
Grats!! Kyllä ne rupee tippuu loputki sieltä sit... mitäs teillä on nyt alhaalla?