World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,014,842 views

ezzy

#621 • • ezzy Droid-pappa

hallucinogen, 29.6.2006 07:24:
---
ezzy, 27.6.2006 02:52:
kaipais snadia päivitystä ehkä jo :(

---

Ainakin aseen suhteen :D Mun lvl 40 roistollakin on parempi mace kun tolla :D Sen entinen miekkakin on parempi jota en oo raaskinu kyl myydä vaiks en sitä enään tarvitse :D

Aika paljon muuteskin vihreet gearia, ei oo ah:sta viittiny ostaa mitään? Itse ainakin suruttanu laittanu jo nyt satoja kultia rahaa pariin epiciin ja sinisiin itemeihin ja mounttikin tuli heti kun dingas 40. Tosin mä oonkin porvari ;)

Toi 1h on vaan hiilauskeikoilla käytössä, jos niilläkään, yleensä on priest mukana nykyään kun kiltaan moinen palasi, niin saa mätkiä ice barbiella surutta.
AH:ssa ei vaan ole mitään healadinille (noi vihreet ON ah:sta) ja toisekseen eniten mitä mulla on ollut koskaan kultaa on 90g, jolla ei juhlita.
hallucinogen

#622 • • hallucinogen Edain

ezzy, 29.6.2006 08:31:
Toi 1h on vaan hiilauskeikoilla käytössä, jos niilläkään, yleensä on priest mukana nykyään kun kiltaan moinen palasi, niin saa mätkiä ice barbiella surutta.
AH:ssa ei vaan ole mitään healadinille (noi vihreet ON ah:sta) ja toisekseen eniten mitä mulla on ollut koskaan kultaa on 90g, jolla ei juhlita.

Mulla on ainakin ihan surutta mining ja skinning vaikka skinningillä ei rahoiksi oikeen lyö kun niin paljon nahkaa myynnissä mut mining tuottaa ja sit välillä pitää ostaa "liian" halvat raret ja epicit pois ah:sta ja laittaa uudestaan myyntiin kalliimmalla :D nyt vituttaa se et peliaika menny umpeen (en muista koska) mut pistin ah myyntiin ainakin kaks rarea joista molemmat löysin + muuta kamaa paljon ja ne vissiin katoo postista 30 päivän jälkeen :( pitäs tsekkaa et koska viimeks pelasin ja ehkis viikonloppuna ottaa 1kk peliaikaa =D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#623 • • hallucinogen Edain
jahas tasan kuukaus sit viimeks logannu ineen joten paipai roinat :D

--
pikku-*possu*

ezzy

#624 • • ezzy Droid-pappa

hallucinogen, 29.6.2006 08:41:
jahas tasan kuukaus sit viimeks logannu ineen joten paipai roinat :D

now that's just BS right there... :(

Itsellä menee kaikki mainattu roina omaan käyttöön enimmäkseen, kun engineer olen. Sekin tosin niin nerffattu ammatti, ettei mistään saa rahaa edes, kun tuotteet on ihan vitsejä.

Eikä huvita minkään veinien farmaaminen jonkun arcane crystalien perässäkään, ihan järjetöntä touhua, kun dropdrate on luokkaa muutama prosentti. Niillekin olis tarvetta mm. sagebladea varten ja palan epic mounttiin. Mielummin vaan pelaan ja kato mitä peli tuo mukanaan, kun kulutan viikkoja farmaten jonkun tietyn itemin perässä tai mainaan itseltäni aivot pellolle.
Meen AH on niin päin vittua, ettei sielläkään jaksa tehdä tota osta halvalla myy kalliimmalla juttua, kun hinnat vaihtelee ihan järjettömästi. Hyvä esimerkki oli Grimoire of Shadow Ward IV (putosi stratista), jolle auctioneer antoi suositushinnaksi 110g ja sillä hetkellä AH:ssa oli 2kpl joiden hinnat oli 175g ja 300g. Halusin omastani eroon, koska en jaksanu yrittää myydä sitä viikkojen ajan ja jäädä tappiolle (kuten aina käy), joten laitoin 80g bo ja meni heti.
hallucinogen

#625 • • hallucinogen Edain
Vois kyllä pelaa wowia koko lauantain ja sunnuntain :) Ei oo pahemmin tullu häärittyä instoissa tai muita elite questei väännettyä stormreaverillä kun ei oo missään killassa ja sit huonoja kokemuksia ollu osasta jengiä minkä kanssa sit menny jotain tekee. Yleensä organisointikyky jengillä on päin vittua et puol päivää raavitaan ensin munia ennen kun päästään ees liikkeelle ja sit keskitytään enemmän whineemiseen kun pelaamiseen :D

--
pikku-*possu*

kml

#626 • • kml Keyhole Markup Language

hallucinogen, 29.6.2006 09:20:
Vois kyllä pelaa wowia koko lauantain ja sunnuntain :) Ei oo pahemmin tullu häärittyä instoissa tai muita elite questei väännettyä stormreaverillä kun ei oo missään killassa ja sit huonoja kokemuksia ollu osasta jengiä minkä kanssa sit menny jotain tekee. Yleensä organisointikyky jengillä on päin vittua et puol päivää raavitaan ensin munia ennen kun päästään ees liikkeelle ja sit keskitytään enemmän whineemiseen kun pelaamiseen :D

Mulla on tällä hetkellä aikalailla tollanen ongelma. Kilta yrittää vetää ZG:tä, mut niin iso osa membuista ei vaan jaksa tulla linjoille et se ois mahollista, ja priestejä on liian vähän. Killan sisältä on mahdoton koittaa grouppia järkkää, ei kukaan ikinä lähde, ja tosiaan niitä priestejä ei ole.

Ja nyt 75% serverin pelaajista on lähtenyt lookingforgroup-kanavalta kun se on niin hirveetä spämmiä nykyään, et sieltäkin on ihan mahdoton löytää grouppia.

PvP:tä vedän sen verran ku jaksan, että sais ainaki sen 7 rankin ja ne pari armorpalaa (nyt rank 5). Oisko mitään hyviä ehdotuksia jossa vois farmata rahaa yksin lukolla, SM/Ruin buildilla ? Eli pitäis pystyä fearaamaan/seduceemaan suht vapaasti..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

hallucinogen

#627 • • hallucinogen Edain
Kertokaas mikä ois levelin 40 roguelle hyvä paikka questaa yksin?

--
pikku-*possu*

ezzy

#628 • • ezzy Droid-pappa
lisäyksenä postiini, että ainoa mistä tulee jonkin verran rahaa on Sniper Scopet, joiden kaupan pilaa yleensä joku joka myy niitä 4g:llä ah:ssa...
Avernian

#629 • • Avernian Kerettiläinen

ezzy, 29.6.2006 09:59:
lisäyksenä postiini, että ainoa mistä tulee jonkin verran rahaa on Sniper Scopet, joiden kaupan pilaa yleensä joku joka myy niitä 4g:llä ah:ssa...

Osta ja pistä uudelleen myyntiin paremmalla hinnalla.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

ezzy

#630 • • ezzy Droid-pappa

Avernian, 29.6.2006 11:51:
---
ezzy, 29.6.2006 09:59:

---

Osta ja pistä uudelleen myyntiin paremmalla hinnalla.

ei o ikinä varaa :)
hallucinogen

#631 • • hallucinogen Edain

ezzy, 29.6.2006 12:14:

Oot varmaan köyhin lvl 60 jonka tiedän *lmao* Mun ei sen palladiinin rintapassarin kiillotus mitään halpaa ole, edustavuus ennenkaikkea ;D

--
pikku-*possu*

kosmo

#632 • • Edited kosmo TJH87

Oisko mitään hyviä ehdotuksia jossa vois farmata rahaa yksin lukolla, SM/Ruin buildilla ? Eli pitäis pystyä fearaamaan/seduceemaan suht vapaasti..

Eiköhän Tyr's Handi ole edelleen ykkösmesta. Ainakin itse kyseisellä buildilla (+400dam geari) saan juosta melko vaivatta, n. ~15-20g / tunti jos ei liikaa ole Nihilumin jannuja paikalla.

Tosin huomasin tuossa kun nostelin AD repua reveredistä exaltedille että scourgea niitettäessä tulee ihan kivasti tienestiä myös JOS palauttelee droppina tulevat kirjeet (ts. questit) ja myy ne 61lvl eliitti mobeilta droppailevat raret.
kml

#633 • • kml Keyhole Markup Language

kosmo, 29.6.2006 13:48:
Eiköhän Tyr's Handi ole edelleen ykkösmesta. Ainakin itse kyseisellä buildilla (+400dam geari) saan juosta melko vaivatta, n. ~15-20g / tunti jos ei liikaa ole Nihilumin jannuja paikalla.

Tosin huomasin tuossa kun nostelin AD repua reveredistä exaltedille että scourgea niitettäessä tulee ihan kivasti tienestiä myös JOS palauttelee droppina tulevat kirjeet (ts. questit) ja myy ne 61lvl eliitti mobeilta droppailevat raret.

Njuu, no itellä vasta vähän vajaa 200 +damaa, mut pitänee tänään koittaa.

--

kosmo

#634 • • kosmo TJH87

kumimuumi, 29.6.2006 13:53:
---
kosmo, 29.6.2006 13:48:

---

Njuu, no itellä vasta vähän vajaa 200 +damaa, mut pitänee tänään koittaa.

Se on sitten vähän hitaampaa mut pitäisi yhtälailla onnistua. Vettä ja leipää mukaan jotta regeni-aika muodostuu mahdollisimman lyhyeksi. *vink*
kml

#635 • • kml Keyhole Markup Language

kosmo, 29.6.2006 14:36:
Se on sitten vähän hitaampaa mut pitäisi yhtälailla onnistua. Vettä ja leipää mukaan jotta regeni-aika muodostuu mahdollisimman lyhyeksi. *vink*

Vielä pakko kysyä, että missä toi paikka on ? :P En oo viel kotiin päässy et pääsis peliin, mut ainakaan thottbotista eikä allakhazamista löydy karttaa

--

kosmo

#636 • • kosmo TJH87

kumimuumi, 29.6.2006 15:03:
---
kosmo, 29.6.2006 14:36:

---

Vielä pakko kysyä, että missä toi paikka on ? :P En oo viel kotiin päässy et pääsis peliin, mut ainakaan thottbotista eikä allakhazamista löydy karttaa

Joo eli ko. Tyr's Hand (Abbey) on Eastern Plaquelandseilla. Ihan southeast nurkassa. Se on siis luostari. Jos et oo aiemmin käyny niin suosittelen tietynlaista varovaisuutta liikkuessas kunnes opit mobien spawni paikat, muuten voi käydä huonosti.
perkele

#637 • • Edited perkele tavan ahma
GNNNNN. Palkka tulee vasta puolenyön jälkee... Siihen asti pitää venata että pääsee wowaamaa taas puolentoista kuukauden tauon jälkee. :F

*edit*

Ainii ja tässon tää mun vaiheessa oleva maagi.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1273088

--
how i känsi

ezzy

#638 • • Edited ezzy Droid-pappa

hallucinogen, 29.6.2006 12:29:
---
ezzy, 29.6.2006 12:14:

---

Oot varmaan köyhin lvl 60 jonka tiedän *lmao* Mun ei sen palladiinin rintapassarin kiillotus mitään halpaa ole, edustavuus ennenkaikkea ;D

jep, en vaan jaksa tuhlata aikaa rahan/roinan farmaamiseen, vaan pelaan peliä sitämukaan kuin kilta etenee ja avitan kiltakavereita leveloimaan, että päästään vetämään parempia instoja jne. En vaan jaksa sitä epic-ryppyotsailua mitä jengi harrastaa eli laittaa itemit pelin ja ihmisten edelle.

Killan etenemistahti on hidastunut porukan quitatessa, kun 60set eivät ole jaksaneet odottaa muiden leveloimista. Rekrytointikaan ei ole pelannut halutulla tavalla, eihän meillä ole tarjota mitään raidaamista kaipaaville 60:lle. Raidaamiseen kyllästyneille on, ja pari niitä onkin palannut takaisin kiltaan, oltuaan hetken raid-killassa.

High level kiltaruneja ei ole pahemmin päästy vetämään, koska sadasta hahmosta on noin 35 50+ ja n. 15 L60. ST runeja olen vetänyt kiltakaverien kanssa lähes aktiivisestikin muutaman kerran viikossa, lähinnä questien perässä. Pari brd runia (wipetyksiin johtanutta), LBRS run meni hyvin läpi 8:lla, Strat run oli ihan jees, kaikki paitsi yksi oli tuttuja ja tulevia kiltalaisia.

Muuten jengi tuntuu vetävän pugeilla noita ja pettyvän aina pahasti. Harmittaa, kun ei pystytä tarjoamaan sisältöä tarpeeksi. Itse an ole pahemmin pugeihin jaksanut turvautua.

Suunta on toki ylöspäin. Varsin n00beja ollaan vielä kaikki :)

Kovasti tekis mieli levuttaa mun L19 magea, jonka oli tarkoitus jäädä vain BG altiksi. Maagin pelaaminen on vaan niin mukavaa.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409382
Jutu

#639 • • Jutu Blondi
Onkos muuten muilla servuilla kauheesti tullut lagia tuon uuden patchin myötä? Hs:llä on aika hitosti niitä ja outoa tässä on se kun niitä lagipiikkejä ei tuu kuin osalle. Mukava olla raideissa kun ei pysty mitään tekemään :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sankari

#640 • • Edited Sankari

Jutu, 29.6.2006 21:50:
Onkos muuten muilla servuilla kauheesti tullut lagia tuon uuden patchin myötä? Hs:llä on aika hitosti niitä ja outoa tässä on se kun niitä lagipiikkejä ei tuu kuin osalle. Mukava olla raideissa kun ei pysty mitään tekemään :/

Mulla toimii ainakin paremmin ku ennen :D Eikä ketään kavereistakaan oo valittanu lagista.

Edit: Servu on Ravenholdt