hallucinogen, 29.6.2006 12:29:
---
ezzy, 29.6.2006 12:14:
ei o ikinä varaa :)
---
Oot varmaan köyhin lvl 60 jonka tiedän Mun ei sen palladiinin rintapassarin kiillotus mitään halpaa ole, edustavuus ennenkaikkea ;D
jep, en vaan jaksa tuhlata aikaa rahan/roinan farmaamiseen, vaan pelaan peliä sitämukaan kuin kilta etenee ja avitan kiltakavereita leveloimaan, että päästään vetämään parempia instoja jne. En vaan jaksa sitä epic-ryppyotsailua mitä jengi harrastaa eli laittaa itemit pelin ja ihmisten edelle.
Killan etenemistahti on hidastunut porukan quitatessa, kun 60set eivät ole jaksaneet odottaa muiden leveloimista. Rekrytointikaan ei ole pelannut halutulla tavalla, eihän meillä ole tarjota mitään raidaamista kaipaaville 60:lle. Raidaamiseen kyllästyneille on, ja pari niitä onkin palannut takaisin kiltaan, oltuaan hetken raid-killassa.
High level kiltaruneja ei ole pahemmin päästy vetämään, koska sadasta hahmosta on noin 35 50+ ja n. 15 L60. ST runeja olen vetänyt kiltakaverien kanssa lähes aktiivisestikin muutaman kerran viikossa, lähinnä questien perässä. Pari brd runia (wipetyksiin johtanutta), LBRS run meni hyvin läpi 8:lla, Strat run oli ihan jees, kaikki paitsi yksi oli tuttuja ja tulevia kiltalaisia.
Muuten jengi tuntuu vetävän pugeilla noita ja pettyvän aina pahasti. Harmittaa, kun ei pystytä tarjoamaan sisältöä tarpeeksi. Itse an ole pahemmin pugeihin jaksanut turvautua.
Suunta on toki ylöspäin. Varsin n00beja ollaan vielä kaikki :)
Kovasti tekis mieli levuttaa mun L19 magea, jonka oli tarkoitus jäädä vain BG altiksi. Maagin pelaaminen on vaan niin mukavaa.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409382